Millainen on tuntemasi Linda?
Olen raskaana ja jo vuosia olen halunnut nimetä mahdollisen tyttäreni Lindaksi, nimi kulkee suvussa ja pidän nimestä. Odotan nyt tyttöä ja tyttö "tuntuu" Lindalta, mutta mies ei tykkää nimestä...
Millainen on tuntemasi Linda/mielikuva nimestä Linda. Toiseksi nimeksi saa antaa myös ehdotuksia.
Kommentit (26)
Tulee mieleen Frederikin Linda-biisi! :D
Vierailija kirjoitti:
Minun Lindani on linda Sofia. Kaunis ja viisas kuten nimen merkityskin on.
Tyttäreni on upea blondi, pitkät vaaleat hiukset, hoikka ja pitkä kuitenkin naisellinen. Siisti ja ny t19 vuotiaana ikätasoonsa sopivalla tavalla tyylikäs. Luonteeltaan hieman varovainen, oman tilan tarve aika iso. Ei jokaisen kaveri mutta luotettujensa todella hyvä ystävä. Omalla laillaan räväkkä kun siihen tulee tarve ja paikka. Ahkera täydellisyyden tavoittelija joka harkitsee kaiken perusteellisesti olematta silti liian hidas.
Yllättävissä tilanteissa juuri kuten äitinsä vaikka on perinyt paljon isänsä ominaisuuksia.
Täydellinen tytär jolle Linda on todella hyvä kansainvälinen nimi joka ei kuitenkaan supisuomalaisen sukunimen kanssa ole liian erikoinen. Missään koulussa tai millään luokkatasolla ei ole ollut liian kanssa kaimoja.
Kaunis nimi tämä Linda Sofia ♡
Linda on lestadiolaisen, ahdasmielisen hyvin entisen kaverin nimi. Hän oli niin aivopesty uskontoonsa (akka parka) että hylkäsi minut kommunismi-epäilyn vuoksi. Kun saan hänet mieleeni, annan ämmälle uuden nimen: Lampeniuksen irvikuva.
Linda on ruma nimi. Harkitse ihmisen kohdalla, jos se olisi minkään eläimen nimi niin repisin peliverkkarini ja samalla parin muun.....
Tuntemani Linda toimii poliisina ja hänen ja tyttärensä välit eivät ole hyvät. Hän toruu häntä melko usein ja jopa joutui parikertaa tappeluun vanhempainillassa yhden toisen äidin kanssa koska hänen tytär kiusasi Lindan tytärtä.
Linda on täällä Oulun suunnassa Linta, kun sitä d-kirjainta ei voi sanoa ääneen.