Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sitoutusitko mieheen jonka tiedät pettäneen aikaisempia kumppaneitaan?

Vierailija
02.12.2017 |

Eli haluaisitko perustaa perheen sellaisen miehen kanssa(kysymys yllä)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole aika selvää, että tuollainen mies pettää jatkossakin, vaikka itse olisit maailman paras nainen.

Vierailija
2/19 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitoutunut ja koko ajan pelkään että tekee sen minulle myös.

Harmi mies kertoi taustasta vasta kun oltiin jo naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin sitoutua. Ei elämä ole niin mustavalkoista. Olen itse pettänyt kaikkia muita kumppaneita paitsi nykyistä, enkä koskaan aiokaan pettää. Nykyiseni petti avovaimoaan minun kanssani ennen kuin jätti hänet.

Kaikkea voi tapahtua, mutta tosiaan ei se ole niin suoraviivaista että joka kerran pettää, pettäisi aina.

Vierailija
4/19 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta ja miten hän itse suhtautuu siihen. Jos kertoo vaan välinpitämättömästi pettäneensä exiään niin silloin ei kiitos.

Vierailija
5/19 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Pettäjä on aina pettäjä.

Joillekin tosin sopii ns vapaa suhde,  olisitko siihen valmis?

Vierailija
6/19 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan sitoutuisi sellaiseen mieheen. Minulla ei ole koskaan ollut mitään tarvetta pettää, koska arvostan luottamusta paljon. En vain pystyisi olemaan miehen kanssa yhdessä, joka ei ole pystynyt aiemmissa suhteissaan olemaan luotettava.

Vierailija
7/19 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu monesta asiasta. Milloin petti, vuosi sitten, kymmenen vuotta sitten vai kolmekymmentä vuotta sitten? Miksi koki tarpeelliseksi avautua asiasta? Millainen hänen arvomaailmansa on nykyisin?

Vierailija
8/19 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu monesta asiasta. Milloin petti, vuosi sitten, kymmenen vuotta sitten vai kolmekymmentä vuotta sitten? Miksi koki tarpeelliseksi avautua asiasta? Millainen hänen arvomaailmansa on nykyisin?

Lisään, että olen itse aikoinaan pettänyt avioeksääni. Ei ole tullut mieleenikään, että minun pitäisi kertoa siitä nykyiselle miesystävälleni. Eikä tulisi mieleenikään, että se mitä tein 30 vuotta sitten vaikuttaisi jotenkin siihen, miten toimin nykyisessä parisuhteessani.

Vierailija
9/19 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä miten rikas ja komea on.

10/19 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika tyhmä logiikka taaskerran naisilla. Onhan se mies voinu pettää aikaisemmissa suhteissa vaikka siksi, että nainen on ollut hullu psykopaatti narsisti.

Vierailija
11/19 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältä kaunis kirjoitti:

No aika tyhmä logiikka taaskerran naisilla. Onhan se mies voinu pettää aikaisemmissa suhteissa vaikka siksi, että nainen on ollut hullu psykopaatti narsisti.

Miten silloin uskaltaa pettää jos muija on psyko narsku? Eikös ne kaikki oo kuolleet jos pettäneet ja haudattu talon alle.

Vierailija
12/19 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia aikaisempia kumppaneitaan, vai vain joitakin?

Jos mies on nuorena pettänyt tai pitkään uskollisena pysyttyään lopulta pettänyt pitkän suhteen väljähdyttyä, niin sen voisin vielä sulattaa. Mutta jos käytösmalli on toistuva, kuten se valitettavan monilla on, niin en tuhlaisi aikaani. Siinä menee pahimmassa tapauksessa monta vuotta tunteiden vuoristoradalla, välillä uskoen ja luottaen ja sitten taas pettyen, hirveitä riitoja ja hirveää tuskaa.

Kannattaa järjestää elämänsä miellyttäväksi, ei helvetiksi.

Vierailija
13/19 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kerran sika, aina sika.

Vierailija
14/19 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kierrän kaukaa.

Vierailija
15/19 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Pettäjä on aina pettäjä.

Joillekin tosin sopii ns vapaa suhde,  olisitko siihen valmis?

Mahtavan mustavalkoista! Itse petin silloista poikaystävääni 18- vuotiaana tytönhupakkona. Aviomieheni tapasin joitakin vuosia myöhemmin enkä ole edes harkinnut pettämistä näiden 19 vuoden aikana.

Mutta pettäjä siis olen tuolla logiikalla, huh heijakkaa!

Vierailija
16/19 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

17/19 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se nainen laittoki mun perään kaikki sen veljet.

Vierailija
18/19 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mieheni pettäneen edellistä kumppaniaan mun kanssa. Siihen oli syynsä miksi exästä tuli ex. Uskollisia olemme olleet toisillemme reilut kaksikymmentä vuotta.

Vierailija
19/19 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan, jos tietäisin asiasta. Veikkaanpa vaan, että aika moni "unohtaa" kertoa uudelle kumppanilleen, jos on ollut aikaisemmissa suhteissan uskoton.