Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hampaiden vihloja osa 2 (uusikin testi +)

11.04.2006 |

Kyselin tosiaan tuolla aiemmin, voiko hampaiden vihlonta olla raskausoire. Vihlonta on loppunut, mutta raskaus tuntuu jatkuvan. Tein äsken uuden testin, ja siinä oli kyllä ihan selvä plussatulos. Edellinen testi oli perjantaina, ja aivan kuin viiva olisi vähän vahvistunut. Testi vain on kotona, ja olemme nyt kaukana sukuloimassa, joten ei voi verrata.

Olen kovasti varpaillani, sillä viime kesäkuussa testasin parikin kertaa hyvin haalean viivan. Kuukautiset alkoivat järkyttävien kipujen kera, kun menkat olivat lopulta viikon myöhässä. Pelkään kovasti nyt samaa. Tosin olo on nyt erilainen kuin tuolloin.

Tässä oireitani:

- selän juilimen alhaalta oikealta (välillä aika häijystikin)

- epämääräiset nipistelyt alavatsassa ja navan vieressä

- rintojen särkeminen " sivuilta" eli kainaloiden läheltä

Oireet eivät ole jatkuvia, vaan ne tulevat ja menevät päivittäin. En jaksa muista, millaisia oireita oli esikoisesta. Ehkä joskus rv 6-7 alkoi rintojen kipuilu ja etova olo joskus myöhemmin.

Täytyy nyt toivoa, etä raskaus jatkuu. Intuitioni tai vaistoni sanoisi, että nyt on aihetta enemmän toivoon kuin kesäkuussa.

Taustasta sen verran, että minulla on 3-vuotias poika. Häntä yritettiin aikanaan hartaudella melkein 1,5 vuotta. Ehdimme jo käydä kaikki lapsettomuustutkimuksetkin läpi ennen kuin tärppäsi luomuna.

Raskausaika ja synnytyksen jälkeinen aika oli erilaista kuin normaalisti, mutta ei tässä siitä sen enempää. Täytyy toivoa, että tällä kertaa kaikki menee oppikirjojen mukaanja saisimme kokea ihanan, huolettoman raskauden ja vauva-ajan!

Ehkäisyn jätimme pois jo toissa syksynä. Tosin yrittämällä ei olla yritetty, vaan ajateltu niin, että tulee jos on tullakseen. Ehkä aika oli sitten nyt kypsä. Itse kyllä iloitsen kovasti tästä.

JOS kaikki menee hienosti, laskettu aika on 13.12.

Toivon kovasti plussasäteitä jännääville ja tsemppiä niille, joiden toivo on mennyttä tältä " kierrokselta" !

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA ONNEA!

katsoin juuri että minullakin olisi laskettu päivä 13.12.2006. vielä en ole uskaltanut testata, mutta oireita löytyy samoja kun esikkoa ja kuopusta odottaessa. tämä mieletön huippaaminen ja " pää pöntössä " oleminen ;) mulla on aina ollut tälläisiä omituisia oireita molemmista raskauksista..paitsi voimakas pahoinvointi iskee aina rv 8-9 jota jatkuu ja jatkuu.

odottelen ihan rauhassa tässä menkkoja sillä en jaksa uskoa vielä mitään . esikko on aikoinaan tullut kerta laakista ja kuopusta odottelimme 3 piiiiiiiitkää vuotta.(lääke oli syy joka antoi kuopusta odottaa , mutta se lääke on nyt pois :) )nyt oli vasta toinen TJOT kierto...mutta saapi nähä miten käy.

mutta onnea sinulle PALJOOOON!!! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla