Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako myös lemmikkinne joululahjoja?

Vierailija
01.12.2017 |

paketoitteko/ paketoiko lapsenne lemmikille lahjoja? :)

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa aina lahjat meidän kissat ja koirat. Kissat ei välitä kuin ruuastaan mutta koirat aukoo paketit innoissaan.

Kun olin lapsi, niin meidän terrieri jäi yksin kotiin sen ajaksi kun kävimme haudoilla ja takaisin tullessa oli aukaissut omat pakettinsa lahjakasasta.

Iso pallo ja koiransuklaata.

Vierailija
42/47 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus antanut kissoille leluja joululahjaksi, mutta tykkäävät enemmän roskista ja pahvilaatikoista, joten eivät saa. Äitini on ostanut molemmille kissoille omat joulukalenterit, eli pääsevär sentään nauttimaan joulun ajasta nekin 😺

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira saa ainakin yhden herkkulahjan, ja oon paketoinut sen myös. En tiiä vielä ostanko sille muutakin. Kissat ei saa lahjoja, en tiiä miksi mulla ei oo tapana ostaa niille.

Vierailija
44/47 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissamme saa joululahjan. Viime vuonna ostin nätit ruokakupit. Kissa on jo 18 v. Jouluna myös viedään eläinten hautuumaalle kynttilät. Kissat ovat aina meillä olleet innolla lahjojen avauksessa mukana ja tykkäävät lahjapapereista ja vahtivat uunin luona kinkkua. Tänä vuonna on vain yksi kissa joulutouhuissa mukana, koska toinen kuoli keväällä. :( 

Vierailija
45/47 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koira on käytännössä mun vauva <3 joo, saa lahjan. Ei varmastikaan ole mikään ihmeellinen, tyyliin joku herkkuluu, mutta se into millä tyyppi avaa lahjoja on kovempi kuin kellään muulla 😍

Varmaankin saa lahjan myös ainakin mun siskolta koska sisko on mun koiralle "kummitäti".

Vierailija
46/47 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miten ihania lemmikkejä ihmisillä on, odottavat paketteja ja avaavat niitä muiden mukana ja osallistuvat muutenkin täysillä perheen yhteiseen aikaan. Kiva lukea lemmikeistä, joista pidetään hyvää huolta.

Joo tästä tuli hyvä mieli 😻

Meillä ihmiset käyttää kestopaketteja, joten lemmikit saa lahjat käärittynä sanomalehteen. He ei onneksi ole tarkkoja kuosien suhteen, vaan se repiminen on se juttu.

Vierailija
47/47 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kateilla on eka joulu ja kiva saada vinkkejä. En ois tajunnut paketoida, mutta tuohan kuulostaa kivalta. Ensin saa repiä paperia ja sieltä löytyy vielä bonuksena uusi lelu!

Jotta homman juju valkenee varmasti niin sujauta paketteihin herkkuja tai kissanminttua.

Lahjanarua kannattaa välttää, ettei niitä vahingossa (tai tahallaan) niele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme