Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Depeche mode

Vierailija
30.11.2017 |

Onko tolla bändillä hyvää musiikkia? Jotain erityisiä biisejä? Tuttu nimi mutta mitää ei tuu mieleen.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmaa nähnyt kirjoitti:

Tallinnassa on Depeche Modelle omistautunut baari. Poiketkaa ihmeessä, kun käytte siellä. :) Siellä on ihmeellinen tunnelma.

Onko se vielä siellä? Käynyt n. 20 vuotta sitten.

Vierailija
42/49 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kappale oli Gahanin melkein kuoleman jälkeen tehty? Biisi viittasi jotenkin kuolemasta selviämiseen.

Dave on käväissyt kuoleman rajoilla ainakin pari kertaa jollei useamminkin. Vaimonsa instassa oli yksi kuva, jossa mies oli todella riutuneen näköinen kasvoistaan. Pahoin pelkään, ettei ole sitä syöpää, joka leikattiin muutama vuosi sitten, täysin selättänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan 60-luvun lopulla syntyneitten mieleen? Onko jotain discomusiikkia? Ajattelin joululahjaksi konserttiliput parille -68 syntyneelle. Meneekö pahasti pieleen?

Riippuu varmasti eniten siitä onko konemusiikin ystävä. Joku rokkikukko varmaankin kärsisi, mutta minä olisin onnesta soikeana.

Kiitti, ei oo rokkikukkoja vaan olivat discoihmisiä nuorina.

Ei välttämättä DM faneja siltikään.. Discomusiikki oli 90-luvun alussa, milloin DM:in oli kova sana, eri asia kuin konemusiikki. Itse olin, ja olen, kova DM fani, mutta Dr Albanin, Right Said Fredin tai kumppaneiden keikalle mua ei saisi kirveelläkään ja ne soivat enemmän discoissa tuohon aikaan. Heidän -98 keikka on edelleen paras mitä olen koskaan nähnyt ja isompienkin nimien keikoilla on tullut käytyä.

En mäkään menisi katsomaan torille myytävää silakkaa, jos vieressä olisi näyttely valaasta,:D.

Etenkin jos se valas tanssisi yläosattomissa ;)

Poskeni alkoivat kuumottaa. :D

Vierailija
44/49 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan 60-luvun lopulla syntyneitten mieleen? Onko jotain discomusiikkia? Ajattelin joululahjaksi konserttiliput parille -68 syntyneelle. Meneekö pahasti pieleen?

Riippuu varmasti eniten siitä onko konemusiikin ystävä. Joku rokkikukko varmaankin kärsisi, mutta minä olisin onnesta soikeana.

Mun mielestä Dave Gahan on kaikista rokkikukoista rokkikukoin. Erityisesti livenä. Tuskin maltan odottaa helmikuuta!

Hartwall-areenalla? Suomalainen yleisö on harmillisesti kuin jähmettynyt viilipytty kuumaa bändiä seuratessa.

Älä jaksa tota "suomi-juntit sitä ja tätä ". DM:n keikkaa ei edes pari (sataa) rokkipoliisia pilaa.

Vierailija
45/49 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kappale oli Gahanin melkein kuoleman jälkeen tehty? Biisi viittasi jotenkin kuolemasta selviämiseen.

Dave on käväissyt kuoleman rajoilla ainakin pari kertaa jollei useamminkin. Vaimonsa instassa oli yksi kuva, jossa mies oli todella riutuneen näköinen kasvoistaan. Pahoin pelkään, ettei ole sitä syöpää, joka leikattiin muutama vuosi sitten, täysin selättänyt.

Onko syöpä ollut täysin varma tieto?

Vierailija
46/49 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitti, ei oo rokkikukkoja vaan olivat discoihmisiä nuorina.

Ei välttämättä DM faneja siltikään.. Discomusiikki oli 90-luvun alussa, milloin DM:in oli kova sana, eri asia kuin konemusiikki. Itse olin, ja olen, kova DM fani, mutta Dr Albanin, Right Said Fredin tai kumppaneiden keikalle mua ei saisi kirveelläkään ja ne soivat enemmän discoissa tuohon aikaan. Heidän -98 keikka on edelleen paras mitä olen koskaan nähnyt ja isompienkin nimien keikoilla on tullut käytyä.

En mäkään menisi katsomaan torille myytävää silakkaa, jos vieressä olisi näyttely valaasta,:D.

Etenkin jos se valas tanssisi yläosattomissa ;)

Poskeni alkoivat kuumottaa. :D

:D :D :D

Vierailija
47/49 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Dave Gahan on kaikista rokkikukoista rokkikukoin. Erityisesti livenä. Tuskin maltan odottaa helmikuuta!

Hartwall-areenalla? Suomalainen yleisö on harmillisesti kuin jähmettynyt viilipytty kuumaa bändiä seuratessa.

Älä jaksa tota "suomi-juntit sitä ja tätä ". DM:n keikkaa ei edes pari (sataa) rokkipoliisia pilaa.

Ei pilaakaan. Sanon sen mitä olen nähnyt. Artisti varmaan mielellään näkisi reagoivan yleisön, eikä toteemipaaluja.

Vierailija
48/49 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pilaakaan. Sanon sen mitä olen nähnyt. Artisti varmaan mielellään näkisi reagoivan yleisön, eikä toteemipaaluja.

Niillä DM:n keikoilla missä mä olen ollut, on yleisö tanssinut piippuhyllypaikkoja myöten.

Mutta olisihan se parempi olla jossain intiimimmässä paikassa kuin Hartwall-areena.

Vierailija
49/49 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko syöpä ollut täysin varma tieto?

http://www.nme.com/news/music/depeche-mode-6-1265698

https://www.instagram.com/p/BUOqQ3shuex/?taken-by=jennifer_sklias_gahan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi