Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut haluaa näyttää samalta vuodesta toiseen?

Vierailija
30.11.2017 |

Sama kampaus, sama värjäys. Päivästä päivään samanlainen meikki. Vaatetyyli pysyy täysin samana vaikka ostaisikin uutta. Itse tykkään radikaaleista muutoksista ja tyylini vaihtelee suurestikin ja ihan vaan siksi kun kyllästyn näyttämään aina samalta. Enkä nyt tarkoita että kun minä niin kaikki muutkin. Vaan mikä siinä on, että haluaa näyttää samalta vuosikaudet?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on muita haasteita ja muutoksia elämässä, ei ehkä ole tarvetta tai halua tai edes energiaa ulkonäön muutoksiin.

Vierailija
2/27 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tyytyväinen ulkonäköönsä niin. Mä esim. olen kuvauksesi kaltainen. Olen itse tyytyväinen, mieheni on sekä saan myös ihailua muilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun syitä:

-en ole kaunotar, jos menisin kampaajalle että "laittakaa mulle jotain ihanaa", huonoimmassa tapauksessa vain maksaisin paljon muutoksesta, joka ei erityisesti tee musta paremman näköistä. En ainakaan ole halunnut ottaa riskiä.

-ei ole paljon varaa muutokseen, eikä myöskään sen ylläpitoon

-ehostaminen ja muodonmuutos ei välttämättä tee musta nättiä kasvonpiirteiden, rasvaisen ihon yms. vuoksi, sen vuoksi en myös viitsi

Vierailija
4/27 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On löytänyt oman tyylinsä.Ei koe tarvetta uudistua, vaan kehittyä.Ulkonäöllisten asioiden vatvomisen sijaan kehittää uusia taitoja ja osaamistaan.Uudistuu sisäisesti.Näin minun kohdallani.

Vierailija
5/27 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ainakin tosi tyytyväinen itseeni tällaisena kuin olen. Olen klassinen nainen enkä näe mitään syytä muuttaa itseäni ulkonäöllisesti koska olen todella tyytyväinen itseeni.

Vierailija
6/27 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen jatkaa:

Nuorena olen myös kokeillut kaikki erilaiset värjäykset, olen ollut niin blondi, mustatukkainen ja punatukkainenkin. Nyt vanhemmalla iällä hiuspohja ei enää kestä värjäyksiä, vaan saan väreistä ja vaalennuksesta allergisia reaktioita. Minulla on siis tällä hetkellä oma väri hiuksissa. On hienoa, jos värjäykset sopivat muille ja piristävät heitä, mutta omalla kohdalla en koe, että värjäys "piristäisi" lookkiani, se olisi ennemminkin vähän teennäistä. Toisekseen nuorempana pidin mustia hiuksia esteettisinä, nykyään vain ajattelen, että kontrasti on todella suuri, kun on vaalea iho.

Vierailija
7/27 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein nämä radikaalit muuttujat näyttävät variksenpelättimille omaan silmääni, sorry!!! Hillitty, tyylikäs skandinaavinen rennon huoliteltu tyyli iskee eniten omaan silmään. Voi olla että "radikaalin" silmään se näyttää jämähtäneelle, mutta itse päivitä lookkiani hillitysti tähän aikaan sopivaksi jatkuvasti.

Vierailija
8/27 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyli pysyy ja muoti muuttuu.

Vierailija
9/27 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät luonnonpunaiset hiukset. ..enpä koe tarvetta pilata niiden kuntoa jatkuvalla värjäyksillä. Ja vaatteet ja meikkkaus ei jaksa kiinnostaa, on parempaa tekemistä.

Vierailija
10/27 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahanpuute ja kiire. Väsymys.

Kyllä mä yleensä loma-aikaan näytän paljon siedettävämmältä, kun oikeasti jaksaa miettiä mitä pistää päälle ja mitä tekee meikin ja tukan kanssa.

Vierailija
11/27 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vain juntit haluavat koko ajan muuttua radikaalisti. Itse suosin klassista tyyliä, joka on aina "in". En koskaan värjää hiuksia, pituuteenkin olen tyytyväinen.

Vierailija
12/27 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä kokeili kaikenlaista... teininä. Sitten löysi itsensä ja on tyytyväinen siihen.

Vierailija
13/27 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kun on löytänyt oman tyylin, siitä pitää kiinni. Minäkin olen klassisesti meikkaava, kampaava ja pukeutuja. Inhoan noita punamusta räväkkä kampauksia, tyylittömiä. Senkun vaihdat tyyliäsi, kyllä se on hyvä kun löytyy oma linja.

Vierailija
14/27 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tunnistaa itseni peilistä. Kerran vätjäsin kulmakarvat ja säikähdin aina kun katsoin peiliin.

Vierailija
15/27 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ulkonäkö ei kiinnosta niin paljon että jaksaisin sitä muutella.

Vierailija
16/27 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selvää mitä oikeasti tarkoittaa "radikaali".

Ehkä me olemme löytäneet oman tyylimme ja se pysyy? Vain muodit vaihtuvat, kuten Coco Chanel sanoi. Kun tietää oman tyylinsä ei tarvitse ajatella ulkonäköä niin paljon, tietää näyttävänsä hyvältä ja voi keskittyä kiinnostavampiin asioihin. 

Vierailija
17/27 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen liian laiska, esim. kokeilemaan pitkiin hiuksiini erilaisia kampauksia. Senkus sutaisen kiinni ja se on siinä.

Vierailija
18/27 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiustyyli on ollut sama koko aikuisiän ja tullee olemaan kuolemaan saakka. Se nyt vain on mun tyyli ja hyväksi havaittu, miksi sitä pitäisi vaihtaa? Toisaalta ymmärrän hyvin vaihtelunhalun, koska mä rakastan meikkaamista ja esim. huulipunia löytyy joka sävyssä, joita vaihtelen fiiliksen mukaan. Mutta jokainen tyylillään!

Vierailija
19/27 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ainakin tosi tyytyväinen itseeni tällaisena kuin olen. Olen klassinen nainen enkä näe mitään syytä muuttaa itseäni ulkonäöllisesti koska olen todella tyytyväinen itseeni.

Mitä tarkoitat klassisella naisella? Siis tavis joita on 13 tusinassa? Massaa?

Vierailija
20/27 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen pukeutuminen, meikkaus, korut, hiukset ei mitään räväkkää. Minäkin rakastan meikkaamista, kampaus on ja pysyy, klassinen pitkä polkka, luonnonblondi.