Miksi kaikki huono on monille niin cool?
Otetaan esimerkiksi h*umeet. Millainen vjakki suosii esimerkiksi k*nnabiksen käyttöä ja väittää ettei sillä ole muka mitään terveyshaittoja. Päinvastoin sillä on mukamas terveysvaikutuksia h*rhöjen mielestä.
Normaalin ihmisen silmissä viinaa jatkuvasti juovat, tupakoitsijat ja h*umeh*rhöt ovat kaikki yhtä ala-arvoista r*skasakkia. Miksi haluat olla säälittävä l*useri, kun joko itse käytät tai hyväksyt esimerkiksi k*nnabiksen käytön?
Kommentit (10)
Otapa se hiekka pois pillustasi, kyllä se elämä vielä sinullekin hymyilee jonakin päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Otapa se hiekka pois pillustasi, kyllä se elämä vielä sinullekin hymyilee jonakin päivänä.
Olen pilluton.
Niin kauan kuin kannabiksen vastustajat polttavat ganjansa tupakan kanssa, on IHAN TURHA puhua, etteikö se olisi suorastaan erittäin vaarallista terveydelle. Sitten kun käyttö on sataprosenttisesti space cakea, niin voidaan keskustella uudelleen.
^Sori kannattajat, ei vastustajat.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin kannabiksen vastustajat polttavat ganjansa tupakan kanssa, on IHAN TURHA puhua, etteikö se olisi suorastaan erittäin vaarallista terveydelle. Sitten kun käyttö on sataprosenttisesti space cakea, niin voidaan keskustella uudelleen.
Mä olen aina kuvitellut että kannabiksen vastustajat eivät polta kannabista tai popsi avaruuskakkuja mutta ehkä olen ymmärtänyt väärin. Sitä se pilvenpoltto teettää.
Vierailija kirjoitti:
^Sori kannattajat, ei vastustajat.
Ootsä kännissä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vapottaminenkin niitä haittoja aika paljon vähentää. Ja pilvikin on miellyttävämpi kun ei tule sitä nikotiinin ja muiden tupakassa olevien myrkkyjen aiheuttamaa huimausta. Varsinkaan jos ei muuten tupakoi.
Ihmiset kato tykkää narkkaa kaikkee. Mut ei tunnustaa heikkouttaan siinä kumminkaan.
Ihmiset on sekoittaneet päätään aikojen alusta asti. Myös jotkut eläimet douppaavat. Mistä se sitten johtuu, sitä en tiedä.
Ei ole muuta vaihtoehtoa pysyä järjissään.