Julkkikset jotka eivät todellisuudessa vastaa julkisuuskuvaansa yhtään 2
Eli tehdään uusi toinen keskustelu tästä aiheesta. Edellinen keskustelu on siis yli vuoden vanha ja siellä ei enää ole riittänyt kommentteja.
Tietääkö kukaan, millaisia esimerkiksi Petri Nygård, Elli Haloo tai JVG:n pojat ovat luonteeltaan todellisuudessa?
Kommentit (499)
Jaakko Selin on kyllä oikein mukava.
Samoin Aira Samulin on tosi hyvä tyyppi. Ainakin nykyisin, kun on täyttänyt 90 v.
Valtteri Bottas ja Emilia ovat aika tavallisen oloisia, kun kahdestaan liikkuvat yksityishenkilöinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herra Ylppö ei ole todellakaan mikään kiva runopoika, vaan ihan mulkku. Yritti mm. pokata toista naista ollessaan deiteillä toisen kanssa. Hyväksikäyttänyt ihailijoitaan.
Onko Herra Ylpön julkisuuskuva muka joku kiva runopoika? En oo kyllä ikinä sellaista vaikutelmaa saanut hänen esiintymisistään julkisuudessa.
No ei ehkä kiva runopoika mutta kyllähän hän yrittää olla sellainen syvällinen taitelijanero. Tai ainakin joskus yritti, nykyään ei paljoa näy julkisuudessa.
Osaa olla todella ilkeä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Millainen Apulannan Toni on? Onko kukaan tavannut häntä?
En tiedä millainen nykyään on, mutta nuorempana siinä vuosituhannen vaihteessa oli tosi rasittava. Tyyliin olen kunkku voin tehdä ihan mitä huvittaa. Käyttäytyi törkeästi asiakaspalvelutilanteessa. En edes tunnistanut tyyppiä (tosin ei olisi vaikuttanut asiaan) siinä tilanteessa, ja annoin huutia niin kuin olisin antanut jokaiselle sillä tavoin käyttäytyvälle. Voi tosin olla että on hieman kasvanut, silmiin osui joku vuosi sitten naistenlehden haastattelu, jossa kyseinen heppu kertoi pissin nousseen päähän nuorempana ja pahoitteli asiaa.
Anna Puu on ylimielinen IRL. Ainakin ollut joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
muusikoista olisi kyllä kiva tietää enemmän. Kenellä julkisuuskuva vain roolia.
Muistan omilta keikka-ajoilta että Katri-Helena oli tosi sympaattinen ja suhtautui samalla arvostuksella kaikkiin, lipunmyyjästä roudariin, muusikosta kapellimestariin.
Voi olla että on yksityisyydestään tiukka kun on osannut skandaaleilta välttyä. Mutta siis kiva ja ammattimainen ihminen.
Katri Helenan muinainen naapuri on kertonut mun tuttavalle, että oli aivan kammottava äiti. Houkuttaa uskoa, koska en voi sietää koko hahmoa, ihmistä taas en tunne.
Skeidaahan nämä jutut ovat. Olisin itsekin vittumainen jos olisin julkkis: koko ajan jotain siipeilijöitä tai jututtajia roikkuisi hihassa, kuka sitä jaksaa. Kun kerran hermostuu on ikuisesti kusipää.
Vierailija kirjoitti:
En muista, mainitsinko siitä edellisessä ketjussa mutta Mikko Kuustonen ei todellakaan ole sellainen mukava maailmanparantaja kuin julkisuudessa. Suhtautuu hyvinkin alentuvasti muihin ihmisiin ja voi mennä henkilökohtaisuuksiin, jos jokin/joku ei häntä miellytä.
Minäkin menen henkilökohtaisuuksiin jos aletaan vittuilemaan. Miksi julkkiksen pitäisi olla jokin yli-ihminen?
"Vesala oli keikkataltioinnissa vittumaisen oloinen":D sanoi joku aikaisemmin. Oletteko oikeasti noin tyhmiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka Haavisto ei ole se symppistyyppi, joka julkisuudessa esiintyy.
Ei ole. On työkavereilleen/ alaisille töykeä ja epäkohtelias.
Olisko tässä kommentissa vähän presidenttipeliä mukana? Itse olin hänen alaisenaan ja vaikka itse en vihreä olekaan, niin jäi hyvin myönteinen vaikutelma. Fiksu ja ystävällinen.
Ei ole. Hyvä, luotettava ystäväni tekee töitä hänen kanssaan tällä hetkellä tietyssä yhteydessä ja oli tosi tyrmistynyt tästä ylimielisyydestä. Olin itsekin tod. pettynyt, koska hänestä saa julkisuudessa niin älykkään ja symppiksen olon. Olen fanittanut häntä vihreän liikkeen ajoilta alkaen :(
Jäi epäselväksi mihin olet pettynyt? Eihän se sun kaverisi ole. Poliitikkoja ei muuten faniteta, anna niiden olla poliitikkoja.
Hyvä ketju! Carl Haglund ja Elisabeth Rehn, molemmat niin itteensä täynnä. Tiuskii ja äksyilee jos heitä kohtelee kun tavista.
Esa Tikkanen ja Jari Kurri, huipputyyppejä ja jalat maassa molemmilla. Sivusta ku seuraa niin Kurri on loisto isä lapsilleen. Jussi69 on mieletön persoona, samoin Andy McCoy.
Tuossa muutamat mitkä tuli mieleen. Kaverijulkimoita en tähän listaa, koska -> You will allways be my best friend. You know too much.
Täällä oli Paula Vesalaa parjattu kylmän ja kovan oloiseksi. Minusta hän vaikuttaa julkisuudessa vain aika pidättyväiseltä ja paksu kuori päällä olevalta. Suojelee varmaan itseään niin julkisuuden riepottelulta. Taitaa olla aika älykäs ihminen, niin haluaa suojella itseään. En usko, että siviilissä on niin kova ihminen. Tuo on vain suojakuori.
Haluaisin tietää Kola-Ollista. Kyselin jo aiemmin. Tunteeko kukaan, maistuuko virvoitusjuomat edelleen? Mehu-Jannestakin olisin halunnut kuulla, mutta hän kuoli (rip) männä vuonna. Käsittääkseni oli todela mukava mies.
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli Paula Vesalaa parjattu kylmän ja kovan oloiseksi. Minusta hän vaikuttaa julkisuudessa vain aika pidättyväiseltä ja paksu kuori päällä olevalta. Suojelee varmaan itseään niin julkisuuden riepottelulta. Taitaa olla aika älykäs ihminen, niin haluaa suojella itseään. En usko, että siviilissä on niin kova ihminen. Tuo on vain suojakuori.
Siis sinun mielestäsi "vaikuttaa" siltä ja tältä ja "et usko että on kova ihminen" siviilissä. Et siis ole häntä ikinä tavannut ja lauot täällä luonneanalyysejä. Minä olen valitettavasti joutunut paljonkin tekemisiin duunin puolesta Vesalan kanssa ja voin sanoa että siinä vasta ilkeä ihminen joka on todella nostanut itsensä jalustalle tavallisten kuolevaisten yläpuolelle. Ei siinä mitää pidättyvää suojakuorta ole, vittumaisuutta se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sinun mielestäsi "vaikuttaa" siltä ja tältä ja "et usko että on kova ihminen" siviilissä. Et siis ole häntä ikinä tavannut ja lauot täällä luonneanalyysejä. Minä olen valitettavasti joutunut paljonkin tekemisiin duunin puolesta Vesalan kanssa ja voin sanoa että siinä vasta ilkeä ihminen joka on todella nostanut itsensä jalustalle tavallisten kuolevaisten yläpuolelle. Ei siinä mitää pidättyvää suojakuorta ole, vittumaisuutta se on.
Se näissä nettipalstoissa on ongelma, että kuka tahansa voi väittää mitä tahansa. Mitään takeita siitä ei ole että olisit Vesalan kanssa tehnyt töitä. Todella helppo mustamaalata täällä joku julkkis, josta ei vaan muuten vaan pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se näissä nettipalstoissa on ongelma, että kuka tahansa voi väittää mitä tahansa. Mitään takeita siitä ei ole että olisit Vesalan kanssa tehnyt töitä. Todella helppo mustamaalata täällä joku julkkis, josta ei vaan muuten vaan pidä.
No eipä tällä palstalla yhtäkään kommenttia tarvitse perustella. Jos siitä lähdetään, että kaikki valehtelevat, voidaan lopettaa kaikki tämän kaltaiset ketjut ja siirtyä pelkkiin mielipidekysymyksiin. Ei kukaan voi kertoa tarkkoja yksityiskohtia jos tekee töitä julkkisten kanssa; muuten saattaa olla entinen työntekijä.
Jare on kyllä oikeasti ihana tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista, mainitsinko siitä edellisessä ketjussa mutta Mikko Kuustonen ei todellakaan ole sellainen mukava maailmanparantaja kuin julkisuudessa. Suhtautuu hyvinkin alentuvasti muihin ihmisiin ja voi mennä henkilökohtaisuuksiin, jos jokin/joku ei häntä miellytä.
Kellään kokemuksia hänen sukulaispoika Sami Hedbergistä?
Mies oli nähnyt Sami Hedbergin Tampereen/Helsingin (en muista kummassa oli) vonkaamassa naisia baarissa. Ja saman tyylistä juttua oli Samista myös Seiskassa, mutta tuo juttu eri paikkakunnalta. Eikö kuitenkin perheellinen mies ole?
Vaimo ja poika löytyy, joskus laivalla nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kellään kokemuksia hänen sukulaispoika Sami Hedbergistä?
Mies oli nähnyt Sami Hedbergin Tampereen/Helsingin (en muista kummassa oli) vonkaamassa naisia baarissa. Ja saman tyylistä juttua oli Samista myös Seiskassa, mutta tuo juttu eri paikkakunnalta. Eikö kuitenkin perheellinen mies ole?
Sami Hedberg 🤢
Vierailija kirjoitti:
Ja tällaiseen "pohdintaan" käytätte aikanne. Ei ihme, ettei suurin osa naisista koskaan keksi mitään uutta, saati mielenkiintoista. Tämän "keskustelen" perusteella voi myös sanoa, että nainen on 80 senttisensä todella ansainnut. Koettakaa nyt elää sitä omaa elämäänne ja kiinnittäkää vähämmän huomiota turhanpäiväisiin asioihin. Ette itsekään ole ihmisiä kummenpia ettekä täydellisiä. Kuinka moni teistä haluaisi kuulla "totuuden" itsestä? Aivan, ei varmasti monikaan. Nyt jotain rajaa näihin ihmisten arvosteluihin, olkoon kuinka julkkis tahansa.
Noin hieno ihminen ja vietät aikaa lukemalla meidän moukkien keskustelua. On sulla raskasta!😇 Löysää vähän sädekehää ja lue vaikka Sinuhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Danny on suorastaan häkellyttävän kohtelias ja mukava. Tavannut pari kertaa.
Danny on The Herrasmies.
Ensiluokkaiset käytöstavat kaikkia kohtaan.
Paitsi vaimoaan Liisaa, jota petti vuosikaudet ja Armi-rassukkaa, jonka kanssa petti ja riisti Armilta elämänhalun, kun jätti kylmästi, kun oli ilonsa saanut.
Minua puistattaa ja oksettaa aina kun näen dannyn, tuon kuvottavan nuoriin naisiin ripustautuvan paskan.