Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas yksi todiste, että vähähiilihydraattinen ruokavalio EI TOIMI

Vierailija
30.11.2017 |

Keskuslavalla Slushissa terveysyrittäjät puhuvat hyvinvoinnin tulevaisuudesta. Yrittäjä Naveen Jain varoittaa ihmisiä lankeamasta trendiruokavalioihin.

”Yritin pudottaa painoani. Karppasin. Kävi kuitenkin ilmi, että minun pitää nimenomaan syödä enemmän hiilihydraatteja”, Jain sanoo.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä!

Vierailija
2/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jätin viljat ja laihduin kahdessa kuukaudessa 50 kg..."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ole olemassa ruokavaliota, joka sopii kaikille. Ei se silloin ole ruokavalion vika.

Vierailija
4/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ihmisen sanomisestahan kannattaa vetää johtopäätöksiä, vai oliko hänellä joku uusi tutkimus mihin viittasi? Mikä hän on koulutukseltaan?

Vierailija
5/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän karppaus luonnollisesti toimi jos mättää sekä rasvaa että hiilihydraattia yhtaikaa. Toisille ei sovi hiilihydraattien rajoittaminen ja silloin kannattaa luonnollisesti vaihtaa ruokavaliota, mikä tässä on niin vaikea sisäistää?

Itselleni karppaus sopi, laihduin 20kg puolessa vuodessa ja samalla pääsin eroon elämänmittaisesta sokerikoukusta. En silti saarnaa sitä ainoana totuutena.

Vierailija
6/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun Jain ei ole syönyt kylliksi hiilihydraatteja, niin tottakai hänen tulee syödä enemmän hiilihydraatteja. 

Vierailija
7/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskuslavalla Slushissa terveysyrittäjät puhuvat hyvinvoinnin tulevaisuudesta. Yrittäjä Naveen Jain varoittaa ihmisiä lankeamasta trendiruokavalioihin.

”Yritin pudottaa painoani. Karppasin. Kävi kuitenkin ilmi, että minun pitää nimenomaan syödä enemmän hiilihydraatteja”, Jain sanoo.

Ja tämä on olevinaan todiste mistä? Tuo on heppu on pelkkä myyjä. Ei muuta. Vähä mikä tahansa ruokavalio toimii painonpudotuksessa kunhan sä vaan syöt vähemmän kaloreita kun kulutat. 

Vierailija
8/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin vähiin ovat raivokkaimmatkin ja "loppuelämäkseen VHH:hon sitoutuneet" karppaajat - siis juuri ne, jotka pitivät suurinta meteliä Hentti Aikkilasta ja virallisterveellisen ruokavalion saatanallisuudesta ja teatraalisin inhon elkein osoittivat lounasruokalassa mieltään leivälle ja pasta-annoksille - käyneet omassa tuttavapiirissä. Jos asian ottaa puheeksi, vaihdetaan hyvin äkkiä puheenaihetta. Ja kaikki ovat ihan karppausta edeltäneissä mitoissaan elleivät ylikin.

Vierailija
9/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vähentänyt tiettyjä hiilarilähteitä ja lisännyt jotain rasvaa ja pitänyt proteiinit ennallaan. Paino tippunut 9 kg laihduttamatta puolessa vuodessa.

Vierailija
10/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppauksessa pointti on se, että ruoka on hyvää ja täyttävää ja siten sitä tulee syötyä vähemmän. Ei mitään ihmettä siis. Itse voin erittäin hyvin, kun olen vähentänyt leivän ja pastan (riisin, perunoiden) kyttöä ja lisännyt kasviksia ja kalaa ja kanaa.

Vierailija
11/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli tässä tääkin nähdään. Eri ihmisille toimii eri keinot.

Vierailija
12/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijakkaa. Kaikille toimii sama: syö vähemmän kuin kulutat. Tästä on sitten eri variaatioita eri ruokavalioiden muodossa.

Vierailija
13/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin vähiin ovat raivokkaimmatkin ja "loppuelämäkseen VHH:hon sitoutuneet" karppaajat - siis juuri ne, jotka pitivät suurinta meteliä Hentti Aikkilasta ja virallisterveellisen ruokavalion saatanallisuudesta ja teatraalisin inhon elkein osoittivat lounasruokalassa mieltään leivälle ja pasta-annoksille - käyneet omassa tuttavapiirissä. Jos asian ottaa puheeksi, vaihdetaan hyvin äkkiä puheenaihetta. Ja kaikki ovat ihan karppausta edeltäneissä mitoissaan elleivät ylikin.

Luulisin, että juuri sinun mainitsemasi "karppaajat" ovat juuri niitä, jotka vetivät hirveän määrän proteiinia ja rasvan käyttö oli minimissä. Näitähän ne suurin osa oli, jotka siitä suureen ääneen puhuivat. Ei ihme, että ovat nyt hiljaa.

