Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylen uutisten kuvat avautuu tabletilla...

ääööää
01.12.2017 |

Eli, onko muilla samaa ongelmaa? Itselläni Lenovo Yoga book. Selailen siis Ylen uutisia ja jos selaan kuvan päältä niin kuva avautuu heti isommaksi. Normaalistihan selaillessa kuvien päältä kuvat pysyvä sellaisinaan, eivätkä avaudu.

Mietin, onko mun tabletti vaan p*ska vai onko muissakin sama ongelma. Puhelin ei tee tätä.

Esim.
https://yle.fi/uutiset/3-9957226

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iPad ja ei ne avaudu selatessa, ainoastaan näpäyttämällä. Sulla on väärä selaustyyli ilmeisesti.

Vierailija
2/4 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on iPad ja ei ne avaudu selatessa, ainoastaan näpäyttämällä. Sulla on väärä selaustyyli ilmeisesti.

Mitä meinaat selaustyylillä? Muilla sivustoilla ei ongelmaa... oon kokeillut liikuttaa tosi hitaasti mut miten tahansa siitä kuvan kohdalta koskee niin aukeaa... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap-------- kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä meinaat selaustyylillä? Muilla sivustoilla ei ongelmaa... oon kokeillut liikuttaa tosi hitaasti mut miten tahansa siitä kuvan kohdalta koskee niin aukeaa... :(

Silleen mahdollisimman kevyesti sipaisemalla. Ehkä siinä sivustossa on sitten jotain mätää, jos ei onnistu, en tiedä.

Vierailija
4/4 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin, hermot menee!

Palautetta laitoin...