Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jeee! mä saan veronpalautusta 615 euroo! en oo ikinä saanu niin paljoo! :)

Vierailija
10.04.2006 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ts. kukaan raha-asioista ymmärtävä ei halua palautuksia vaan ottaa käteen niin paljon kuin mahdollista ja sijoittaa rahat edelleen. Se että maksaa liikaa veroja ja saa palautuksia on sama kuin antaisi valtiolle ilmaista lainaa.

Vierailija
2/16 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ts. kukaan raha-asioista ymmärtävä ei halua palautuksia vaan ottaa käteen niin paljon kuin mahdollista ja sijoittaa rahat edelleen. Se että maksaa liikaa veroja ja saa palautuksia on sama kuin antaisi valtiolle ilmaista lainaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli niin eri alku ja loppuvuodesta enkä jaksanut sitten sitä prosenttia alkaa muutaman kuukauden takia muuttamaan (jäin joulukuussa äippälomalle) joo ja ihmetellen olen tota kaaso keskustelua seurannu....kyllä meilläkin jonkin verran noihin polttareihin menee rahaa mutta häihin nyt oman puvun verran ja kampaukset ja meikin saan kyllä onneksi ystäviltä ihan ilmaseks.

Vierailija
4/16 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja anna lasten täyttää säästöpossut. Sen jälkeen laita loput ammeeseen, sukella sekaan ja leiki Roope Ankkaa.

Vierailija
5/16 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en saakaan niin paljon.. en paljoa näistä verojutuista ymmärrä, mutta viime vuonna viimeinen palkka meni tulorajan yli ja maksoin sit jotain 30% veroa niin odotan niitä kyllä takaisin... saa nähdä miten käy

Vierailija
6/16 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärinkäsitys huh luojan kiitos t:18

Vierailija
7/16 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt odotan jännityksellä. Toiv. ei mätkyjä ainakaan tule..

Vierailija
8/16 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain tuhansia. se oli sillon iso raha niin että kiva joskus näinkinpäin! :)

Toivotaan kaikille paljon palautuksia!

Vierailija
9/16 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaikenlaisia vähennyksiä on tuossa odottamassa, joten lopputulos lienee aika lähellä nollaa.

Vierailija
10/16 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et todellakaan saa palautusta. Et tosiaan taida ymmärtää verojutuista mitään. Sinulla on alunperinkin ollut siis liian pieni veroprosentti. Kannattaa henkisesti varautua mätkyihin, sorry. :(

Vierailija
11/16 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin aika iso hyppy 12:sta 30:een..? voinko oikeasti saada mätkyjä??

Vierailija
12/16 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka koko vuoden olen maksanut yli 25% veroa jostain 400:sta eurosta jotenkin vaan tuntuu, että eikö mikään riitä..

Vierailija
13/16 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietenkin vähän muistakin verotukseesi vaikuttavista asioista, mutta pointtihan on se, että perusprosentin pitäisi riittää ja jos ei riitä, vikoista palkoista nipsaistaan enemmän ja samalla tasataan sitä, että olet koko vuoden maksanut muista palkoista liian vähän veroja. Eli jos ei tule mätkyjä, ei ainakaan palautustakaan.

Vierailija
14/16 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kk-ansiot tästä kuusta lähtien 1200e/brutto. Verokortissa tuloraja per kk on 1250, vuotuinen ansioraja 1500e. Vero% on 13, lisäprossa 32,5. Mahdankohan saada mätkyjä ens vuonna?

Vierailija
15/16 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

veroprosenttia useamman kerran viime vuonna, ja syksyllä nostin itse varmuuden vuoksi, mutta tulorajahan ei noussut.. kun ilmoitin työntantajalle itse että nostaa vero%n 8:sta 12, ja tuloraja pysyi samana siis kuin tuolla 8 %:lla. sen takia odotan rahoja takaisin.. sait minut kyllä paniikkiin... :/

Vierailija
16/16 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei minun mielestäni kyllä 600 ole mikään iso summa rahaa. Jos saisin 600 ylimääräistä niin en kyllä varmaan sitä varsinaisesti missään huomaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän