Prinssi Gabrielin ristiäiset -LIVE
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Kommentoidaan tänne!
Madeleine on jättänyt Leonoren ja Nicholaksen kotiin.
En ihmettele! En tod. mutta pakko sen on jossain vaiheessa kehdata ruveta liikumaan niitten kanssa.
Madeleine on hyvin, hyvin raskaana.
Ihana tuo Gabriel’s oboe -kappale ❤️
Voe voe, 18 vuoden päästä tuonkin sinappikoneen ihmissuhdesotkuja mutustellaan iltapäivälehdissä.
Onko tuolla Sofian siskolla nuolitatuointi ranteessaan? Erikoinen näky kuninkaallisen ristiäisissä.
Mitä sen madden puheen aikana tapahtu kun alko nauraa kesken?
Kyllä näyttää olevan oikein kunnon tatska.
Mitä Madelinen naurahti raamatun lukemisen jälkeen?
Onko isoveljellä hoitaja mukana?
Victoria on jotenki tosi väsyneen ja kireän oloinen.
Miksi Sofian pitää hyssyttää ja heilua kokoajan?
Mikähän tossa tilaisuudessa hökkii? Jotenkin niin kireetä ja teennäistä.
Sofian systerillä kaula-aukko melkein napaan asti, aika wt-porukkaa
Miten tuo kunniamerkin nauha on noin rypyssä?
Todella kaunis lauluesitys, tää sinipukuinen nainen joka lauloi. Kukahan oli? Ihana kappale!
Victorialla tosi kauniit vaatteet.maddella ihme kolttu, eikä noin hempeä väri sovi tähän vuodenaikaan.
Aikamoista sekoamista. Carl Philips ei tiennyt koska istua, koska seisoa ja missä pitäisi olla. Porukka muutenkin aika kireän oloista. Tuimia katseita. Pellesirkuksen jäsenillä ollut tilanne päällä varmaan ennen tilaisuutta.
Kaikkein järkyintä oli nämä tärkeänä istuva yleisö. Porukka pönötti ja näytti olevan elämänsä tärkeimmässä tilaisuudessa. Aika ajanut jo tämän sirkuksen ohi.
Mitenköhän Victorialla ja Danielilla menee? Olen jo pidemmän aikaa katsellut että joku heidän välillään on muuttunnut. Vaikka tietysti rakkaus muuttaa muotoaan ajan kuluessa niin olen kyllä aidosti surullinen jos heidän suhteensa rupeaa rakoilemaan. Pidemmän aikaa näyttänyt että he ovat lähinnä vain äiti ja isä Estellelle eivät enää niinkään puolisoita toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän Victorialla ja Danielilla menee? Olen jo pidemmän aikaa katsellut että joku heidän välillään on muuttunnut. Vaikka tietysti rakkaus muuttaa muotoaan ajan kuluessa niin olen kyllä aidosti surullinen jos heidän suhteensa rupeaa rakoilemaan. Pidemmän aikaa näyttänyt että he ovat lähinnä vain äiti ja isä Estellelle eivät enää niinkään puolisoita toisilleen.
Älä huoli eivät he eroa tai sitä sinulle kerro vaikka huonosti menisikin!
Kommentoidaan tänne!
Madeleine on jättänyt Leonoren ja Nicholaksen kotiin.