Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni viestittelee toisen naisen kanssa säännöllisesti

Vierailija
01.12.2017 |

Onko mielestänne normaalia, jos mies pitää yhteyttä sähköpostitse naiseen, jota mies ei kuitenkaan itsekkään pidä omien sanojensa mukaan edes kaverinaan? Oma mies siis lähettelee viestejä jonkun naisen kanssa. Ymmärrän sen että tottakai miehelläni saa olla naispuolisia ystäviä, mutta samaan aikaan hän sanoo, että tämä nainen ei ole hänen kaverinsa, eikä ole naisen kanssa muutenkaan missään tekemisissä, muuten kuin tämän viestittelyn kautta. Miksi siis miehen täytyy olla yhteydessä tuohon naiseen? Mies ei ole kertonut näistä sähköposteista mitään ennen kuin kerran näin otsikot hänen puhelimessaan. En ole koskaan saanut vastausta sille miksi mies vastailee ja kertoo kuulumisiaan tälle naiselle. Sanoo vaan että "ihan muuten vaan ja ajankuluksi"

Onko kyseessä joku "pelin pelaaminen" vai mistä voisi olla kyse? Itsestäni kyseinen toiminta tuntuu oudolle, ei tulisi mieleen viestitellä aktiivisesti kenenkään kanssa jota en edes kunnolla tunne. Mies sanoo että ei mielestänsä ole tehnyt mitään väärää, hänen mukaansa viestitkin ovat olleet "muuten vaan laitettuja kuulumisten kyselyjä"

Onko tämä ihan selvä peli, että heillä on menossa salasuhde vai onko tämä ylireagointia minun puolelta? Tuli vain tunne, että joku tässä mättää ja ei tunnu normaalille. Onko tämä kovinkin yleistä parisuhteessa elävillä miehillä tai naisilla?

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit ihan oikein kun jätit salailevan miehesi! Toivottavasti muut vastaavassa tilanteessa olevat miehet ja naiset tekevät samoin, salailu ei kuulu parisuhteeseen. Avain onneen on avoimuus!

Vierailija
82/102 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea ja rohkea ratkaisu. Hyvä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä asia on nyt loppuunkäsitelty. Muutaman kerran yritin kysellä mieheltäni tästä naisesta enemmän ja joka kerta tuloksena oli minun syyllistäminen liian mustasukkaiseksi sekä minun luottamuksen kyseenalaistaminen. Sain koko ajan mitä erikoisempia vastauksia kysymyksiini ja aina minun tiedustelut aiheesta päätyivät riitelyyn. Edelleenkään tällä toisella naisella ei ole mitään merkitystä mieheni elämässä, oman kertomansa mukaan vain "mukavaa ajanvietettä ja kuulumisien vaihtoa työpäivän aikana". Lopputulos on kuitenkin se että päätin suhteen viimeiseen selittelykierrokseen. Kerroin miehelleni että meidän suhde on ohi, en voi hyväksyä salailua missään muodossa. Voi olla että heidän välillä ei mitään vakavaa ole ollutkaan, mutta epämääräiset vastaukset eivät parantaneet tilannetta yhtään, epäilin vaan koko ajan enemmän ja enemmän.  Mieheni mukaan he eivät ole tapailleet selkäni takana, en vain jaksa uskoa. Kiitos kaikille asiallisesti aihetta kommentoineille. Elämä opetti, en kaipaa salailijaa kumppaniksi. // AP

Hyvä ap!

Nyt sitten seuraava jonosta!

Vierailija
84/102 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimit AP ihan oikein! Nyt vaan rehellinen ja luotettava mies haaviin, niitä on olemassa!

Vierailija
85/102 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannepäivitys vaikka suhde onkin ohi. Sain kuulla että mieheni on tavannut tämän mystisen naisen useaan kertaan selkäni takana. Epämääräiset vastaukset ja selitykset olivat siis valetta. Onneksi suhde petturin kanssa on ohi. // AP

Vierailija
86/102 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaiten pääset selville kun järjestät itsellesi vastaavanlaisen viestittelykumppanin jostakin miehestä ja alat vaihtamaan "kuulumisia" hänen kanssaan. Miehesi reaktio tähän uuteen "kaveriin" kertoo kyllä kaiken hänen omasta viestittelystään. Kieltämättä todella alhainen tapa, mutta...

Kokeiltu, ei auttanut.

Tuo mieskaveri tykkäsi kyllä, oma mies ei. Oma mies laittoi lisää bensaa liekkeihin ja aina tuota uskottua naiskaveria tavatessaan oli niin flirttiä miestä että ei ikänä. Lopulta nainen ei kestänyt enää, vaan kävi päälle.

Ei kannattaisi suhteen ulkopuolisilla ihmisillä leikkiä, koska joidenkin mielikuvituksessa se kasvaa suuremmaksi kuin onkaan.

(Disclaimer: ketään miestä ei vahingoitettu tätä koetta tehdessä, mutta yksi nainen hajosi ja melkein kaksi avioliittoa sen seurauksena)

Vierailija
87/102 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää omalta puolisolta salata toinen osapuoli jonka kanssa viestittelee, miksi ei voi olla avoin? Salailu ei johda ikinä mihinkään hyvään, yleensä se johtaa fyysiseen pettämiseen. En usko että nämä pettäjät ovat vain miehiä.

Vierailija
88/102 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti ajankohtainen aihe juuri nyt. Eilen kävi ilmi että vaimoni on viestitellyt selkäni takana täysin tuntemattomalle miehelle, omien sanojensa mukaan "yleisiä kuulumisia elämästä". Minulle tätä miestä ei ole koskaan esitelty, ei kerrottu edes nimeä. En ole tiennyt koko miehestä mitään ennen eilistä jolloin istuttiin vaimoni kanssa sohvalla ja vaimoni puhelimeen tuli ilmoitus saapuneesta sähköpostista jonka otsikko oli " mitä kuuluu". Vaimo meni täysin paniikkiin ja siitä alkoi melkoinen selittely sekä sen jälkeen mykkäkoulu joka ei ole loppunut vieläkään. Vaimo väittää että hänellä ja sillä miehellä ei ole mitään peliä menossa selkäni takana, epäilen vahvasti. Kyllä naisetkin siis tämän pelaamisen osaa, ei aina miehet ole niitä jotka pettävät ja salaavat asioita.  Minulla on niin petetty olo juuri nyt, en todellakaan tiedä voinko hyväksyä tilanteen ja salailun jota vaimoni on selkäni takana harrastanut ilmeisesti jo yli vuoden ajan.

Vierailija
89/102 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP Teit kyllä ihan oikein, voit olla ylpeä itsestäsi. Minut lopulta jätettiin tällaisen salaviestittely "kaverin" takia, jonka piti olla ihan vaan joku yhdentekevä tyyppi. 

Vierailija
90/102 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP Teit kyllä ihan oikein, voit olla ylpeä itsestäsi. Minut lopulta jätettiin tällaisen salaviestittely "kaverin" takia, jonka piti olla ihan vaan joku yhdentekevä tyyppi. 

olitko sinä siis se joka viestittelit salaa puolisoltasi?

Vierailija
91/102 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olitko sinä siis se joka viestittelit salaa puolisoltasi?[/q

Ei, vaan hän viestitteli ja jätti. Minusta suhteemme oli ollut hyvä.

Vierailija
92/102 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaisesti ajankohtainen aihe juuri nyt. Eilen kävi ilmi että vaimoni on viestitellyt selkäni takana täysin tuntemattomalle miehelle, omien sanojensa mukaan "yleisiä kuulumisia elämästä". Minulle tätä miestä ei ole koskaan esitelty, ei kerrottu edes nimeä. En ole tiennyt koko miehestä mitään ennen eilistä jolloin istuttiin vaimoni kanssa sohvalla ja vaimoni puhelimeen tuli ilmoitus saapuneesta sähköpostista jonka otsikko oli " mitä kuuluu". Vaimo meni täysin paniikkiin ja siitä alkoi melkoinen selittely sekä sen jälkeen mykkäkoulu joka ei ole loppunut vieläkään. Vaimo väittää että hänellä ja sillä miehellä ei ole mitään peliä menossa selkäni takana, epäilen vahvasti. Kyllä naisetkin siis tämän pelaamisen osaa, ei aina miehet ole niitä jotka pettävät ja salaavat asioita.  Minulla on niin petetty olo juuri nyt, en todellakaan tiedä voinko hyväksyä tilanteen ja salailun jota vaimoni on selkäni takana harrastanut ilmeisesti jo yli vuoden ajan.

Omien kokemuksien perusteella voin antaa vinkin: eroa hyvä mies!

Ennemmin tai myöhemmin tämä "yhdentekevä" viestittelykumppanuus johtaa tapaamiseen sinun selkäsi takana. Se on mielestäni jo sellainen asia jota en itse antaisi naisena anteeksi miehelleni joka tapaisi salaa jonkun viesittelykumppaninsa. En antaisi anteeksi selkäni takana viestittelyäkään, en vain ymmärrä miksi ylipäätään pitää olla viestittelykumppaneita joista ei voi kotona kertoa omalle puolisolle. Mielestäni jos viestittelystä ei voi kotona puhua avoimesta niin silloin siinä on jotain petollista meneillään. 

Vierailija
93/102 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tuskasi, ei kuulosta hyvältä. 

Vierailija
94/102 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kannattaa vain luottaa omaan vaistoon ja nostaa kissa pöydälle.

Vierailija
95/102 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloisesti mustasukkaiset kyyläävät toisten viestejä. Sinä olisit onnellisempi jos hoitaisit pääsi kuntoon.

Toisaalta: jos et sinä pidä puolisoasi onnellisena, joku muu kyllä pitää.

Vierailija
96/102 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaalloisesti mustasukkaiset kyyläävät toisten viestejä. Sinä olisit onnellisempi jos hoitaisit pääsi kuntoon.

Höpö höpö. Jos on jotain noin salaista toisen sukupuolen edustajan kanssa ja oikein antaumuksella viestitellään niin kyllä siinä vaiheessa on jo jotain meneillään.

Vierailija
97/102 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän itse kertonut viestittelystä vai kertoiko, kun jäi kiinni? Kuulostaa suhteelta. Pyydä saada tavata nainen. Jos suostuu ok, en olisi ehkä kovin huolissaan. Jos taas raivostuu, päättele itse.

Eräs kumppanini vuosien takaa jäi kiinni, piti siis yhteyttä naisen kanssa. Kun sitten kyselin tarkemmin, paljastui, että he harrastavatbpuh seksiä, kun olin töissä viikonloppuisin. Erityisen ällöttäväksi asian teki se, että hänen lapsi oli juuri viikonloppuisin myös kotona. No, jälkikäteen selvisi, että näitä puhseksikumppaneita oli useampi ja mie oli saanut tuomion alaikäisen raiskauksesta ym ei niin kivaa.

Vierailija
98/102 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut todella monelle tällainen viestittelykumppaninainen. Mun kohdalla siinä ei enimmäkseen ole ollut mitään pahaenteistä. Internetin aikakaudella käy helposti niin että tutustuu toiseen joka asuu kaukana tai jota ei muuten vaan tule tavanneeksi. Kuitenkin tällainen ystävyys voi kestää vaikka 10 vuotta, ja ihmiselle jota ei tunne tosielämässä on helpompi kertoa asioita. Tiedän monesta minulle täysin tuntemattomasta naisesta todella intiimejä asioita, olen auttanut ja ehkä pelastanutkin sellaisten parisuhteita jotka eivät tiedä olemassaolostani mitään.

Pari kertaa tuli olo, että nyt jos olisi joku keino saada tyypin puolisoon yhteys, pitäisi kyllä kertoa hänelle mitä tämä selän takana tekee. Noissakaan tilanteissa en katso itse tehneeni mitään miehen rohkaisemiseksi tai osallistuneeni mihinkään väärään. Olin vain sivullinen todistaja, kuuntelin sekoilevaa kaveriani yhtenä tämän elämän vähemmän edustavista hetkistä.

Vain yhden kerran tein itse asioita jotka jotenkin tuntuivat arveluttavalta, mutta päätin luottaa miehen omaantuntoon ja moraaliseen vastuuseen ja tietämäni mukaan se kannattikin.

Mua ei ainakaan tartte pelätä.

Vierailija
99/102 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Jos on jotain noin salaista toisen sukupuolen edustajan kanssa ja oikein antaumuksella viestitellään niin kyllä siinä vaiheessa on jo jotain meneillään.

Allekirjoitan täysin. Ei viestien sisältöä tarvitse kertoa eikä näyttää, mutta oudolle kuulostaa että toisesta osapuolesta ei voi kertoa oma-aloitteisesti.

Vierailija
100/102 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä viestittelen säännöllisesti miehen kanssa, jota en ole tavannut, enkä muutenkaan ole missään muissa tekemisissä. Jutellaan muuten vain niitä näitä ja vaihdetaan kuulumisia silloin kun ehditään. En ole kertonut näistä miehellni, koska en näe mitään syytä raportoida kenen kanssa olen mitäkin kuulumisia vaihtanut.

Ei ole salasuhdetta, enkä pelaa mitään peliä. Toisaalta olen "tuntenut" tämän viestittelykaverini jo 14vuotta ja mieheni kanssa ollaan oltu vasta 8vuotta, eli tätä viestittelyä oli ennen nykyistä miestäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi