Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkkikset jotka eivät todellisuudessa vastaa julkisuuskuvaansa yhtään 2

Vierailija
02.12.2017 |

Eli tehdään uusi toinen keskustelu tästä aiheesta. Edellinen keskustelu on siis yli vuoden vanha ja siellä ei enää ole riittänyt kommentteja.

Tietääkö kukaan, millaisia esimerkiksi Petri Nygård, Elli Haloo tai JVG:n pojat ovat luonteeltaan todellisuudessa?

Kommentit (499)

Vierailija
161/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös kohdannut Petri Nygårdin asiakaspalvelutilanteessa keikan jälkeen. Kohtelias, mukava ja hyvin leppoisan oloinen, kohteli tarjoilijoita kyllä hyvin. Toinen todella mukava kokemus oli, jälleen asiakaspavelutilanteessa, kohtaaminen Timo Rautiaisen kanssa. Hiljainen ilta töissä, ehdittiin siinä jutustella pidemmän aikaa ja jätti kyllä hyvän kuvan itsestään.

Vierailija
162/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aku Ankka on tosielämässä paljon fiksumpi kuin julkisuuskuvansa. Samoin Hopon Hessu on oikea älykkö. Mustanaamio taas puhuu ja kikattelee taukoamatta kuin papupata ja Pelle Peloton on todella mielikuvitukseton nihilisti.

Iines on salatissutteleva hutsake ja Hannu Hanhi ei uskalla tulla kaapista.........

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka Haavisto ei ole se symppistyyppi, joka julkisuudessa esiintyy.

Ei ole. On työkavereilleen/ alaisille töykeä ja epäkohtelias.

Olisko tässä kommentissa vähän presidenttipeliä mukana? Itse olin hänen alaisenaan ja vaikka itse en vihreä olekaan, niin jäi hyvin myönteinen vaikutelma. Fiksu ja ystävällinen.

Ei ole. Hyvä, luotettava ystäväni tekee töitä hänen kanssaan tällä hetkellä tietyssä yhteydessä ja oli tosi tyrmistynyt tästä ylimielisyydestä. Olin itsekin tod. pettynyt, koska hänestä saa julkisuudessa niin älykkään ja symppiksen olon. Olen fanittanut häntä vihreän liikkeen ajoilta alkaen :(

Vierailija
164/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni ja Jare on mukavia tyyppejä. Ja lämpimiä ystäviä...

Vierailija
165/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on tullut julkkiksia nähtyä, vain Paula Vesalasta jäi vähän huono kuva. En tiedä oliko vain tyly, ylimielinen, mutta paistoi läpi että ei ole mikään kivoin tyyppi.

Toisaalta voin uskoa kyllä sen, että lähimmäiset tuntevat lämpimänä. Ehkä kylmä paksu suojakuori näkyy kaikille muille ylimielisyytenä.

Vierailija
166/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele, jos Paula Vesala on siviilissä ikävä tyyppi. Jotenkin siitä on välittynyt myös tv:n välitykselläkin kylmä vaikutelma.

Jotain sekin kertoo kun kirjoitti Roope Salmiselle instagramiin v* ttuilevaan sävyyn sen yhden kommentin.

Vierailija
167/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele, jos Paula Vesala on siviilissä ikävä tyyppi. Jotenkin siitä on välittynyt myös tv:n välitykselläkin kylmä vaikutelma.

Jotain sekin kertoo kun kirjoitti Roope Salmiselle instagramiin v* ttuilevaan sävyyn sen yhden kommentin.

Mitä se on kirjoittanu? :o

Vierailija
168/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville Valo on oikeasti ihan pimeä tyyppi

Miten niin? Ehkä hieman ujo vain, mutta aina kiva faneillensa. Sopivasti nöyrä, vaikka moni ei siinä asemassa olisi. Minusta Villestä tulee todella hyvä vaikutelma.

Vierailija
169/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen Apulannan Toni on? Onko kukaan tavannut häntä?

Vierailija
170/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniikista ei hyvää sanottavaa, ylimielinen ja todistin tilannetta, jossa vahingoniloisesti nauroi päin naamaa. Sen sijaan Andre Wikström on tosi mukava, muutamaan otteeseen olen hänen kanssa jutellut.

Vierailija
171/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni ja Jare on mukavia tyyppejä. Ja lämpimiä ystäviä...

Viihtyvät näköjään keskenään täysin luontevasti. Tunteneet ehkä 10 vuotta?

Vierailija
172/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leena Sarvi. Todella mukava, sydämellinen, fiksu ja aito. Julkisuudessa hänestä on annettu melko tyly ja käskyttävä kuva, on todellisuudessa täysin päinvastainen. Olen tavannut hänet useasti työjuttujen yhteydessä. Aina yhtä aurinkoinen ja sydämellinen.

Vierailija
173/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo MArtikainen. Seksikäs sharmantti, 

Vierailija
174/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeno kukaan Jörn Donneria livenä??! Minkälainen heppu?

Vierailija
175/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä pop vientitoivomme Alma? Millainen on?

Tuota meinasin kysyä myös. Entä Isac Elliot?

Ikke lyö joskus vetoa 200€ kavereiden kanssa jostain tietokonepelin voitosta tms. Siis että hän maksaa jos häviää. Jotkut piirteet outoja. Hiukan sellasta rahoilla leveilyä. Tosi rehti ja puolustaa heikompiaan muuten. Veikkaisin, että ÄO keskimäärin ikäistään korkeampi.

Vierailija
176/499 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Danny on suorastaan häkellyttävän kohtelias ja mukava. Tavannut pari kertaa.

Danny on The Herrasmies. 

Ensiluokkaiset käytöstavat kaikkia kohtaan.

Vierailija
177/499 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paula Vesala on antanut itsestään varsin sympaattisen ja monilahjakkaan kuvan, ja suomalaiset palvovat häntä jumalattarena. Julkisuudessa ei tiedetä, millainen diiva hän on, kohtelee kaikkia kiertueensa muita työntekijöitä paitsi bändin jäseniä kuin sontaa. Hänellä on vaikeuksia tulla toimeen tavallisten kuolevaisten kanssa. MOnilahjakkuus kyllä pitää paikkansa mutta sosiaaliset taidot täysi nolla.

Eipäs yleistetä. Minä en ole voinut koskaan sietää, minusta on julkisuudessakin ylimielinen ja luulee itsestään liikoja. Ihmisillä taitaa olla aika huono ihmisten lukutaito jos eivät selvää ylimielisyyttä tunnista.

Miten niin tylsä koppava tylsyyden multihuipentuma ja surkea laulaja voi olla suosittu, tätä oon ihmetellyt.

Suomessa tuntuu kaikki mahdollisimman ankeat ja harmaat artistit saavan suurimman suosion.

Vierailija
178/499 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna Abreu - minulta meni kokonaan maku siitä vittumaisesta pissiksestä edellisessä keskustelussa.

Jenni Vartiainen - hänestä minulle jäi puolestaan positiivinen kuva.

Kumpaakaan en ole tavannut, mutta uskon keskustelut heistä.

Av-palstan mammojen mukaan Jenni Vartiainen on ruma, oksettava, ylimielinen, tyhmä idiootti. Julkisuuskuvansa mukaan hän on ujo, vakava, tylsä ja mitäänsanomaton ihminen. Olen tavannut häntä nyt parin vuoden ajan työni puolesta, ja voin sanoa että joka ainoa edelliseistä kuvauksista menee pieleen: aivan ihana, huumorintajuinen ja lämmin ihminen, ja todella ihana ja karismaattinen myös hyvin vähissä meikeissä.

"av-mamma" on termi, kaikki tänne kirjottavat on "av-mammoja", myös miehet ja lapsettomat.

Otatkohan sä sherlokki tämän vähän liian vakavasti.

Silloin kun Jenni-ketjut alkoi menin puolustamaan Jenniä ja hyvin pian tajusin että niissä heilui yksi ja sama häiriintynyt ihminen haukkumassa Jenniä ja mitä ilmeisimmin mieshenkilö eli ei edes av-mamma. En tiedä mitä aiheeseen liittyvissä ketjuissa nykyään tapahtuu, mutta otsikoista päätellen kaveri on laajentanut kiinnostuksensa myös Jannaan, ja tehtailee näistä outoja seksuaalisväritteisiä ketjuja joissa vähän väliä verrataan Jenniä ja Jannaa. Olisi kiinnostavaa kuulla ammattilaisen käsitys siitä mitä tällaisten ihmisten pääse oikein tapahtuu.

Vierailija
179/499 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun Jenni-ketjut alkoi menin puolustamaan Jenniä ja hyvin pian tajusin että niissä heilui yksi ja sama häiriintynyt ihminen haukkumassa Jenniä ja mitä ilmeisimmin mieshenkilö eli ei edes av-mamma. En tiedä mitä aiheeseen liittyvissä ketjuissa nykyään tapahtuu, mutta otsikoista päätellen kaveri on laajentanut kiinnostuksensa myös Jannaan, ja tehtailee näistä outoja seksuaalisväritteisiä ketjuja joissa vähän väliä verrataan Jenniä ja Jannaa. Olisi kiinnostavaa kuulla ammattilaisen käsitys siitä mitä tällaisten ihmisten pääse oikein tapahtuu.

"av-mamma" on vain termi, kaikki tänne kirjottavat on "av-mammoja", myös miehet ja lapsettomat.

Otatkohan sä sherlokki tämän vähän liian vakavasti.

Vierailija
180/499 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki tuntuvat uskovan, että Tarja Halonen on ihana, sympaattinen, lämmin ja äidillinen. Hänen alaisenaan ollut tuttuni kuitenkin kertoi, ettei kukaan ole ollut niin helvetillisen ilkeä esimies.

Halosesta voi olla montaa mieltä. Itse olen päässyt muutaman kerran juttelemaan hänen kanssaan, kun satumme erääseen ravintolaan yhtä aikaa. Muutamaa sanaa pidemmälle en ole päässyt, mutta hänestä välittyi silti mukava kuva. Näin siviilinä on tietysti ymmärrettävää, ettei sitä aina jaksa seurustella tai vastata jokaikiseen tervehdykseen, ja onhan meillä kaikilla huonoja päiviä.

Tän keskustelun suhteen käy muuten aina mielessä, että onkohan joku julkkis kirjoitellut tänne itsestään asioita? Erityisesti joissakin tapauksissa pistää mietityttämään, kun monta sivua ollaan kommentoitu ikävästi ja sitten tuleekin edustava teksti.  Hauska ajatus, kun sitä miettii.

Minusta kertomasi ei todista Halosesta muuta kuin että osaa/viitsii olla kansalaisille mukava (jotta hyvä julkisuuskuva pysyisi yllä) mutta alaisille tosiaan saattaa olla hirmu.

Sitä olen kuullut muiltakin kuin tuolta aiemmalta kommentoijalta.

kaikkihan täällä kommentoi julkkiksista juuri tollasessa tilanteissa, kukaan ei kerro millasia ne ovat kotioloissa tai perheenjäseninä, eli luonnollisimmillaan, joten mikä on pointtisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan