Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vihjaatte haluavanne peppuun

Vierailija
30.11.2017 |

Me naidaan pyllyyn ehkä pari kolme kertaa kuussa. Tuntuu ikävältä valmiiksi sopia että nyt on sen aika. Minä olen hoitanut asian nostamalla liukkarin yöpöydälle tai pyydän häntä hieromaan pakaroitani. Tästä mies saa vinkin mitä haluan.
Miten te muut asiasta sovitte?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse vihjata, miehelle toimii suora puhe.

Mun mielestä on älyttömän seksikästä kun nainen pyytää että haluaisitko tulla peppuun. Penis kovettuu sekunnissa.

Vierailija
2/35 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse vihjata, miehelle toimii suora puhe.

Mun mielestä on älyttömän seksikästä kun nainen pyytää että haluaisitko tulla peppuun. Penis kovettuu sekunnissa.

Jep, miehelle aina parasta kun puhutaan suoraan. Itse nauttisin vielä enemmän jos sovittaisiin etukäteen, niin voisi nauttia odotuksestakin. Spontaanius ei merkitse mitään minulle, se on naisten juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en pysty ymmärtään että pannaan ihan minne vaan mutta puhua ei uskalleta. Aika lapsellista. Sanoisin varmaan että haluisikko panna perseeseen tai hei mä haluun että nussit mua perseeseen. Problem solved.

Vierailija
4/35 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ainaki jos nainen suoraan pyytää panemaan peppuun niin kiihottaa aika hemmetisti

Vierailija
5/35 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskaan en pysty ymmärtään että pannaan ihan minne vaan mutta puhua ei uskalleta. Aika lapsellista. Sanoisin varmaan että haluisikko panna perseeseen tai hei mä haluun että nussit mua perseeseen. Problem solved.

Pylly on parempi sana. Oikeastaan mikä vaan on parempi kuin perse. Perseestä tulee mieleen Esson baari, rööki suupielessä, kadulle syljeksiminen. Ja ehkä jopa tämä palsta.

M43

Vierailija
6/35 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo pyytää ihan suoraan silloin kun haluaa. Normaalisti silloin kun on lempiasennossaan eli takaapäin. Kondomilla  ja liukkarilla höystettynä. Saa orgasmin jo muutaman työnnön jälkeen. Pieni huili ja sitten jatketaan pimpsaan jne.jne. Itse kerron myös jos hän hyväilee eturauhasta että painaa sormen tai pienen sauvan mun peppuun. Ei montaa sekunttia mene kun itse laukean tosi kovaa.

Vierailija
7/35 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti teitä

Vierailija
8/35 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me harrastetaan vaimoni kanssa peppuseksiä hyvinkin säännöllisesti.

Vaimo useammin pyytää ihan suoraan haluavansa peppuun ja kyllä itsekin ehdotan sitä aina välillä ja vaimo siitä innostuu paljon. 

Vierailija
9/35 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuis hommat kyllä siihen jos vaimo alkais ehdottelee jotain pakoputki juttuja

Vierailija
10/35 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun olisikin noin yksinkertaista. Oma avopuolisoni ei saa kakistettua mitään tuhmaa suustaan, vaikka olen toivonut, että sanoisi edes joskus jotain "rietasta". Mikä lie henkinen blokki hänellä.

Jos joskus nainen pyytäisi minua ihan suoraan panemaan itseään perseeseen niin mulla varmaan räjähtäisi pää kiihotuksesta :P

M36

Vierailija
11/35 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin sellaisen oikein perinteisen kullintuoksuisen mummon. Sitä sitte hyväilisin ja paukuttaisin pakoputkeen.

Vierailija
12/35 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina 39 kirjoitti:

Hyi helvetti teitä

Olen pistänyt uuden seurustelusuhteen poikki aikoinaan heti ensimmäisten kuukausien aikana jos on ollut rajoitteita pyllyseksin saralla.

Vaimoni kanssa olen ollut jo yli 10 v ja me harrastetaan sitä ehkä kerran viikkoon ja ei sitä suunnitella mitenkään etukäteen. Aloite tulee aina vaimolta kun minä en voi tietää koska sen paikat on palautunut edellisestä panosta. Liukkari löytyy läheltä yöpöydän laatikosta. Aloitetaan sormetuksella ja paikkojen liukastamisella.

Lempiasentomme on takaapäin ja tahti tasainen mutta rauhallinen. Lauetessa sallitaan hieman kovempaa rynkytystä.

M42

Vierailija
13/35 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjaan näin epäsuorasti: haluaisitko panna mua pyllyyn.

Vierailija
14/35 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjailun, oli se sitten selkeää tai riittävän selkeää, on hyvä jättää naisten väliseen kommunkointiin. : )

Miehen ja naisen välisessä viestinnässä on niin paljon tärkeää kommunikoitavaa että selkokielinen puhe on arvossa arvaamattomassa.

Vierailija
15/35 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homojen hommaa. En suostuis vaikka kuka ehdottais

Vierailija
16/35 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo ottaa kiinni peniksestä ja ohjaa sen peppuun, aina kun haluaa. Kai se sitten tuntuu hyvältä.

Vierailija
17/35 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filliseksen kirjoitti:

Meillä vaimo ottaa kiinni peniksestä ja ohjaa sen peppuun, aina kun haluaa. Kai se sitten tuntuu hyvältä.

Kyllä kiihottas kun nainen itse ottaisi kullista kiinni ja ohjaisi peppuun

Vierailija
18/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ihme vihjeitä tarvita kumpikaan sillä se on sen hetkisen kiihoituksen ja halun mukaan toimiva asia. Kun kerran molemmat tykkää niin ei sitä tarvitse pyytää. Minä käytän kondomia  ja liukuvoidetta joita on aina yöpöydän laatikossa peppuseksissä ja vaihdan sen uuteen kun hän on saanut orgasmin jo muutamien työntöjen jälkeen ja sitten siirryn   pimpsan puolelle.  Tai sitten ilman kumia hän ottaa kaluni suuhun ja saa minut laukeamaan.  Tilanteesta riippuen jatkamme  kohta uudestaa mutta silloin ihan perus seksiä.

Vierailija
19/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä harrastetaan peppuseksiä silloin kun mies haluaa, joten ei tarvitse vihjailla. Itseäni ei peppuilut sillä tavalla kiihota, joten miehen mieliksi - eli hän voi hyvin paljon päättää koska sitä haluaa.

Vierailija
20/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä mitään vihjailuja tarvita, sanon vain "Kulta, pane mua pyllyyn". Siis jos hän ei ole vielä ehtinyt sinne laittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi