Vaimo tuli pikkujouluista ja paskansi eteisen lattialle
Heräsin kun se kolisteli eteisessä, pelkäsin että naulakko kaatuu. Sitten alkoi kuulua ihmeellistä ähinää ja puhinaa, ajattelin että onko sillä vaikeuksia päällysvaatteiden riisumisen kanssa ja menin katsomaan. Siellä se oli housut kintuissa ja väänsi torttua eteisen matolle. Oli aika roisi näky.
Ilmoitin ettei kannata tulla viereen nukkumaan yöksi kakan hajua levittämään. Oli sitten kömpinyt olohuoneen sohvalle. Jätin muijan jöötin matolle että oppii olemaan ja siivoa itse jälkensä.
Kommentit (49)
Pääsen kohta jälkiliukkaille kun rouva kotiutuu pikkujoulista.
Ohoh! Onpas sinun vaimosi ollut humalassa, jos tämä tarina pitää paikkansa. Minun vaimoni ei koskaan tekisi tällaista hän on siisti ihminen
Osta kissanhiekka laatikko vaimolleen joululahjaksi
Vierailija kirjoitti:
Selvä provo ja jatkoa sille eiliselle "mies tuli kotiin pikkujouluista ja kusi sänkyyn", no joo, lopettakaa jo.
Millaisessa tynnyrissä oikein elät? Jokainen tervepäinen tietää kyllä miten naisten täysin holtiton päihteidenkäyttö ja eteiseenpaskominen on yleistynyt räjähdysmäisesti.
Sitä sattuu pikkujouluaikaan. On saanut kunnolla parrua peppuun ja sulkijalihas on löystynyt.
Vierailija kirjoitti:
Sitä sattuu pikkujouluaikaan. On saanut kunnolla parrua peppuun ja sulkijalihas on löystynyt.
Palautuuko löystynyt sulkijalihas koskaan? Tuntuuko minun pieni "parru" enään missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palautuuko löystynyt sulkijalihas koskaan? Tuntuuko minun pieni "parru" enään missään.
Jos on painettu oikeen isolla melalla niin ei välttämäti enään palaudu sulkija entiseen kireyteen.
No niin, nyt oli nukkunut krapulansa pois ja kauhisteli omia jälkiään. Itse keitin sumpit kun vaimo meni jynssäämään mattoa eteiseen.
ap
Olen itsekin palannut pikkujouluista kotiin kuset housussa, sellaista se joskus on. Edelleen ollaan miehen kanssa yhdessä.
Juuri tuollaisen takia minä ja muutama kaverini ei ole uskaltanut ottaa suomalaista naista vaimoksi.
Välillä se on, "mies tuli pikkujouluista kotiin ja kakkasi suihkuun."
Vierailija kirjoitti:
Selvä provo ja jatkoa sille eiliselle "mies tuli kotiin pikkujouluista ja kusi sänkyyn", no joo, lopettakaa jo.
Varsinkin kun rouva oli jo pakottavan tarpeensa jo toimittanut..