Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vihjaatte haluavanne peppuun

Vierailija
30.11.2017 |

Me naidaan pyllyyn ehkä pari kolme kertaa kuussa. Tuntuu ikävältä valmiiksi sopia että nyt on sen aika. Minä olen hoitanut asian nostamalla liukkarin yöpöydälle tai pyydän häntä hieromaan pakaroitani. Tästä mies saa vinkin mitä haluan.
Miten te muut asiasta sovitte?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakattimeni on valmis, käytetään meillä.

Vierailija
22/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tykkää mutta ei kehtaa itse ikinä ehdottaa, eli parhain on vinkkailla etukäteen hyvissä ajoin että takakontti on varmasti puhdas.. Mikään ei oo niin turn off kun spontaani anaaliseksi ja paskan haju

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetkaan eivät aina tunnu tajuavan vihjailua. Ja toisaalta, joku saattaa loukkaantua suorasta puheesta. On se melkoista tasapinoilua, tai pitää toinen tuntea aika hyvin että tietää kupi tyyli toimii. Ja naiset, jos mies käyttää väärää tyyliä kun yrittää saada selville oikean tyylin, toive on että siitä ei möksähdetä vaan ymmärretään että erehtyminen on inhimillistä.

Vierailija
24/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn haluatko peppua. Sitten laitan dildon pimppiin ja samalla myös hieron klitorista. 

Vierailija
25/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ihan suoraan sanoo haluavansa peppuun ja kyllä itsekin ehdotan sitä aina välillä ja vaimo siitä innostuu paljon, kun tälläisenä peppumiehenä himoitsen hänen isoa pyllyä.

Ja se on mukavaa vaihtelua normiseksin rinnalla kun tuo vaimon pillu on muutenkin tullut jo niin tutuksi.

M37

Vierailija
26/35 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just noin , voihan sitä ihan suoraan pyytää - Johanna -

Vierailija
27/35 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon että tarvisin nyt todella paljon sun ihanaa sormea mun peppuun. Kullikin saa tulla perässä jos oikein hyvin hierot.

Vierailija
28/35 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on sanonut, että hän haluaa silloin tällöin spontaanisti työntää sormen mun peppuun eikä hän halua puhua siitä etukäteen yhtään mitään.

Se sopii mulle oikein hyvin, koska se on aina kiva yllätys, kun saan sormihoitoa. 

Toki joskus se menee siihen, että mun on aneltava sitä, kun nainen härnäilee sormensa kanssa, mutta ei vain työnnä sitä sisään. 

Vierailija
29/35 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo ratsastaa usein, jolloin ohjaa kalun itse reikään. ei kysele mitään vaan ohjaa kalun haluamalleen reiälle ja istuu päälle

Vierailija
30/35 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen tykkää mutta ei kehtaa itse ikinä ehdottaa, eli parhain on vinkkailla etukäteen hyvissä ajoin että takakontti on varmasti puhdas.. Mikään ei oo niin turn off kun spontaani anaaliseksi ja paskan haju

Pesu on hyvä suorittaa kunnolla, jos haluaa Persua.

Vierailija
31/35 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä vittua? ETTEKÖ TE TEE SUOLIHUUHTELUA ENNEN PEPPUSEKSIÄ?

Vierailija
32/35 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä vittua? ETTEKÖ TE TEE SUOLIHUUHTELUA ENNEN PEPPUSEKSIÄ?

Emme tee. Jos tilanne on ns. normaali, niin ei sille ole mitään tarvettakaan.

Vierailija
33/35 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihjaan näin epäsuorasti: haluaisitko panna mua pyllyyn.

tuon miehetkin ymmärtää

Vierailija
34/35 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

D/s suhteissa ei ole tällaisia pyytelyihin liittyviä ongelmia. Ohjeistan subeja, että peppu pitää olla aina valmis pantavaksi.

M51 Dom

Vierailija
35/35 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pyydän mieheltäni hierontaa, olen vatsallani ja nostan pyllyäni ylöspäin. Tämä on myös hyvin ymmärretty vihje, että haluan hänen nuolevan mua takaapäin. Liikutan lantiotani niin, että miehen kieli siirtyy pyllylle, se on merkki siitä, että haluan hänen panevan mua sinne. Kunhan nuolee sieltä vielä hetken😛