Vierailija
14/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläiselle se sopi. Ajattelin taas aloittaa, kun en ole enää vastuussa lasten ja miehen ruokailuista.

Oli energiaakin niin, että piti töissäkin kävelessä hyppiä sivuhyppyjä. Nyt makaan illat sohvalla.

Vierailija
15/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijakkaa. Kaikille toimii sama: syö vähemmän kuin kulutat. Tästä on sitten eri variaatioita eri ruokavalioiden muodossa.

Ei se vaan ole niin yksinkertaista. Toinen täällä hoettu totuus: vähennät herkkuja ja lisäät liikuntaa, on ihan yhtä typerä. Mistä vähennät, kun ei syö muutenkaan mitään herkkuja. Miten lisäät liikuntaa, jos harrastat sitä jo monta tuntia viikossa. Näistä huolimatta paino vain nousee jatkuvasti. Lasket kaloreita ja punnitset ruokia => paino nousee tai pysyy ennallaan. Nyt olen neljä kuukautta syönyt VHH:n mukaan (en kuitenkaan ketoosissa) ja vihdoinkin se paino on alkanut laskea. Todella hitaasti, (tällä hetkellä saldo on - 5 kiloa) mutta tippuu kuitenkin. Aivan varmasti syön tällä hetkellä enemmän kaloreita kuin mitä söin aiemmin (en laske, mutta pahimmillani söin alle 1200 aiemmin, eikä paino siltikään tippunut).  Onhan tästä tutkimuksiakin, etteivät kalorit ole samanarvoisia. Mulle tämän on tarkoitus olla juurikin elämäntapa. Hankala tapa toki, koska me elämme todella hiilarihuuruisessa maailmassa. 

Vierailija
16/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle tämä sopii. En kylläkään ole sellainen tässäkin ketjussa haukuttu saarnaaja tämän ruokavalion tiimoilta. Syön mitä syön ja toivon ruokarauhaa kaikille kaikissa joukkoruokailutilanteissa. Hirveän usein se vaan on niin, että ne normaalisyöjät puuttuvat mun annokseni koostumukseen nyrpistellen ja pätien.

Kahdeksan vuotta olen nyt näin syönyt ja voin hyvin.

Vierailija
17/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se vaan ole niin yksinkertaista. Toinen täällä hoettu totuus: vähennät herkkuja ja lisäät liikuntaa, on ihan yhtä typerä. Mistä vähennät, kun ei syö muutenkaan mitään herkkuja. Miten lisäät liikuntaa, jos harrastat sitä jo monta tuntia viikossa. Näistä huolimatta paino vain nousee jatkuvasti. Lasket kaloreita ja punnitset ruokia => paino nousee tai pysyy ennallaan. Nyt olen neljä kuukautta syönyt VHH:n mukaan (en kuitenkaan ketoosissa) ja vihdoinkin se paino on alkanut laskea. Todella hitaasti, (tällä hetkellä saldo on - 5 kiloa) mutta tippuu kuitenkin. Aivan varmasti syön tällä hetkellä enemmän kaloreita kuin mitä söin aiemmin (en laske, mutta pahimmillani söin alle 1200 aiemmin, eikä paino siltikään tippunut).  Onhan tästä tutkimuksiakin, etteivät kalorit ole samanarvoisia. Mulle tämän on tarkoitus olla juurikin elämäntapa. Hankala tapa toki, koska me elämme todella hiilarihuuruisessa maailmassa. 

Seli-seli plösö. Syö vähemmän ja liiku enemmän.

Vierailija
18/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähemmän ja liiku enemmän. JOo toki voi noin tehdä, mutta jos sen vhh ruokavalion suosimisen syy onkin jossain muussa kuin toivotussa laihtumisessa. Esim mulla oli vhh:n aloitukseen ihan muut syyt kuin laihtuminen. Siihen tämä on auttanutkin, laihtuminen vain ilahduttava lisäbonus.

Vierailija
19/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö vähemmän ja liiku enemmän. JOo toki voi noin tehdä, mutta jos sen vhh ruokavalion suosimisen syy onkin jossain muussa kuin toivotussa laihtumisessa. Esim mulla oli vhh:n aloitukseen ihan muut syyt kuin laihtuminen. Siihen tämä on auttanutkin, laihtuminen vain ilahduttava lisäbonus.

Voi kuinka salaperäistä. Ai että kun kiinnostava tämä sinun mysteerisyysi.

Vierailija
20/29 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seli-seli plösö. Syö vähemmän ja liiku enemmän.

Miksi söisin vähemmän, kun tälläkin tavalla laihtuu? Varsinkin kun tiedän, ettei se vähemmän syöminen ole mulle mikään toimiva ratkaisu. Mulla ei ylipainoa edes paljon ole, joten kohta olen jo normaalipainossa.  Mielenkiinnosta seuraan mihin lukemiin saan painoni laskemaan tällä menetelmällä.