Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkkikset jotka eivät todellisuudessa vastaa julkisuuskuvaansa yhtään 2

Vierailija
02.12.2017 |

Eli tehdään uusi toinen keskustelu tästä aiheesta. Edellinen keskustelu on siis yli vuoden vanha ja siellä ei enää ole riittänyt kommentteja.

Tietääkö kukaan, millaisia esimerkiksi Petri Nygård, Elli Haloo tai JVG:n pojat ovat luonteeltaan todellisuudessa?

Kommentit (499)

Vierailija
121/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmassa työssä (media-alalla, ei asiakaspalvelua) tuli kohdattua muusikko jos toinenkin. Suurin osa kohtaamisista sellaisia perus-ok-neutraaleja, kuten myös tavisten kanssa tuossa entisessa työssäni.

Positiivisesti yllättivät: Cheek ja Jenni Vartiainen.

Myös Antti Tuisku ja Mike Monroe tosi mukavia, mutta sellainen kai on heidän julkisuuskuvansakin.

Ja ei niin mukavat yllätykset... Elastinen ja Vesala. Varsinkin Vesalaan olin jotenkin pettynyt, koska oon fanittanut häntä.

Vierailija
122/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny on suorastaan häkellyttävän kohtelias ja mukava. Tavannut pari kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni edellisessä ketjussa Kaija Koota haukuttiin. Vain Elämäässä puhui avoimesti sosiaalisesta fobiaastaan. Voin todellakin samaistua häneen, ja ennen kuin alatte puhua paskaa muista ihmisistä, kannattaa pohtia mitä ulkokuoren takana piilee.

Vierailija
124/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eini on kerrassaan mukava ja lämminhenkinen ihminen. Puhuu faneilleen nätisti aivan kuin olisivat hänen ystäviään. Aito Lapin ihminen. Mahtava Eini :)

Vierailija
125/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lordi voi näyttää kumimonsterilta, mutta kaikkien hänet tavanneiden mielestä mies maskin takana on oikein mukava, välitön ja kiva.

Vierailija
126/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheyenne CC Järvinen on mukava, kohtelias ja ystävällinen eikä yhtään tyrkyn tai diivamaisen oloinen

Vierailija
127/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tarjoilijana ravintolassa johon tulivat syömään lounasta Jare Tiihonen ja Jenni Vartiainen. Ilmeisesti työasioita, lokakuussa. Jare oli täydellinen herrasmies, auttoi Jenniltä takin päältä ja siirsi tuolin hänelle. Molemmat hymyili paljon ja suhtautuivat meihin työntekijöihin kuin ystäviinsä. Ihania ihmisiä, ei olisi uskonut että ovat julkkiksia käytökseltään koska niin jalat maassa molemmat!

Siinäpä vasta olisi näyttävä pari jos seurustelisivat... 😊

Ovat olleet parhaita ystäviä jo vuosikausia, eikä lämmintä ystävyyttä todellakaan kannata pilata seurustelulla. Tunnen kaverin kautta heidän managerin Carlan ja olen vakuuttunut että Jenni ja Jare on kivoja ihmisiä, vaikka täällä heitä haukutaankin jostain syystä. Ehkä juuri sen julkisuuskuvan takia kun av-palstalaiset ei heitä tunne lainkaan.

Vierailija
128/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paula Vesala on antanut itsestään varsin sympaattisen ja monilahjakkaan kuvan, ja suomalaiset palvovat häntä jumalattarena. Julkisuudessa ei tiedetä, millainen diiva hän on, kohtelee kaikkia kiertueensa muita työntekijöitä paitsi bändin jäseniä kuin sontaa. Hänellä on vaikeuksia tulla toimeen tavallisten kuolevaisten kanssa. MOnilahjakkuus kyllä pitää paikkansa mutta sosiaaliset taidot täysi nolla.

En kyllä ymmärrä mihin käsitys Vesalan erinomaisuudesta perustuu? Helkkarinmoista humppaa on hänen musiikkinsa, droppaa kyllä minun tunnelmat heti, kun moisia typeryyksiä radiosta soitetaan.

Vierailija
129/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paula Vesala on antanut itsestään varsin sympaattisen ja monilahjakkaan kuvan, ja suomalaiset palvovat häntä jumalattarena. Julkisuudessa ei tiedetä, millainen diiva hän on, kohtelee kaikkia kiertueensa muita työntekijöitä paitsi bändin jäseniä kuin sontaa. Hänellä on vaikeuksia tulla toimeen tavallisten kuolevaisten kanssa. MOnilahjakkuus kyllä pitää paikkansa mutta sosiaaliset taidot täysi nolla.

En kyllä ymmärrä mihin käsitys Vesalan erinomaisuudesta perustuu? Helkkarinmoista humppaa on hänen musiikkinsa, droppaa kyllä minun tunnelmat heti, kun moisia typeryyksiä radiosta soitetaan.

Olet varmasti silti huomannut, että suomalaiset pitää häntä sekä musiikin, kirjallisuuden että näyttelijätyön jumalattarena. 

Vierailija
130/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mäkivalmentaja oli täysi tosikko ja hankala juntti vaikka muuta yritti esittää.

Vierailija
131/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimi Räikkönen yllätti. On aina ollut vähän sellainen mielikuva että tyyppi olisi hieman ylimielinen, kylmä ja koppava, mutta todellisuudessa oli todella hauskan ja rennon oloinen tyyppi.

Olin asiakaspalvelutilanteessa siis palvelijana ja hän asiakkaana. Selvästi vaistosi että olin jännittynyt siinä ja heitti rentoa vitsiä ja jutteli kevyitä vaikka aina olen niin saanut kuvan että Kimille small talk on mahdotonta :D

Vierailija
132/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmasti silti huomannut, että suomalaiset pitää häntä sekä musiikin, kirjallisuuden että näyttelijätyön jumalattarena. 

Kumpi on nolompaa; hän itse pitää itseään sellaisena, vai kun kansa pitää?

Vierailija
133/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloon Elli todella suloinen, vilpitön, hymyilevä luonnonlapsi! Vähän hippimäinen hyvällä tavalla :) Tapasin heidät kerran keikan jälkeen eräissä kekkereissä kaverin kaverin kautta, ja hän kyseli pidimmekö keikasta ja kiitteli kun olimme tulleet katsomaan keikkaa.

Samoin bändin pojat todella miellyttäviä ja kohteliaita. Kaikki bändin jäsenet suostuivat kohteliaasti halukkaiden kanssa yhteiskuviin, vaikka olisi heillä varmasti ollut muutakin tekemistä. Ei tosin ollut epäilystäkään alunperinkään, etteivätkö olisi miellyttäviä tyyppejä.

Vierailija
134/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nämä kommentit vastaa yhtään otisikkoa, kun täällä kirjoitetaan positiivista palautetta niistä julkuista jotka mediassakin ovat positiivisia. Täällä pitäisi olla kokemuksia, joita ei olisi ennalta arvannut!

Vierailija
135/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robiniin oon törmännyt pari kertaa työn puolesta ja on todella miellyttävä nuorimies! Ei sellainen toheltava, vaan kuuntelevainen, rauhallinen ja symppis.

Lauri Tähkä sen sijaan...ihan järkyttävä käyttäytymiseltään, osanotot niille jotka joutuvat kyseisen diivan kanssa minkäänlaiseen kontaktiin. 

Jaakko Parkkali yllätti positiivisesti kun hänen kanssaan (joskin lyhyen tovin) olin tekemisissä. Todella kohtelias ja hymyileväinen. 

Jaakko Saariluoma on mukava ja jalat maassa-tyyppi. Tuli mm. itse esittäytymään eikä olettanut että kaikki tuntevat hänet ja jutteli niitänäitä. Luontaisesti hauskan oloinen, eikä sellaista väkisin väännettyä läppää.

Vierailija
136/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän nämä kommentit vastaa yhtään otisikkoa, kun täällä kirjoitetaan positiivista palautetta niistä julkuista jotka mediassakin ovat positiivisia. Täällä pitäisi olla kokemuksia, joita ei olisi ennalta arvannut!

NO juuri niitähän täällä kerrotaan! Jenni Vartiainen ja Cheek on haukuttu täällä musiikkinsa lisäksi persoonallisuuksiltaan ja luonteiltaan inhottaviksi, ylimielisiksi paskamaisiksi diivoiksi, jollaisia he eivät ole IRL. Sen sijaan Paula Vesalaa ylistetään säännönmukaisesti joka paikassa, vaikka hän on ikävä ihminen työkavereilleen.

Vierailija
137/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki tuntuvat uskovan, että Tarja Halonen on ihana, sympaattinen, lämmin ja äidillinen. Hänen alaisenaan ollut tuttuni kuitenkin kertoi, ettei kukaan ole ollut niin helvetillisen ilkeä esimies.

Vierailija
138/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki tuntuvat uskovan, että Tarja Halonen on ihana, sympaattinen, lämmin ja äidillinen. Hänen alaisenaan ollut tuttuni kuitenkin kertoi, ettei kukaan ole ollut niin helvetillisen ilkeä esimies.

En epäile tuota enkä ole siitä lainkaan yllättynyt.

Minusta Halosen ilmeessä ja suupielissä on aina kireyttä.

Vierailija
139/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janina Fry on ainakin normielämässä todella mukava ja vaatimattoman oloinen ja herttainen nainen. Ei yhtään mikään ylimielinen diiva, joka kuvittelisi olevansa muita parempi.  En kerro missä olen kohdannut, liittyy työhön.  EIja Vilpas on ystävän kokemuksen mukaan todella vittumainen tyyppi, ei todellakaan mikään iloinen Pirre.....

Vierailija
140/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halosesta voi olla montaa mieltä. Itse olen päässyt muutaman kerran juttelemaan hänen kanssaan, kun satumme erääseen ravintolaan yhtä aikaa. Muutamaa sanaa pidemmälle en ole päässyt, mutta hänestä välittyi silti mukava kuva. Näin siviilinä on tietysti ymmärrettävää, ettei sitä aina jaksa seurustella tai vastata jokaikiseen tervehdykseen, ja onhan meillä kaikilla huonoja päiviä.

Tän keskustelun suhteen käy muuten aina mielessä, että onkohan joku julkkis kirjoitellut tänne itsestään asioita? Erityisesti joissakin tapauksissa pistää mietityttämään, kun monta sivua ollaan kommentoitu ikävästi ja sitten tuleekin edustava teksti.  Hauska ajatus, kun sitä miettii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan