Pääsin Kalevauvan uusimmalle albumille!
Kommentit (68)
Harmi kyllä, että itse olen kaikkein fiksuimmat kommentit varsinkin kirjoittanut ihan anonyymisti. En tuolloin osannut arvata menettäväni mittaamattomia rikkauksia rojalteissa.
Bileet seis! Enpä sittenkään päässyt. Oli toinen henkilö, jolla sama sanoma - onnea hänelle.
Aina sama homma. Hetken kestää onni, kunnes matto vedetään.
Vituttaa kuin oravaa pakastimessa.
No, tästä noustaan vahvempina. ja päättäväisempinä. Suomi 100.
Vierailija kirjoitti:
Olen kade, ap!
Omana tavoitteenani oli, että aloitukseni mainitaan Ilta-Sanomissa ja toinen että aloitukseni/kommenttini pääsee Kalevauvan biisiin. IltaSanomissa aloitukseni on jo mainittu mutta tuo kirkkain tähti: Kalevauvan sanoittajuus, on vielä saavuttamatta.
Oisko sulla mitään coacheja ja neuvoja, miten päästä tuohon, mihin sinä olet päässyt? Nasevat kommentit? Selvä artikulointi? Nokkelat oivallukset?
Minun aloitukseni on päässyt Iltasanomiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kade, ap!
Omana tavoitteenani oli, että aloitukseni mainitaan Ilta-Sanomissa ja toinen että aloitukseni/kommenttini pääsee Kalevauvan biisiin. IltaSanomissa aloitukseni on jo mainittu mutta tuo kirkkain tähti: Kalevauvan sanoittajuus, on vielä saavuttamatta.
Oisko sulla mitään coacheja ja neuvoja, miten päästä tuohon, mihin sinä olet päässyt? Nasevat kommentit? Selvä artikulointi? Nokkelat oivallukset?
Linkki?
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi Kalevauva.fi tekee sitten biisin tästä ketjusta, ja ottaa siihen mukaan tämänkin kommentin. Melko metaa! :D
"Melko metaa!" olisi muuten mahtava nimi tästä ketjusta syntyvälle kappaleelle!
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi Kalevauva.fi tekee sitten biisin tästä ketjusta, ja ottaa siihen mukaan tämänkin kommentin. Melko metaa! :D
Metaa rämpyti rämpyti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kade, ap!
Linkki?
Etsi iltasanomien sivuilta juttuja, joissa mainintaan vauva.fi tms. Se on jokin niistä.
Nuo ovat olleet esiintymässä meidän koululla :D
Vierailija kirjoitti:
Onko muuten siellä ollut miniä, joka sai anopilta lahjaksi laminoidun BMI-taulukon?
Tää on jäänyt multa väliin 😂
Vierailija kirjoitti:
Voikun minäkin pääsisin. Olisi hyvä lisä CV:ssä.
Rekrytoija ei voisi ottaa sitä puheeksi, koska paljastuisi itsekin AV-mammaksi. Toisaalta jos olisi suoraan pomon pakeilla, se voisi olla pitkän onnellisen yhteiselon alku.
Ketju innoitti minut Youtuben puolelle katselemaan Kalevauva-videoita. Ei hitto, miten niillä voi pitää pokka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kade, ap!
Linkki?
Etsi iltasanomien sivuilta juttuja, joissa mainintaan vauva.fi tms. Se on jokin niistä.
Mun aloitus löytyy myös sieltä..
Tämä Voimia Lennulle esitettiin tvssä monta viikkoa sitten. Oli ihan mukava laulu. Voimia Lennulle on kyllä niin naulankantaan sanottu, onnittelut ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kade, ap!
Nyt äkkiä listaa, mihin kaikkialle on vauvalta kirjoitukset ja mielipiteet mennyt.
Aletaan hakemaan korvauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kade, ap!
Niin minunkin. Oli vielä niin hätäisesti muotoiltu provo, etten uskonut edes palstamammojen menevän siihen. Samassa jutussa siteerattiin vielä omaa kommenttiani millä oli tarkoitus vaan provosoida lisää. Työkaverit varmaan ihmetteli miksi repesin niin totaalisesti iltistä lukiessa :D
Ovat ne tehneet biisin minunkin aloittamasta keskustelusta. https://www.vauva.fi/keskustelu/4398740/ketju/noloin_asia_mita_sinulle_…
Joskus Hesarin artikkeleihin mielipiteitä kirjoittaessani olen huomannut, että niitä ei ole julkaistu, mutta toimittaja oli tehnyt samansisältöisen artikkelin aiheesta.
Ei haittaa minua.
Mun kommentteja on kans niiden joissain kappaleissa. Yksi on nimettykin ketjuni mukaan. Säikähdin itse asiassa pahemman kerran, kun huomasin kyseisen seikan.
T. Mä, jonka ihastus vihaa mua :(
Mielipide ei ole mikään teos, jota suojaisi tekijänoikeudet :D
Ja jos Sanoman oikeuksia ajatellaan, niin kunhan laina on lyhyt, sitä saa käyttää.