Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on vaikea adhd? Kuvausta päivästä?

Vierailija
02.12.2017 |

Koti, työ, ihmissuhteet?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
2/2 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia päiviä kutsun "sumupäiviksi". Aamulla menee hirveästi aikaa päästä liikkeelle, en malta keskittyä aamiaisen tekoon niin se usein jää.  Etsin puhelinta ja lompakkoa melkein joka aamu. Juoksen pysäkille, usein missaan bussin ja pienessä paniikissa yritän keksiä muuta keinoa päästä töihin ajoissa (autoa en uskalla hankkia). Unohdan kotiin suurin piirtein puolet tavaroista, töissä en muista yhtään mitä piti tehdä, mutta luovuuden ja tietotaidon ansiosta pärjään hyvin työssäni. Siitä huolimatta olen jatkuvasti henkisesti väsynyt, koska keskittymisenpuute ja ainainen kiire ja stressi kuormittavat aivoja. Töitten jälkeen menee kauan ennen kuin aivot saa jotenkin irti töistä. Valvon usein myöhään, koska en osaa rentoutua ja aina löytyy lisää tekemistä.

Kotona on usein tavarat miten sattuu, vaikka yritän siivota säännöllisesti. Tiskaaminen ei onnistu ilman, että käyn tekemässä jotain muuta aina joka toisen astian välillä. 

Ihmissuhteita en koe hirveän hankaliksi ja minulla on hyvä lähipiiri. Ystäviä on paljon, koska olen pirteä ja energinen. Parisuhteita tosin vaikeuttaa se, että ajaudun niihin yleensä liian nopeasti ja ajattelematta, ikään kuin huomaamatta. Sydänsurut tuntuvat todella voimakkaasti, kuten muutkin tunteet. Tällä hetkellä turvallisin olo on sinkkuna, seuraavan kerran haluan seurustella ihmisen kanssa, jonka tunnen jo hyvin.

Huh, itseänikin alkoi hengästyttää tämä kuvaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä