Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni viestittelee toisen naisen kanssa säännöllisesti

Vierailija
01.12.2017 |

Onko mielestänne normaalia, jos mies pitää yhteyttä sähköpostitse naiseen, jota mies ei kuitenkaan itsekkään pidä omien sanojensa mukaan edes kaverinaan? Oma mies siis lähettelee viestejä jonkun naisen kanssa. Ymmärrän sen että tottakai miehelläni saa olla naispuolisia ystäviä, mutta samaan aikaan hän sanoo, että tämä nainen ei ole hänen kaverinsa, eikä ole naisen kanssa muutenkaan missään tekemisissä, muuten kuin tämän viestittelyn kautta. Miksi siis miehen täytyy olla yhteydessä tuohon naiseen? Mies ei ole kertonut näistä sähköposteista mitään ennen kuin kerran näin otsikot hänen puhelimessaan. En ole koskaan saanut vastausta sille miksi mies vastailee ja kertoo kuulumisiaan tälle naiselle. Sanoo vaan että "ihan muuten vaan ja ajankuluksi"

Onko kyseessä joku "pelin pelaaminen" vai mistä voisi olla kyse? Itsestäni kyseinen toiminta tuntuu oudolle, ei tulisi mieleen viestitellä aktiivisesti kenenkään kanssa jota en edes kunnolla tunne. Mies sanoo että ei mielestänsä ole tehnyt mitään väärää, hänen mukaansa viestitkin ovat olleet "muuten vaan laitettuja kuulumisten kyselyjä"

Onko tämä ihan selvä peli, että heillä on menossa salasuhde vai onko tämä ylireagointia minun puolelta? Tuli vain tunne, että joku tässä mättää ja ei tunnu normaalille. Onko tämä kovinkin yleistä parisuhteessa elävillä miehillä tai naisilla?

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa hyvät ihmiset ajattelevaisia kun laitatte viestejä toisille ihmisille. Sanon tämän suurella sydämellä ja rakkaudella.

Vierailija
22/102 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselin naisesta jolle mieheni jatkuvastu viestitteli että mikähän juttu tässä on. Mies sanoi että on vain kaveri, nainen on perheellinen jne. Paljastui että mies vonkasi tätä naista joka paikkaan ja myös kuviakin olisi mielellään ottanut vastaan.

Kirpaisi kyllä kun minun seura ei kelvannut. :) Ja kirpaisi kyllä moni muukin asia mistä mies tälle naiselle jutteli.

Kirpaisi kyllä kun minun seura ei kelvannut. :)

Ja ihan hymynaaman kanssa kirpaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi aiemmin tuollaisia tehnyt?

Vierailija
24/102 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä, nyt vaan siitä itsekin sitten säätämään! Hankit jonkun herkullisen kollin ja anna palaa!

Vierailija
25/102 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset nyt vaan tykkää jutella eri ihmisten kanssa. Tunnistin ehkäpä jotain itsessäni tuosta aiheesta. Muistan että tykkäsin jutella kaikenlaisten ihmisten kanssa ja kirjoitella vaikka seurustelin. Olen siis mies. Tyttöystävän kanssa ei voinut jutella kaikenlaisesta ja kun itse tykkäsi paljon höpötellä ja kirjoittaa ja tutustua ihmisiin niin se tapahtui ihan luonnostaan. Oli ympäri maailmaa juttukavereita joita ei ois kuvitellutkaan edes näkevänsä, ja tytöt nyt yleensä vaan paljon helpommin löytyi juttukaveriksi. Kerran löysin miehen jonka kanssa chattailtiin puoli vuotta yhteisestä kiinnostuksesta. 

Toisaalta on sanottava että olin vähän hukassa mielessäni ja ehkä en osannut oikein arvostaa sitä parisuhdetta oikealla tavalla, ja se toisaalta saattoi vaikuttaa tuohon puuhasteluun muiden henkisten vaivojeni ohella. 

Vierailija
26/102 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eivät ole koskaan edes tavanneet vai eivät ole kavereita sillä tavalla, että suht säännöllisesti näkisivät?

Itse tapasin aikoinaan nettideiteissä kivan miehen, jonka kanssa kävi heti selväksi, ettei meistä tule paria. Jatkoimme kuitenkin juttua sähköposteilla ja lopulta meistä tuli tavallaan tosi läheiset kaverit; jaoimme toisillemme ne asiat, joita emme voineet kertoa muille. Hän kertoi naishuolistaan, töistään, hankaluuksista lastensa kanssa jne. Ja minä hänelle. Näimme toisiamme vain muutaman kerran vuodessa jos sitäkään, mutta kirjoittelimme päivittäin. Yhteydenpitomme loppui, kun hän ihastui naiseen, joka ei voinut hyväksyä kirjoitteluamme, mikä oli sääli. Kaikista maailman naisista minä olisin varmaan ollut "pienin riski", koska jos olisimme miehen kanssa kiinnostuneet toisistamme niin olisimme olleet yhdessä jo kauan ennen kuin he edes tutustuivat toisiinsa.

Vierailija
27/102 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleen yrittää rajoittaa seurustelukumppanini kirjoittelua tai ihmissuhteita. Se on minusta henkisesti väkivaltaista.

Kuulostaa siltä, ettet luota mieheesi. Jos ei ole luottamusta, suhde on menetetty.

Vierailija
28/102 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten pääset selville kun järjestät itsellesi vastaavanlaisen viestittelykumppanin jostakin miehestä ja alat vaihtamaan "kuulumisia" hänen kanssaan. Miehesi reaktio tähän uuteen "kaveriin" kertoo kyllä kaiken hänen omasta viestittelystään. Kieltämättä todella alhainen tapa, mutta...

Vierailija
29/102 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen viime kuukausina hakenut seuraa netistä. Siellä tulee sitten juteltua ja tutustuttua miehiin, osa ihan avoimesti on varattuja. Mutta tämmöisiä tuttavuuksia varatuista miehistä on tarjolla. Osa harmittomia, osa mielestäni kyseenalaisempia, koska mies voi itsekin kertoa, että on ihan ok, jos tuttavuus kehittyy pitemmällekin. Sitten on sellaisia, että olet vain leelian lepotuoli. Olen itse siis nyt vähän väsynyt ja kyllästynyt näihin, vaikka toki näen, että on hyväkin asia joskus, jos joku mies purkaa huoliaan, tuntuu, että miehillä ei oikein ole näitä, joiden kanssa asioista voi puhua lukuun ottamatta vaimoa.

Nainen siis voi olla harmiton tai sitten koko jutussa voi kyteä jotain, sehän riippuu ap:n miehestäkin, millaiset rajat hän on jutulle asettanut.

Vierailija
30/102 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on käynyt niin että miehesi aisaan on peruuttanut toinenkin nainen.

Vierailija
31/102 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Every little secret has a lie.

Kyl mä tiedän keiden kanssa mun mies viestejä vaihtelee. Jos en tietäis, niin se johtuis siitä että viestittelyssä ei olis puhtaat jauhot pussissa.

Vierailija
32/102 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on varmaan se yleisin syy, mutta teoriassa ovat voineet tavata jossain netin anonyymissä tukiryhmässä, esim.vaikka jossain lapsena hyväksikäytettyjen tms, josta ei kehtaisi puhua kuin saman kokeneelle.

Vierailija
33/102 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta ollenkaan oudolle, mutta melko oudolta kyllä.

Vierailija
34/102 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no sait selvää kuitenkin:)

Ei siitä kyllä saanut mitään selvää. 

Vierailija
35/102 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kommenteista ja näkemyksistä.  Mieheni mukaan hän on tavannut tämän naisen ennen meidän suhteen alkua baarissa ja ovat siellä vaihtaneet yhteystietoja. Mystisesti tältä naiselta tulevat sähköpostit on lähetetty osoiteesta jossa nimenä näkyy "nimimerkki-xx" -mallinen nimi, ei siis mikään todellinen naisen nimi. Aina kun olen halunnut keskustella mieheni kanssa aiheesta niin keskustelu on päätynyt riitaan ja huutamiseen sekä vakuutteluun siitä ettei sen naisen kanssa ole tapahtunut mitään eikä mitään tapaamista ole sovittu koskaan. Olemme nyt olleet yhdessä viisi vuotta enkä ole kertaakaan tätä "kaveria" tavannut missään. Muita hänen naispuolisia kavereita olen kyllä nähnyt. Mies ei koskaan ole aloittanut keskustelua aiheesta, se olen aina ollut minä kun asia on alkanut painamaan mieltäni. /AP

Vierailija
36/102 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, "ihan muuten vaan" ja "ajan kuluksi" ovat kyllä niin ontuvia (teko)syitä sille, että pitää yhteyttä johonkin salaperäiseen naiseen vaikka on parisuhteessa. Kyllä tuon nyt tajuaa ihan jokainen.

Mä selittäisin rauhallisesti, että kavereita saa olla, siis naispuolisiakin mutta niitä ei kuulu pitää toiselta salassa ja käyttäytyä epäilyttävästi asian suhteen. Jos hänellä ei ole salattavaa, voi näyttää viestit tai ainakin kertoa naisen nimen sulle. 

Vierailija
37/102 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyl mun muijalla on kans uus paras kaveri. Ollaan 40v. Käy sen tyypin leffassa jne. Pelkkiä frendei ja viestii koko aika. Mä en vaan usko, että täs iässä on yhtäkkii uusii vastakkaista sukupuolta oleva uus paras frendi. Mulla ei ole mitään sitä vastaa, että hänellä on frendejä, mutta e muut frendit tunnen. Tätä uutta tuttavuutta en vaan niele. Olen siitä sanonu ja ei oikein vastauksia tule. Päätin sit itekki hoitaa uuden frendin ja viestittelen koko aika. Siihen se sit heräs, kun kysy mihin olen tänään menossa. Sanoin Lauran kanssa ulos safkaa. Kuka se on?? Mun uus pelkkä frendi. Hirvee meteli. Pelkkää huutoo ja raivoomista. Sanoin et nyt sit tiedät miltä musta tuntuu toi sun uus kaveri mistä mä en tiedä mitään.

Vierailija
38/102 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Every little secret has a lie.

Kyl mä tiedän keiden kanssa mun mies viestejä vaihtelee. Jos en tietäis, niin se johtuis siitä että viestittelyssä ei olis puhtaat jauhot pussissa.

Tiedät keiden kanssa miehesi kirjoittelee, mistä tiedät? mistä tiedät tietäväsi keiden kanssa miehesi kirjoittelee? Joutuuko hän esittelemään sinulle myös työsähköpostinsa ja tekstiviestinsä?

Tämä on minulle jotenkin täysin käsittämätön ajatus, että pitäisi tietää toisen viestikumppanit ja viestien sisältö. Siis työsähköpostissani on kymmeniä ellei satoja ihmisiä, molempia sukupuolia. Puhelulokeissani on niin miesten kuin naisten puheluja, samoin tekstareita molempien kanssa. Minulla ei todellakaan olisi lupaa alkaa esitellä näitä tietoja kenellekään ulkopuoliselle, se riittäisi jopa irtisanomisen perusteeksi.

Työsuhdekännykän lisäksi minulla on henkilökohtainen kännykkä (ja tietokone). Ei tulisi pieneen mieleenikään, että pitäisi alkaa miehelle esitellä viestittelyäni ja selittää, kuka kukin on tai mistä tunnen kunkin fb-tuttavani tms.

Vierailija
39/102 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan sanoisin suoraan, että saa luvan kertoa kuka nainen on tai sitten saa jatkaa mun selän takana viestittelyä ihan yksinään, kaikessa rauhassa. Voi kuulostaa karulta, mutta itse en ainakaan halua parisuhdetta, jossa on salaisuuksia ja tehdään asioita toisen selän takana tai toiselta salassa. Mun mielestä tuo osoittaa vaan epäkunnioitusta sua kohtaan. Naispuolisia kavereita saa olla, mutta siinä vaiheessa kun ruvetaan säännöllisesti multa salassa viestittelemään jonkun naisen kanssa eikä voida edes antaa järkevää selitystä sille niin ylittyy mulla se raja. 

Vierailija
40/102 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kirjoittelee yksi varattu mies. Tosin hän vain seurustelee ja kuulostaa että naisella on hankalia ongelmia ja siitä tuo mies avautuu. Sittemmin myös ihan niitä näitä on juteltu, paska päivä töissä tai ootko nähnyt tuon leffan.

Voi olla että alun perin mies otti yhteyttä ajatellen että olen pelastava enkeli heidän suhteessaan, mutta meillä ei ole ajatusta tavata ja toivon että heidän suhde petrautuu, joskaan ei näytä siltä. Tai se ei kuulu minulle.

Eli, tässä tapauksessa jotain on suhteessa pielessä, en tiedä miten ap:n tapauksessa.

Itse olen sinkku ja näitä kirjoittelijoita tulee ja menee, ilmestyy kummallisista tilanteista, yleensä facesta, ja ovat minulle vain ajanvietettä, mukavia ihmisiä ympäri Suomea. En ole tinderissä enkä missään saiteilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi