Pääsin Kalevauvan uusimmalle albumille!
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Yhtään eivät kunnioita tekijänoikeuksia. Taidetta tehdään luovuuden avulla, ei varastamalla. Nih.
Sinä olet lupunut tekijänoikeuksistasi kirjoittaessasi palstalle.
Vierailija kirjoitti:
ei auta kuin yrittää,
Kaikki kommentit esittää,
Riimimuodossa valmiina,
Terveisin Almiina
Tätä teen sitten minäkin,
kun kerran siis sinäkin.
Tästähän tulee palsta kiva,
Kun riimeistä uupuu kaikki iva.
Ehkä silloin muusikko minut huomaa,
Eikä ohi katso tälläistä riimikuomaa.
Ap on tuollainen ärsyttävä menestyjä. Ensin se pääsee Kalevauvan levylle ja sitten sen ketju saa kruunun. Me muut ei voida kuin haaveilla moisesta onnesta.
Ihanaa saada olla kateellinen jostain näin mahtavasta jututusta. Kyllä, olen. Kateellinen.
Olen kateellinen. Mun kommenttia on lainattu kahdesti Ilta-Sanomissa, mutta ainoastaan epäsuorasti toimittajan omin sanoin :(
Etkös ole nyt sanoittajana oikeutettu osuuteen biisistä kertyvistä tuloista. Onko edes kysytty lupaa saako käyttää biisissä?
Tutkisin vähän.
Ne mielikuvituksettomasti varkaat! Joku vielä on hokeissaan siitä että toinen tekee taalaa sun sanoilla.
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta! Olen sanoittaja! Vapise Vexi!
Onnittelut! Tämä on erinomainen saavutus!
Vierailija kirjoitti:
Ap on tuollainen ärsyttävä menestyjä. Ensin se pääsee Kalevauvan levylle ja sitten sen ketju saa kruunun. Me muut ei voida kuin haaveilla moisesta onnesta.
Todellakin! Kivitetään se! tai jätetään se sika!
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen. Oman av-urani huippu tähän mennessä oli se, kun Ilta-Sanomissa lainattiin kommenttiani.
Mun ketju on päässyt Ilta-Sanomiin! Oli vielä ihan sataprosenttinen provo :D
Vierailija kirjoitti:
Yhtään eivät kunnioita tekijänoikeuksia. Taidetta tehdään luovuuden avulla, ei varastamalla. Nih.
Ei tätä saa alapeukuttaa. Haluan Kalevauvan seuraavalla levylle!
Onko muuten siellä ollut miniä, joka sai anopilta lahjaksi laminoidun BMI-taulukon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet lupunut tekijänoikeuksistasi kirjoittaessasi palstalle.
Tätä mä olen iltapuhteiden lomassa pohtinut. Eikö palstan oikeudet ole Sanomalla? Miten Kalevauva, niitä saa noin vaan hyödyntää vai onko niillä diili?
Vierailija kirjoitti:
Voimia Lennulle.
Minun on Suomi100-vauva.
Se on kansanmusiikkia kansan sanoituksilla.
Mä olen päässyt Iltasanomien otsikkoon ja artikkeliin, aiheesta bloggaajien käyttämät ärsyttävimmät ilmaisut. Kalevauvan sanoituksiin olisi ihan mahtava päästä! Tykkään Kalevauvan uusimmista biiseistä erityisesti, kuten Vantaasta ja Jyväskylästä. Niillä laatu on parantunut ajan mittaan, tullut lisää melodiaa. Semmarit Jyväskylä-biisissä oli mainio veto, samoin Vantaa-biisin kitarasoolossa se yksi tunnettu kitaristi, jonka nimeä en nyt muista. Samoin musiikivideoihin pysytytty suosion lisääntymisen myötä panostamaan enemmän, siitä plussaa.
Olenkohan mä ainoa, joka ei voi sietää koko kalevauvaa? Idea on niin teennäinen, ei vaan uppoa.
Mieheni valitettavasti diggailee..
Vierailija kirjoitti:
Olen kade, ap!
Omana tavoitteenani oli, että aloitukseni mainitaan Ilta-Sanomissa ja toinen että aloitukseni/kommenttini pääsee Kalevauvan biisiin. IltaSanomissa aloitukseni on jo mainittu mutta tuo kirkkain tähti: Kalevauvan sanoittajuus, on vielä saavuttamatta.
Oisko sulla mitään coacheja ja neuvoja, miten päästä tuohon, mihin sinä olet päässyt? Nasevat kommentit? Selvä artikulointi? Nokkelat oivallukset?
Kunnon narina? Sellainen hiukan harhainen, muttei täysin, vaan yksilön omia edustava?
Se lyhythiuksinen on söpis :) <3