Jenni Haukio saa tytön!
Sanokaa minun sanoneen, on niin selkeä pyöreys Jennillä. 🙂🎀
Kommentit (27)
Onnittelut pariskunnalle siitoksen johdosta.
Toivotaan tyttöä, suloista suomineitoa Salen polvelle. Salella on jo kaksi poikaa ennestään ni tyttöä tietenkin toivovat.
Eipä tuolla ainakaan itselleni ole isompaa väljä. - Ja yritän olla säälimättä tulevaa lasta hän kun tulee väistämättä olemaan aina olevan tai aiemman "tasavallan presidentin jälkeläinen," jonka leiman (huomion) saaminen heti ensiparkaisusta ei välttämättä ole mieleen ja mieltä ylentävää.
Huomaaan Jennin vartalosta,että tyttö tulee!!
Se on joko tyttö tai poika, veikkaan minä.
Tärkeintä on että on kokoomuslainen.
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan tyttöä, suloista suomineitoa Salen polvelle. Salella on jo kaksi poikaa ennestään ni tyttöä tietenkin toivovat.
No voi perke*e nyt taas! Kuule, tässä sinulle uutinen: jos lasta on yritetty kauan (vuosia?), niin ei todellakaan ole päällimmäisenä mielessä se sukupuoli. "Ni tyttöä tietenkin toivovat"ARGH!
Vauva vienyt Jennin kauneuden. On tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vauva vienyt Jennin kauneuden. On tyttö.
Tai poika.
Nää mahikset on just niinku fifty-sixty, vai miten sen asian kanssa nyt oikein on? Synnyttääkö Jenni saunassa, niinku Suomi 100 hengessä? Mistä saadaan lapsenpäästäjä tähän hätään paikalle? Nämä kysymyksett askarruttavat ja ovat kaikkien suomalaisten huulilla...
Nimeksi tulee Serafiina Katariina Olivia Niinistö.
Vierailija kirjoitti:
Se on joko tyttö tai poika, veikkaan minä.
Tärkeintä on että on kokoomuslainen.
Kyllä häntä rakastetaan, sillä koko suvulla on sama vamma.
Eihän nykyään ole enää sukupuolia.
Miten voi olla näin tyhmiä ihmisiä palstalla? Sukupuolen arvailu mahan muodon perusteella on vitsi, tai ainakin sen pitäisi olla. Sellaisella irvaillaan tyhmyydestä. Voi vain toivoa, että aloitus on provo. En tiedä mitä tekisin, jos joku sanoisi minulle jotain noin tyhmää. En ole koskaan tavannut ketään niin tyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla näin tyhmiä ihmisiä palstalla? Sukupuolen arvailu mahan muodon perusteella on vitsi, tai ainakin sen pitäisi olla. Sellaisella irvaillaan tyhmyydestä. Voi vain toivoa, että aloitus on provo. En tiedä mitä tekisin, jos joku sanoisi minulle jotain noin tyhmää. En ole koskaan tavannut ketään niin tyhmää.
Enpä tiedä, serkku on ollut kahdesti raskaana, isoäiti osasi sanoa molemmilla kerroilla mahan muodon perusteella että poika tulee. Molemmilla kerroilla tuli poika. Sama isoäiti oli tiennyt omista lapsistaankin kumpi on tulossa, Samoin useista muistakin raskaudesta. Yhdestä ei osannut sanoa, mutta sieltä tulikin kaksoset, eri sukupuolta.
Poika se on. Isot veljet ovat innoissaan, kun pikkuveli tulee maailmaan. Opettavat sille vaikka keppostelua.
Jahas, vai sellaisen saa. Onko kellään tietoa, synnyttääkö hän pojan vai tytön?
Toivottavasti on tyttö.