Julkkikset jotka eivät todellisuudessa vastaa julkisuuskuvaansa yhtään 2
Eli tehdään uusi toinen keskustelu tästä aiheesta. Edellinen keskustelu on siis yli vuoden vanha ja siellä ei enää ole riittänyt kommentteja.
Tietääkö kukaan, millaisia esimerkiksi Petri Nygård, Elli Haloo tai JVG:n pojat ovat luonteeltaan todellisuudessa?
Kommentit (499)
Mummo Ankka on bongattu granny-sivuilta Red Tubesta Hansun kanssa.
Onneksi et ole ollut tekemässä näitä sarjakuvia. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aku Ankka on tosielämässä paljon fiksumpi kuin julkisuuskuvansa. Samoin Hopon Hessu on oikea älykkö. Mustanaamio taas puhuu ja kikattelee taukoamatta kuin papupata ja Pelle Peloton on todella mielikuvitukseton nihilisti.
Iines on salatissutteleva hutsake ja Hannu Hanhi ei uskalla tulla kaapista.........
Vaukka Tippa T ei nyt mikään hirmu iso nimi olekaan, niin jäi tosi positiivinen kuva hänestä. Tahkolla oli juhlimassa ihan siellä meidän tavallisten kuolevaisten joukossa Antti Tuiskun keikalla. Jutteli tosi kivasti meidän seurueen kanssa. Nikke Ankarastakin tän festarireissun perusteella vaan hyvää sanottavaa.
Minä en luottaisi tälläisiin selkästi omiin henkkoht mielipiteisiin, koska sillä toisella vuorovaikutuksen osapuolellakin on vaikutusta ;) Mieluummin muodostan oman mielipiteeni.
Itselle jäi muutama kk sitten Amanda Harkimosta hyvä kuva. Olin baarissa ja hän oli siellä "dj-keikalla". Käytiin kaverin kanssa vitsillä siinä dj pöydän luona ja hän tuli juttelemaan meille iloisena ja hymyillen. Heitti meille myös kivet ja laittoi toivomamme biisin soimaan. Olen aina ollut sitä mieltä että bimbot Harkimo ja Torppa on varmasti tosi mukavia ihmisiä kun tutustuu. Ei välttämättä liian fiksuja, mutta mukavia. M27
Jaakko Selin. On ihan helvetin mairea kun kamera käy - ja kun ei käy, niin räyskii ja vittuilee esim. maskeeraajille ja puhuu muutenkin ilkeään sävyyn ihmislle. En olis uskonut. Säälittävä ukko.
Vierailija kirjoitti:
Lastenkirjailija nimeltään Paula oli nuorena kaikkea muuta kuin reilu ja erilaisten puolustaja jollaisena kolumneissaan esiintyy.
Kerro lisää?
Vierailija kirjoitti:
Leena Sarvi. Todella mukava, sydämellinen, fiksu ja aito. Julkisuudessa hänestä on annettu melko tyly ja käskyttävä kuva, on todellisuudessa täysin päinvastainen. Olen tavannut hänet useasti työjuttujen yhteydessä. Aina yhtä aurinkoinen ja sydämellinen.
Oliko yhtä upeannäköinen luonnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaakko Saariluoma on siviilissä todella tympeä, ylimielinen ja epäystävällinen tyyppi. Ei hymyn karettakaan saatika kiitosta paljoa sadellut, vaimonsa sen sijaan oli mukava ja lämminhenkinen tyyppi ja oli selkeästi nolona Jaakon ylimielisestä käytöksestä.
Anne Kukkohovi, myöskin todella ylimielinen ja itseriittoinen.
Meillä on Jaakon kanssa yhteisiä sukulaisia ja ollaan oltu viimeksi samoissa ristiäisissä yhdessä. En ole itse ainakaan saanut hänestä edellä mainittua kuvaa ollenkaan.
Täällä noin puolet ihmisistä antaa inoaksi syyksi dissaukselleen sen ettei hymyillä ja vetää siitä heti johtopäätöksen ilkeydestä ja ylimielisyydestä. Tää on Suomi mitä ihmettä ihmiset. Paistaa läpi että ei vaan edes haluta suhtautua varauksettomasti ja avoimin mielin julkkiksiin.
Ulf Sundqvist. Istuin miehen kanssa iltaa sattumalta tavattuna 90-luvulla. Uskomattoman hauska ja älykäs jätkä siviilissä.
Vierailija kirjoitti:
Paula Vesala on antanut itsestään varsin sympaattisen ja monilahjakkaan kuvan, ja suomalaiset palvovat häntä jumalattarena. Julkisuudessa ei tiedetä, millainen diiva hän on, kohtelee kaikkia kiertueensa muita työntekijöitä paitsi bändin jäseniä kuin sontaa. Hänellä on vaikeuksia tulla toimeen tavallisten kuolevaisten kanssa. MOnilahjakkuus kyllä pitää paikkansa mutta sosiaaliset taidot täysi nolla.
No melko diivalta ja ylimieliseltä kyllä vaikutti yhdessä keikkataltioinnissa joka on ilmeisesti viime kesänä kuvattu.
Eli ei mikään yllätys.
Ihanko tosissanne teette päätelmiä siitä, millainen joku ihminen pohjimmiltaan on kun tapaatte hänet kaupan kassalla! Tosi noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-julkkis Jippu taas... No, huonot päivät kullakin, se sallittakoon. Tympäännyttävä olisi paras sana kuvailemaan niitä kertoja, kun hän kävi kassallani.
Olen tavannut erään studiomuusikon, joka on tehnyt yhteistyötä kymmenien suomalaisartistien kanssa. Sanoi, että Jippu on ainoa artisti, jonka kanssa hän ei missään yhteydessä enää suostu tekemään töitä. Tosin Jipun "olen niin herkkä ja ikäistäni kypsempi" -show haastatteluissa on aina ollut falskia esittämistä. Ei varmaan ole kellekään mikään ylläri, että mimmi on tosielämässä täysi egoisti ja sekaisin kuin seinäkello.
Jippu on evankelistaksi ryhtymisen jälkeen ollut vain harvoin julkisuudessa. Ei ilmeisesti enää tee muuta musiikkia kuin hengellistä sellaista, sanoi jossain haastattelussa itse, että ryssi sekoiluillaan pop-uransa.
Takaisin aiheeseen: Paula Risikko on miellyttävän ja mutkattoman oloinen ihminen. Julkisuuden perusteella olin saanut hänestä kopean ja kylmähkön kuvan mutta ainakin tuolloin asiakaspalvelutilanteessa käyttäytyi hyvin fiksusti.
Makwan Amirkhani on väkivaltainen ja itseään täynnä oleva kusipää. Täysin erilainen henkilö kuin minä on julkisuudessa esiintynyt.
En muista, mainitsinko siitä edellisessä ketjussa mutta Mikko Kuustonen ei todellakaan ole sellainen mukava maailmanparantaja kuin julkisuudessa. Suhtautuu hyvinkin alentuvasti muihin ihmisiin ja voi mennä henkilökohtaisuuksiin, jos jokin/joku ei häntä miellytä.
Vierailija kirjoitti:
En muista, mainitsinko siitä edellisessä ketjussa mutta Mikko Kuustonen ei todellakaan ole sellainen mukava maailmanparantaja kuin julkisuudessa. Suhtautuu hyvinkin alentuvasti muihin ihmisiin ja voi mennä henkilökohtaisuuksiin, jos jokin/joku ei häntä miellytä.
Kellään kokemuksia hänen sukulaispoika Sami Hedbergistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kellään kokemuksia hänen sukulaispoika Sami Hedbergistä?
Mies oli nähnyt Sami Hedbergin Tampereen/Helsingin (en muista kummassa oli) vonkaamassa naisia baarissa. Ja saman tyylistä juttua oli Samista myös Seiskassa, mutta tuo juttu eri paikkakunnalta. Eikö kuitenkin perheellinen mies ole?
Tiesittekös, että joskus Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä.