Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En uskalla kertoa ystävilleni seurustelevani entisen panokaverini kanssa!

Vierailija
29.11.2017 |

Olen ajanut itseni tilanteeseen, jossa en osaa olla suoraselkäinen ja kohdata ystäviäni rehellisesti kasvotusten sen asian tiimoilta, että seurustelen entisen panokaverini kanssa.

Minulla oli seksisuhde itseäni vanhempaan mieheen muutaman kuukauden ajan, kunnes pistin poikki, koska hän alkoi liian tunteelliseksi. Valitin hänestä kavereilleni ja hehkutin, miten huojentunut lopulta olenkaan, kun pääsin miehestä.

Kuukauden päästä tämän jälkeen huomasinkin ikävöiväni miestä ja että olin kuin olinkin onnistunut kehittämään tunteita häntä kohtaan. Laitoin miehelle uudestaan viestiä. Aloitimme lopulta tapailemaan ja nyt olemme parisuhteessa. En kuitenkaan kehtaa kertoa tästä muuttuneesta tilanteesta ystävilleni. Pelkään näyttäväni heikolta heidän silmissään, kun ensin niin päättäväisesti torjuin miehen ja vakuutin, ettei tunteita ole.

Oli pakko vain avautua... Mihin tilanteeseen olenkaan itseni ajanut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kurja. Tsemppiä.

Vierailija
2/6 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui mainita, että aikuisia ihmisiä tässä kuitenkin ollaan... Molemmat 30 vuoden paremmalla puolella. En ymmärrä, miksi käyttäydyn kuin pahainen teini!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmasti tarvitse ystävien hyväksyntää tai siunausta suhteellesi. Ylipäätään mitä häpeällistä tossa on.

Vierailija
4/6 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
5/6 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lupa ajatella asioita, katua päätöksiä ja mennä takaisin yhteen. Piditte miettimistauon ja huomasit että mies olikin se oikea. Korjasit tekemäsi virheen. Eipä siinä muuta.

Jatkoa silmälläpitäen: Ei kannata heti jakaa kaikkea jos se jakaminen voi estää tekemästä oikeita ratkaisuita.

Vierailija
6/6 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita työhakemus kaunareihin.