Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako myös lemmikkinne joululahjoja?

Vierailija
01.12.2017 |

paketoitteko/ paketoiko lapsenne lemmikille lahjoja? :)

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepe-kissani saa kissanminttua ja jonkun uuden aktivointilelun. Ehkä oma tekemäni. Samalla toivotan Hyvää Joulua kaikille lemmikeille! Hienoa ,että niitä muistetaan myös Jouluna, ovathan ne perheenjäseniä!

Vierailija
22/47 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissat sai viime vuonna akvaarion. Tänä vuonna saavat sinne lisää fisuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmennyt hauva sai aina lahjan. Niin jouluna kun synttäripäivänä.

Se mikä oli aina edessä, ettei lahja kiinnostanut ollenkaan vaan se paperikääre siinä ympärillä! Sitä jaksoi tuntitolkulla tuhota aina.  :)

Vierailija
24/47 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkos kisuilla snorkkelit?

Vierailija
25/47 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti opetatte kissat myös huolehtimaan akvaariosta. Siinä oppii ottamaan vastuuta.

Vierailija
26/47 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiramme saa sekä lelun, että paketin, jossa on käsipyyheparirullan hylsyn sissään piilotettuja nameja. Molemmat paketit on paketoitu joulupaperiin. Musta on niin ihana, kun koira ei koskaan ota luvatta mitään paketteja kuusen alta, mutta kun sille antaa sieltä omat pakettinsa, niin alkaa heti innolla repiä papereita auki.

Vierailija
27/47 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Nykyään vaan vähän vaikeaa, kun niitä on kaksi, niin nehän on mustasukkaisia ja murisee kuusen alla toisilleen, kun haluaisivat itse omistaa koko lahjakasan. Mutta selvitään kyllä, kun vähän toppuutellaan. Eivät kuitenkaan puolusta lahjoja ihmisiltä eivätkä kuvittele, että saavat avata muuta kuin ne pari, jotka sitten tuoksuvat hyvälle ja sormella näytetään =). Vinkuminen kuusen luona saattaa kestää monta tuntia, kun mä tykkään laittaa kauniit lahjat esille jo päivällä.

Mulle oli aika järkytys, kun mun kissanomistaja-kaveri sanoi, ettei se anna kissoille joululahjoja?? Luulin, että kaikki antaa!

Vierailija
28/47 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just ootan zooplussan tilausta. Kissat aina avustamassa kun laatikkoa aukaisen. Mitenköhän saan niitten  joululahjat hivutettua piiloon, ettei vielä nää mitä saavat..

Heh, meillä kanssa kissat aina avustaa Zooplus-paketin avaamisessa ja purkamisessa. :D

Ja se laatikko pitää aina säilyttää kissoille leikki- ja nukkumapaikaksi. 

On kyllä oikeasti jännä että kisut tykkää usein enemmän pahvilaatikosta kuin sen sisällöstä 😊

Vierailija
29/47 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti opetatte kissat myös huolehtimaan akvaariosta. Siinä oppii ottamaan vastuuta.

Joo, pyyhkäisen kateilla akvaarion puhtaaksi kun oon vaihtanut veden.

Vierailija
30/47 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just ootan zooplussan tilausta. Kissat aina avustamassa kun laatikkoa aukaisen. Mitenköhän saan niitten  joululahjat hivutettua piiloon, ettei vielä nää mitä saavat..

Heh, meillä kanssa kissat aina avustaa Zooplus-paketin avaamisessa ja purkamisessa. :D

Ja se laatikko pitää aina säilyttää kissoille leikki- ja nukkumapaikaksi. 

On kyllä oikeasti jännä että kisut tykkää usein enemmän pahvilaatikosta kuin sen sisällöstä 😊

Mulla on laatikoita siellä täällä, mutta aina pitää päästä siihen laatikkoon jota oon kaivelemassa :)

Vierailija
31/47 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Rakastavat pakettien avaamista. Ovat hullumpina siihen kuin lapset. Ilo on suurta, lahjalla ei ole niin väliä, kunhan pääsee repimään paketin auki.

Vierailija
32/47 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Nykyään vaan vähän vaikeaa, kun niitä on kaksi, niin nehän on mustasukkaisia ja murisee kuusen alla toisilleen, kun haluaisivat itse omistaa koko lahjakasan. Mutta selvitään kyllä, kun vähän toppuutellaan. Eivät kuitenkaan puolusta lahjoja ihmisiltä eivätkä kuvittele, että saavat avata muuta kuin ne pari, jotka sitten tuoksuvat hyvälle ja sormella näytetään =). Vinkuminen kuusen luona saattaa kestää monta tuntia, kun mä tykkään laittaa kauniit lahjat esille jo päivällä.

Mulle oli aika järkytys, kun mun kissanomistaja-kaveri sanoi, ettei se anna kissoille joululahjoja?? Luulin, että kaikki antaa!

Meillä toinen murisee ja vie uutta tavaraa piiloon ja toinen menee perässä katsomassa mitä se murisee. Sitten kun pomo kyllästyy niin pienempi saa leikkiä. Ensin puutuin tähän pomotteluun, kunnes tajusin että se on molempien mielestä kiva leikki ja turhaan säädin välissä.

Vierailija
33/47 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kateilla on eka joulu ja kiva saada vinkkejä. En ois tajunnut paketoida, mutta tuohan kuulostaa kivalta. Ensin saa repiä paperia ja sieltä löytyy vielä bonuksena uusi lelu!

Vierailija
34/47 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pupuille on uusi entistä isompi pajusilta. En sitä meinaa paketoida, eivät pakettia ymmärtäisi avata. Saavat varmaan jouluaterian myös (paljon erilaisia yrttejä yms) ja molemmille omia lempiherkkujaan: toiselle omenaa ja porkkanaa, toiselle vähän banaania.

Vierailija
35/47 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiramme saa sekä lelun, että paketin, jossa on käsipyyheparirullan hylsyn sissään piilotettuja nameja. Molemmat paketit on paketoitu joulupaperiin. Musta on niin ihana, kun koira ei koskaan ota luvatta mitään paketteja kuusen alta, mutta kun sille antaa sieltä omat pakettinsa, niin alkaa heti innolla repiä papereita auki.

Kiva idea toi hylsyyn nameja! Saa sellasia paukkukarkin näköisiä näyttäviä paketteja. Kopioin tämän kyllä sinulta. Kiitos!

Vierailija
36/47 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu saa ja paketoidaan, yleensä joku uusi lelu. Lisäksi jouluaattona saavat jotain erityisherkkua jouluateriaksi

Vierailija
37/47 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, pupuille on uusi entistä isompi pajusilta. En sitä meinaa paketoida, eivät pakettia ymmärtäisi avata. Saavat varmaan jouluaterian myös (paljon erilaisia yrttejä yms) ja molemmille omia lempiherkkujaan: toiselle omenaa ja porkkanaa, toiselle vähän banaania.

Ainiin ja saavat myös oman pienen joulukuusen :D eivät sitä tosin katsele vaan syövät, hehe.

Vierailija
38/47 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin meillä kissat saavat lahjoja. Nyt hankittiin kissoille myös pullollinen Pawsecco-viiniä, saa nähdä kelpaako :)

Vierailija
39/47 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääpiösnautseri saa kymmenkunta pakettia joka joulu. Avaa innoissaan.

Vierailija
40/47 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saavat. Herkkuja ja muutaman uuden lelun. Paperiin en niitä kääri, mutta aattoaamuna ne laitetaan kuusen alle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän