Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 162cm ja 63kg 42v kaunis, akateeminen nainen.

Vierailija
29.11.2017 |

Olenko mielestäsi läski? Vanha? Ruma? Tyhmä?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hieman pyöreä?

Vierailija
2/34 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä kukaan täällä osaisi sanoa, oletko kaunis ja älykäs?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kaikkia tyhmänä jotka kyselevät täällä mielipidettä ulkonäöstään, painostaan, iästään jne

Vierailija
4/34 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

dude, välität vaa liikaa muiden mielipiteistä?

Vierailija
5/34 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden koordinaattien vuoksi sinusta jonkun pitäisi kiinnostua?

Meitä akateemisia nelikymppisiä naisia on pilvin pimein ja olemme paljon hoikempia, jos sitä nyt haet..

Tyhmyydestä kielii tällaisen aloituksen laittaminen. Rumuudesta en tiedä. 

Vierailija
6/34 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusta en tiedä, mutta painoa heti 11kg liikaa.

Vierailija
7/34 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski et ole, muutoin kropan mallista vaikea sanoa. Jos on lihasta ja rasva jakautunut sopusuhtaisesti, näytät varmasti hyvältä. Tikkujalkainen, perseetön, vyötärötön omenavartalo taas ei ole noilla kiloilla kovin kaunis.

Vanha et ole, vaan aikuisessa iässä. Reilun parinkymmenen vuoden kuluttua alat olla minusta vanha.

Kuvailet itseäsi kauniiksi, joten tuskin olet ruma.

Tyhmyys on epätodennäköistä, jos olet akateeminen. Olet luultavasti vähintään keskiverto älykkyydeltäsi. Et välttämättä sen kummempi, mutta epätodennäköisesti vähälahjainen.

Vierailija
8/34 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

>Olenko mielestäsi läski? Vanha? Ruma? Tyhmä?

Valitsen kaikki näistä. T.Tyäukkeli

Vierailija
9/34 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. No jos pitää vauvapalstalta kysyä niin en pidä kyllä koviin viisaana, täällä voipi saada tosi typeriä kommentteja, hyvin vähän palstalla on oikeesti fiksua keskustelua, mut tosin olen satunnainen kävijä.

Tyhmä - et ole, mutta itsetunto ehkä kärsinyt kun täällä kyselet

Kaunis/ ruma - olet kaunis, harva on itseensä tyytyväinen, mutta jos otsakkeeseen uskallat kirjoittaa kaunis niin sitten olet, ei väliä mitä muut ajattelevat. JOkainen on kaunis tavallaan. Ei ole kauneudesta mitään hyötyä jos on sisältä pelkkää mustaa.

Pituus/ paino - katso painoindexi, olet varmasti hyvännäköinen mutta liikkumalla enemmän voit saada lisää lihasta ja yleisilme ja ryhti paranevat.

Tämä mitä tuli ekana mieleen. Ei pahalla.

Vierailija
10/34 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian lyhyt ja hieman pulska, jollet ole bodari.

Vierailija
11/34 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit syntynyt mieheksi, olisit noin 167 cm pitkä ja et saisi ikinä naisia lyhyytesi takia. Onneksi olet nainen, koska miehille asia ei ole niin tärkeä.

Vierailija
12/34 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka vaan! Kyselen vaan, kun ei ole nyt muutakaan tekemistä. Minulla on kapea vyötärö ja suuret rinnat, muuten olen melko lihaksikas/jäntevä. Ei siis mitään läskirengasta missään. Minulla on luonnonkiharat vaaleat olkapäille ulottuvat hiukset, olen opettaja ammatiltani, olen leski. Luonteeltani olen valoisa, en mökötä koskaan, pidän seksistä, minulla on kaksi teini-ikäistä lasta. Kasvoni ovat söpöt, siitä olen saanut vuosien varrella useinkin kuulla. Silmäni ovat kirkkaanvihreät, minulla on pitkät ripset, ja olen ystävieni mielestä parasta seuraa. Silti mietin, että koska en käy baareissa, ja mieheni poismenosta on nyt kulunut jo kolme vuotta, niin mistä ihmeestä voisin löytää itselleni miespuolisen ystävän?

Vierailija
13/34 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko mielestäsi läski? Vanha? Ruma? Tyhmä?

Bmi 24, selvästi läski. 22 on yläraja naisille.

Vierailija
14/34 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moikka vaan! Kyselen vaan, kun ei ole nyt muutakaan tekemistä. Minulla on kapea vyötärö ja suuret rinnat, muuten olen melko lihaksikas/jäntevä. Ei siis mitään läskirengasta missään. Minulla on luonnonkiharat vaaleat olkapäille ulottuvat hiukset, olen opettaja ammatiltani, olen leski. Luonteeltani olen valoisa, en mökötä koskaan, pidän seksistä, minulla on kaksi teini-ikäistä lasta. Kasvoni ovat söpöt, siitä olen saanut vuosien varrella useinkin kuulla. Silmäni ovat kirkkaanvihreät, minulla on pitkät ripset, ja olen ystävieni mielestä parasta seuraa. Silti mietin, että koska en käy baareissa, ja mieheni poismenosta on nyt kulunut jo kolme vuotta, niin mistä ihmeestä voisin löytää itselleni miespuolisen ystävän?

Muuten voisit olla minun makuuni, mutta tykkään vain lyhytripsistä.

Mutta oikeasti: kuvitteletteko, että jollain ripsien pituudellal ja muitenkin tällaisilla: minulla on luonnonkihara tukka, on MITÄÄN merkitystä rakastumisessa? 

Vierailija
15/34 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau. Oikein A.K.A.T.E.E.M.I.N.E.N! PAREMPI IHMINEN! SIIS WOU MIKÄ SAAVUTUS. haluatko keksin?

Vierailija
16/34 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit syntynyt mieheksi, olisit noin 167 cm pitkä ja et saisi ikinä naisia lyhyytesi takia. Onneksi olet nainen, koska miehille asia ei ole niin tärkeä.

Ap olisi miehenä 175 cm. 13 cm on se pituusero-olettama miehen ja naisen pituuksille, jota käytetään mm. lasten aikuispituutta ennustaessa vanhempien pituuksista.

Vierailija
17/34 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko isot tissit?

Vierailija
18/34 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti pidä opettajaa akateemisena. Kasvatustieteiden tutkijaa kylläkin.

Vierailija
19/34 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreä peikko

Vierailija
20/34 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt kuvattomana vauvapalstalta mielipidettä siitä, että oletko ruma. Tai tyhmä.

Mietis nyt vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan