Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exän ja lasteni isän uusi naisystävä koittaa kasvattaa lapsiamme vaikka on itse lapseton

Vierailija
02.12.2017 |

En ole mitenkään stalkannut mutta mitä nyt somesta näin niin tuollainen kolmekymppinen hupakko, kenellä ei ole lapsia, ja koiriin on "hieman" liian läheiset välit (korvaa lapsia näillä). Oli sitten akka laittanut poikieni puhelimet takavarikkoon, kun olivat niillä näpränneet myöhään yöllä kun kavereita oli yökylässä. Se akka jos vielä koskee MUN ostamiin vempaimiin pojilleni niin saa kuulla kunniansa. Mokomakin lapseton luulee tietävänsä YHTÄÄN MITÄÄN laspsten kasvattamisesta!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo joo

Vierailija
2/22 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis otti puhelimet pois, yöllä ja sä vingut!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempia provoja!

Vierailija
4/22 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailtavaa, että joku niitä pentuja kasvattaa.

Vierailija
5/22 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkunhan ne täytyy kasvattaa , jos ap ei osaa.

Vierailija
6/22 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä viimeisimpänä kehtaisin pyytää exäni ja lapseni isän nykyistä kasvattamaan (tai varsinaisesti osallistumaan) lastani, mutta enemmän kuin mielellään saa olla tietenkin mukana juuri niin paljon kuin haluaa. Toki jos olisi joku ihmishirviö niin varmasti älähtäisin, mutta hän ei ainakaan ole, vaan fiksu nainen jolla on hyvät elämänarvot ja hyvä tapa olla lapsen kanssa (eli rajoja ja rakkautta). Ja on muuten minua (27v) nuorempi ja lapsetonkin vielä kaiken lisäksi.

Vierailija
7/22 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lapsia voi kasvattaa vain sellainen jolla on ollut lapsia aiemmin ?

P.s

Tekstisi perusteella olet katkera. Suosittelen että päästät menneestä irti ja katsot eteenpäin.

Vierailija
8/22 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä ei ole mitään oikeutta antaa käskyjä lapsilleni.

Vierailija
9/22 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä ei ole mitään oikeutta antaa käskyjä lapsilleni.

Yleensä vihaan wt sanaa mut nyt onkyl melkei pakko; wt eukko vinkuu täällä kun joku kasvattaa eli välittää lapsistaan. Oot varmaan opettajien painajainen, ei mun kulta-petteri oo kiusaaja, se toinen oli, ope on h**ra jos väittää mun lapsesta sellasta!

Vierailija
10/22 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ja koiria koulutetaan samoilla tavoilla, joten eiköhän hän tiedä mitä tekee.

Vierailija
11/22 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.

Vierailija
12/22 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kotona on sen säännöt. Yritä ymmärtää tämä tosiasia.

Vierailija
13/22 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokainen saa päättää oman kotinsa säännöt. Oman katon alla majailevia lapsia saa ja pitää opastaa toimimaan järkevästi. Fiksu äitipuoli!

Vierailija
14/22 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mitenkään stalkannut mutta mitä nyt somesta näin niin tuollainen kolmekymppinen hupakko, kenellä ei ole lapsia, ja koiriin on "hieman" liian läheiset välit (korvaa lapsia näillä). Oli sitten akka laittanut poikieni puhelimet takavarikkoon, kun olivat niillä näpränneet myöhään yöllä kun kavereita oli yökylässä. Se akka jos vielä koskee MUN ostamiin vempaimiin pojilleni niin saa kuulla kunniansa. Mokomakin lapseton luulee tietävänsä YHTÄÄN MITÄÄN laspsten kasvattamisesta!

Hyvin kasvatetut lapset eivät edes tekisi noin. Olet kasvattanut lapsesi huonosti.

Vierailija
15/22 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä lasten isä? Mikä on hänen rooli kasvatuksessa.

Vierailija
16/22 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain hyvä että kasvattaa. Ehkäpä enemmän haittaisi, jos lapsoset saisivat touhuta mitä tahtovat ilman rajoja.

Vierailija
17/22 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi epäreilua vain siinä tapauksessa, että koirat saisivat roikkua puhelimessa kaiken yötä. Niele tappiosi ap.

Vierailija
18/22 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varmasti helppo astua äitipuolen rooliin,varsinkin jos lasten äiti käyttäytyy kun keskenkasvunen kakara.Molemmissa kodeissa on omat sääntöstä ja lasten on niitä kunnioitettava,piditpä sitten itse tästä isän uudesta kumppanista tai et.

Vierailija
19/22 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Opettele provoamaan, toope.

Vierailija
20/22 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaatko lapsiasi koiriin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi