Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Emojit peukkujen tilalla

Vierailija
01.12.2017 |

eikös se olisi parempi vaihtoehto? Vihasta suruun ja kaikkeen siltä väliltä. Joo tiedän että voi kännykällä ja tietokonella näin myös tehdä, mutta kaikilla ei ole tätä mahdollisuutta/osaamista. Olisi siis valmiina tekstin jälkeen alaosassa emojivaihtoehtoja.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppi. Ehdottomasti parempi kuin nykysysteemi 🤗

Vierailija
2/7 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä myös komppaus! 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Toi olis tosi hyvä!

Vierailija
4/7 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä oisko hyvä. En nytkään ymmärrä mitä nuo nuolet tarkoittavat. Saati sitten joku emoji.

Vierailija
5/7 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohi aiheen. Missä tilanteessa käytätte surullista tai vihaista emojia? Olen sitä välillä pähkäillyt.

Esimerkiksi joku kirjoittaa jotain vaikkapa eläinten kaltoinkohtelusta. Teksti on hyvin kirjoitettu ja olen samaa mieltä asiasta, mutta aihe saa minut vihaiseksi. Peukku tuntuu hassulta laittaa, koska aihe itsessään nostaa vihan pintaan mutta peukuttaisin siis sitä hyvää kirjoitusta. Jos laitan vihaisen emojin, tulkitseeko kirjoittaja että olen hänelle vihainen siitä, että hän kirjoitti sen tekstin.

Turhauttaa.

Samaa on pohdittu joskus pastalla. Osa alapeukuttajista pekuttaa itse aihetta ja osa alapeukuttaa sitten sitä tekstiä.

Vierailija
6/7 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ohi aiheen. Missä tilanteessa käytätte surullista tai vihaista emojia? Olen sitä välillä pähkäillyt.

Esimerkiksi joku kirjoittaa jotain vaikkapa eläinten kaltoinkohtelusta. Teksti on hyvin kirjoitettu ja olen samaa mieltä asiasta, mutta aihe saa minut vihaiseksi. Peukku tuntuu hassulta laittaa, koska aihe itsessään nostaa vihan pintaan mutta peukuttaisin siis sitä hyvää kirjoitusta. Jos laitan vihaisen emojin, tulkitseeko kirjoittaja että olen hänelle vihainen siitä, että hän kirjoitti sen tekstin.

Turhauttaa.

Samaa on pohdittu joskus pastalla. Osa alapeukuttajista pekuttaa itse aihetta ja osa alapeukuttaa sitten sitä tekstiä.

Ei ole ohi aiheen, emojit ovat juuri tuon takia selkeämpiä kuin nuolet.

Vierailija
7/7 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea!