Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni viestittelee toisen naisen kanssa säännöllisesti

Vierailija
01.12.2017 |

Onko mielestänne normaalia, jos mies pitää yhteyttä sähköpostitse naiseen, jota mies ei kuitenkaan itsekkään pidä omien sanojensa mukaan edes kaverinaan? Oma mies siis lähettelee viestejä jonkun naisen kanssa. Ymmärrän sen että tottakai miehelläni saa olla naispuolisia ystäviä, mutta samaan aikaan hän sanoo, että tämä nainen ei ole hänen kaverinsa, eikä ole naisen kanssa muutenkaan missään tekemisissä, muuten kuin tämän viestittelyn kautta. Miksi siis miehen täytyy olla yhteydessä tuohon naiseen? Mies ei ole kertonut näistä sähköposteista mitään ennen kuin kerran näin otsikot hänen puhelimessaan. En ole koskaan saanut vastausta sille miksi mies vastailee ja kertoo kuulumisiaan tälle naiselle. Sanoo vaan että "ihan muuten vaan ja ajankuluksi"

Onko kyseessä joku "pelin pelaaminen" vai mistä voisi olla kyse? Itsestäni kyseinen toiminta tuntuu oudolle, ei tulisi mieleen viestitellä aktiivisesti kenenkään kanssa jota en edes kunnolla tunne. Mies sanoo että ei mielestänsä ole tehnyt mitään väärää, hänen mukaansa viestitkin ovat olleet "muuten vaan laitettuja kuulumisten kyselyjä"

Onko tämä ihan selvä peli, että heillä on menossa salasuhde vai onko tämä ylireagointia minun puolelta? Tuli vain tunne, että joku tässä mättää ja ei tunnu normaalille. Onko tämä kovinkin yleistä parisuhteessa elävillä miehillä tai naisilla?

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna miehesi saa lämmintä torttua ja piparia kahvin ohessa. Sähköpostissa vaan nyt sovitaan tapaaminen ja se on menoa!

Vierailija
42/102 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vuosien takaa tällainen messenger-tuttu. Ollaan alunperin tutustuttu deittisivustolla ja ollaan molemmat "kirjoittajatyyppejä" näköjään. Ei olla koskaan virallisesti tavattu/oltu treffeillä, kaupungilla törmätty muutamia kertoja.

Miehen jutut ovat yleensä olleet kaksimielissävytteisiä, mutta toisaalta juttelumme on saattanut lipsahtaa hyvinkin syvälliseksi. Seuraamme toisiamme myös esim. IG:ssä.

Nyt hänellä on myös parisuhde, josta on kertonut avoimesti. Siis sellainen "oikea" suhde. Silti tykittää mulle viestejä ja kuvia. Joskus harmittomia kahvikuppeja, toisinaan paljasta yläruumistaan. Näihin jälkimmäisiin en reagoi enkä itse lähetä kuin asiallisia kuviani jostain päivän tapahtumasta.

Joskus olen kysynyt syytä ja vastaus on ympäripyöreää. Hän haluaa että "jollain tavalla pitäisin hänestä". Olen itse tehnyt selväksi, että voin ystävänä jutella, mutta varattuihin en kajoa. Toisinaan ehdottelee jotain leffailtoja, mutta rivien välistä olen ymmärtänyt, että se on lähinnä vitsiä ja mielikuvitteellista.

Jotain hänen elämästään selkeästi puuttuu, vaikka on sosiaalinen, hauska ja pidetty kaveri. En ymmärrä mitä hän tästä yhteydenpidosta hakee. Itselleni vapaana ja ehkä vähän yksinäisenäkin ihmisenä se on ajankulua ja sitä, että edes joku kaksilahkeinen osoittaa kiinnostusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettiikö AP sitä että onko häntä petetty?

vastaus: On. Ei välttämättä fyysisesti, mutta periaatetasolla asioiden salaaminen kumppanilta on myös pettämistä. Terveessä ja toimivassa parisuhteessa voidaan kaikista asioista puhua avoimesti ilman riitelyä.

Vierailija
44/102 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen miehille kirjoitellut tai heidän kanssaan kirjoitellut. Ensimmäinen on ulkomailta ihan tavallinen kirjeenvaihtoystävä. En tule häntä ikinä tapaamaan. Toisella oli ongelmia parisuhteessaan ja avautui netissä ongelmistaan ja aloimme vaihtaa ajatuksia. Se lopahti, kun vaimo jätti ja miehelle tuli kiire hakea uusi vaimonkorvike, jota minusta ei saanut. Kolmas oli laittanut ystäväpyynnön jollekin sivulle ja vastasin siihen. Tämä kolmas on perheellinen, mutta kokee olevansa elämässä yksin ilman sukua tai kavereita. Olisi ottanut mielellään miespuolisenkin ystävän, mutta eivät ole kirjoitelleet. Kaikkien kanssa on ollut jotain sellaista sisältöä kirjoittelussa, mitä ei ole samaa sukupuolta edustavien kanssa - yleensä. Jokainen tietää missä mennään ja mitä tulevaisuudelta ei voi odottaa. Niin ja pohjautuen omaan kokemukseeni; oma mieheni ei naisten kanssa kirjoittelisi.

Vierailija
45/102 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

He myös nussivat äänekkäästi ja nauravat sinulle!

Vierailija
46/102 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tekstaillut/vietitellyt yli 10 vuotta kauempana asuvan naisen kanssa, enkä ole koskaan tavannut eikä ole tarkoituskaan tavata. Netin kautta joskus sinkkuaikoina toisimme löysimme. Olemme "tekstariystäviä" ja molemmilla on ihan omat livesuhteensa, joista voimme toisillemme kertoa niin kuin muista ihan arkipäiväisistä asioistakin. Ei ole kummankaan suhteita haitannut, eikä pitäisi haitata.

Vierailija
47/102 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
48/102 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tekstaillut/vietitellyt yli 10 vuotta kauempana asuvan naisen kanssa, enkä ole koskaan tavannut eikä ole tarkoituskaan tavata. Netin kautta joskus sinkkuaikoina toisimme löysimme. Olemme "tekstariystäviä" ja molemmilla on ihan omat livesuhteensa, joista voimme toisillemme kertoa niin kuin muista ihan arkipäiväisistä asioistakin. Ei ole kummankaan suhteita haitannut, eikä pitäisi haitata.

Sori, mut en ymmärrä mitä järkeä tuossa on. Miksei puoliso ja kaverit ja sukulaiset riitä siihen, että voi kertoa omista asioista?

Vierailija
49/102 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vaikka huvikseen flirttailla tai sekstailla. Ei voi tietää.

Vierailija
50/102 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes poikkeuksetta tuollaiset viestittelyt johtaa tapaamiseen. Tuollainen viestittely kuulostaa mystiselle kun siitä ei voi kertoa puolisolle. Lopun alkua.

Vierailija
51/102 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pettää. Mulla oli takavuosina yksi tuollainen tapaus, se ottaa vieläkin aina yhteyttä kun yrittää lämmitellä jo jäähtynyttä hiillosta.

Vierailija
52/102 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällaisia kavereita muutama. Olen perheellinen nainen, ja viestittelykaverit miehiä. Jo vuosien takaa sinkkuajoilta. Eikä ollut silloinkaan mitään. Toisen kans friends with benefits juttu joka ei toiminut (minusta) joten se lopetettiin. Nyt ne on vain kavereita, piste. Tää koittaa joskus lämmitellä mutta ei sekään todellisuudessa halua edes tavata, kunhan haaveilee. Enkä tapaisi vaikka haluaisi. Kyllä ne ehdottelut loppuu kun ne ohittaa.

Mulla on muutama ns. oikea naiskaveri, mutta näille miehille on jotenkin helpompi puhua tai siis viestiä. Viestitään missä kanavassa milloinkin. Välillä saattaa olla pisimmillään vuosien taukoja. Välillä viestitään tiiviimmin. Onhan se kiva tietää et jossain on joku joka kuuntelee tai on ystävänä, voi peilata elämää ja jakaa vinkkejä ja ajatuksia puolin ja toisin, vaihtaa kuulumisia. Ja tosiaan nää kaverit on varattuja myös nykyään ja perheellisiä.

Mun oma mies ei puhu eikä jaksa kuunnella, sitä ei kiinnosta enää paskaakaan mun ajatukset. Turha sanoakaan että joskus kiinnosti.

Itse en lähtis repimään persettä tuommosen takia. Voithan kysyä jos sua ahdistaa ja mietityttää. Lisäksi voit kysyä mitä mieltä miehes olis jos sulla olis vastaava kaveri. Se vastaus kertonee jo riittävästi..

Vierailija
53/102 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tilanne omasta elämästä. Minun tapauksessa nainen viestitteli suhteen ulkopuoliselle miehelle. SInä hetkenä kun viestittely tuli julki ihan vahingossa niin alkoi kauhea vakuuttelu siitä että mitään minun selkäni takana pelaamista ei ole.  Minulle vakuutettiin että tällä toisella miehellä ei ole mitään merkitystä hänen elämässään "siinä mielessä" ja että minun ei kannata olla mustasukkainenkaan tilanteesta. Lopulta meni alle vuosi ja tämä viestikaksikko oli sopinut tapaamisen.  Tapaaminen tuli minun tietoon muutama kuukausi sen toteutumisen jälkeen. Tässäkin hetkessä alkoi vakuuttelu siitä että mitään ei ole tapahtunut vaikka minulle ei heidän tapaamisesta kerrottu etukäteen. Meni luotto, meni parisuhde, meni yhteinen tulevaisuus. En voinut jäädä suhteeseen missä ei voida puhua ja luottamus ei ole 100% . Kokemukseni perusteella voin kertoa että tuollaiset viestittelyt joista ei voi vapaasti puhua niin johtavat aina katastrofiin, jossain kohtaa tulee se hetki kun tekee mieli maistaa kiellettyä hedelmää ja sit mennään. 

Vierailija
54/102 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku kertoa miksi pitää olla sellainen suhteen ulkopuolinen viestittelykumppani josta ei voi puhua omalle puolisolle? Eikö ole täysin selvää että oman puolisen epäilykset heräävät? Pysähtykää miettimään tilannetta toisinpäin, mitä te "salaviestittelijät" alkaisitte ajattelemaan jos teidän oma puoliso harrastaisi sitä samaa mitä itse harrastat puolisosi selän takana.

Vierailija
55/102 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin miehenä kertoa (ilmeisesti jotain poikkeuksellista), että ainakin itsellä on opiskeluajoista yli 20v jatkunut kaverisuhde naiseen ja viestittelemme silloin tällöin. Soittelemmekin. Emme ole koskaan harrastaneet seksiä tai suudelleet.

Itse olen ollut tämän ajan pääosin (yli 15v) suhteessa ja useammassa tapailusuhteessa. En nyt ole tästä erityisesti huudellut, mutta kysyttäessä kertonut.  Jos rehellinen selitys ei kelpaisi tuoreelle kumppanille, niin voi olla että se kumppani uhrataan ennen ystäväsuhteita.

En kuitenkaan näyttäisi viestejä kellekään, koska niissä on avautunut omista sen hetken ongelmistaan.

Vierailija
56/102 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä ainakin viestittelemään työkaverin kanssa. Onkos nähdään tulee hyvä mieli mutta emme kyllä ole pedissä puuhanneet ja tuskin koska tiedän että mies on naimisissa. En tiedä onko miehellä sitten jonkun toisen naisen kanssa semmoisia puuhia. En lähtisi tätä yhtä viestittelyä ihmettelemään kun se tuskin on ainoa tie. Kannattaa miettiä että se on peite stooria näkyvää semmoista

Joku suomenkielen expertti taas liikenteessä. Missä sää oikein olet koulusi käyny?

ExPertti nykyään ihan vaan Pertsa, kävin koulut Ylistaron Alapäässä.

Vierailija
57/102 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aiemmin näitä sanottiin kirjeenvaihtotovereiksi eikä se ollut silloinkaan mitenkään seksuaalista. Tiedäthän että teit rikoksen jos tutkit toisen tekstiviestejä tai saati sitten sähköposteja, siis ilman lupaa. Voi olla vaikka firman salaista tietoa tai muuta arkaa materiaalia. 

Vierailija
58/102 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salailu tuhoaa vahvatkin parisuhteet. Avoimuus kantaa pitkälle.

Vierailija
59/102 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että näin Joulua odotellessa on vaan menossa pukille.

Vierailija
60/102 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun nainen alkaisi jonkun miehen kanssa viestitteleen noin hyhmäsesti, niin saisi minun puolesta jatkaa sitä ihan yksin. Aivan vapaasti. En jäisi katsomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi