Prinssi Gabrielin ristiäiset -LIVE
Kommentit (57)
Victoria ontui kun käveli kirkosta syömään. Kalsean oloinen koko kuninkaallisten perhe/suku.
No ainakin Victoria itki sen yhden esityksen aikana
Olen kiinnittänyt huomiota siihen, että Oscar on useasti näissä tilaisuuksissa Viktorian sylissä. Ei anna Danielin edes kantaa välimatkoja. Onkohan Oscar se äidin viimeinen vauva, jota on vaikea jakaa edes isän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Sitä ihmettelin Victoria oli ensin Suomessa yksin ja sitten Daniel taas yksin, eivätkö mieluummin tulisivat yhdessä tai perheenä. Kuitenkin on lastenhoitajat ja kaikki.
Eiköhän ne olleet työmatkoja molemmat. Ei kai miehet/vaimot kulje yleensä puolisonsa työmatkoilla mukana. Jokaisella on omat työnsä. Lomamatkat on sitten erikseen.
Onko Oscar ikinä hymyillyt julkisesti kun on aina niin totisen torvensoittajan näköinen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sofian pitää hyssyttää ja heilua kokoajan?
Huomaa, että Sofia on hoitanut vauvansa itse. On niin läheinen kontakti äidillä ja lapsella. Äiti jutteli vauvalleen, joka hymyili takaisin iloisena. Kasteen aikana Gabirel parkuin, mutta sillä sekunnilla kun palautettiin äidilleen, rauhoittui taas.
Sofiasta voi tosiaan käyttää laatusanaa "madonnamainen". - Oli kaunis ja lämminhenkinen tilaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Victorialla tosi kauniit vaatteet.maddella ihme kolttu, eikä noin hempeä väri sovi tähän vuodenaikaan.
Minä taas ajattelen toisin päin: Victoria liian tonttumuorimainen kokopunaisessa (joulunpunaisessa), Madeleine elegantti odottaja. Eikös pehmeän vaaleanpunainen ole myös talvella nyt muotia.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista sekoamista. Carl Philips ei tiennyt koska istua, koska seisoa ja missä pitäisi olla. Porukka muutenkin aika kireän oloista. Tuimia katseita. Pellesirkuksen jäsenillä ollut tilanne päällä varmaan ennen tilaisuutta.
Kaikkein järkyintä oli nämä tärkeänä istuva yleisö. Porukka pönötti ja näytti olevan elämänsä tärkeimmässä tilaisuudessa. Aika ajanut jo tämän sirkuksen ohi.
- Minä taas näin saman tapahtuman ihan eri sävyisenä: Kauniina ja lämminhenkisenä perhetapahtumana, pienimuotoisempana kuin aikaisemmat kuninkaalliset ristiäiset. Ja olipa siellä paljon kauniita ihmisiä, vauvan vanhemmat etunenässä. Myös Alexander oli söpö kuin kerubi.
Vierailija kirjoitti:
Eiks toi prinssin poika ollut ihan yhtä vilkas kun Leonore? Miksi mammat ei häntä diagnosoi samallalailla? Kyllä Leonorella oli tossa iässä jo erityislapsen risti otassa tällä palstalla. Vai päteekö tähänkin että pojat on poikia?
Alexander otti kuitenkin kontaktia vieraisiin, jutteli pääministerinkin kanssa (tai jokelteli). Leonore yleensä menee vain omia menojaan ilmeettömänä. - Pikemminkin minua huolestutti Alexanderin serkku Oscar, joka istui apaattisena kattoon tuijotellen. Isot pussit on hänelläkin aina silmien alla, toivottavasti on sentään terve. Victoria ei tosiaan näkynyt paljon hymyilevän. Toivookohan kolmatta raskautta ennen kuin on liian myöhäistä?
Vierailija kirjoitti:
Danielilla ei ole haastatteluissa koskaan itseironiaa, vaan hän jähmettyy jotenkin. Pateettista käytöstä kyllä kyyneliin saakka. Sekin kertoo narsistin hurmauskyvystä, että palstamammat ovat äänin 17-0 tyrmänneet teorian. ;D
Minua viehättää se. että Daniel aina juttelee mukavia Estellen kanssa, tuntuvat viihtyvän hyvin yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ihmettelin Victoria oli ensin Suomessa yksin ja sitten Daniel taas yksin, eivätkö mieluummin tulisivat yhdessä tai perheenä. Kuitenkin on lastenhoitajat ja kaikki.
Eivät ehkä halua, että hoitajat ovat lapsille tärkeämmät ja rakkaammat kuin omat vanhemmat. Voivat olla poissa vuorotellen.
Victorialla tilaisuuden upein asu. Madeleinella persianlampaasta tehty Valentinon takki, maksoi 14500 euroa ja leninkin yli 5000 euroa. Sofia rikkoi räikeästi etikettiä tulemalla tilaisuuteen kansallispuku päällä. Mutta saavutti mitä tavoitteli: Hei kaikki, katsokaa minua, minua, minua! Tilaisuuden musiikki oli kammottavaa popsekamelskaa ja laulaja ei tiennyt, missä laulu piti aloittaa, vaikka oli ollut kenraaliharjoitus. Hienoa nähdä, miten hyvin kasvatetut ja rauhalliset lapset Victorialla ja Danielilla on. Ja Victorian ja Danielin suhteesta ei kannata olla huolissaan. He työskentelevät nyt aika paljon yksin, koska ovat kertoneet, että niin kauan kuin lapset ovat pieniä, he pyrkivät siihen, että toinen on mahdollisimman usein kotona, kun toinen on työssä.
https://www.instagram.com/p/BbVI_KpHB-c/?taken-by=kungahuset
https://www.svenskdam.se/wp-content/uploads/2017/08/victoria-suvad-2.jpg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sofian pitää hyssyttää ja heilua kokoajan?
Huomaa, että Sofia on hoitanut vauvansa itse. On niin läheinen kontakti äidillä ja lapsella. Äiti jutteli vauvalleen, joka hymyili takaisin iloisena. Kasteen aikana Gabirel parkuin, mutta sillä sekunnilla kun palautettiin äidilleen, rauhoittui taas.
Sofiasta voi tosiaan käyttää laatusanaa "madonnamainen". - Oli kaunis ja lämminhenkinen tilaisuus.
Sofia on mun lemppari näistä kuninkaallisista. Hän on niin herttainen ja äidillinen.
Miksi Madde piti sitä palttoota päällä kirkossakin? Pisti silmään. Ja Sofian sisko ottanut ison, mustan ja ruman tatuoinnin käteen, olisi ottanut edes rannepuolelle, niin ei olisi näkynyt niin hyvin.
Sofia käy aika usein tyttöporukalla lounaalla. Carl Philip tekee omia hommiaan, että kyllä lastenhoitaja hoitaa. Lomamatkoillakin on mukana. Sofia ei pääse koskaan menneisyydestään. Nyt joachim kauhistellaan aikaa, kun pojat löytävät netistä rohkeat kuvat äidistä. Kaverit kertoo kyllä.
Kuningasperheessä oli riidelty ennen ristiäisiä. Silvia ei kuulemma ollut tyytyväinen Sofian suunnitelmiin. Ehkä siksi kireä tunnelma vielä kirkossa. Ruotsissa puhutaan paljon Danielin terveydestä. Munuissiirtohan väsyttää. Daniel on usein väsyneen näköinen ja kuiskuttaa kyllästyneenä Vicktoria korvaan. On myös herkempi saamaan flunssat ja vastaavat.
Eiks toi prinssin poika ollut ihan yhtä vilkas kun Leonore? Miksi mammat ei häntä diagnosoi samallalailla? Kyllä Leonorella oli tossa iässä jo erityislapsen risti otassa tällä palstalla. Vai päteekö tähänkin että pojat on poikia?