Olen 162cm ja 63kg 42v kaunis, akateeminen nainen.
Kommentit (34)
Ehkä hieman heikon itsetunnon omaava?
Muuten kyllä lähtisin kaffeelle.
t. maajussi
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hieman pyöreä?
Häphöpö!
Täydellinen nainen olet! Aaaaaaahh!
Mulla ihan samat mitat ja ikäkin. Myös vaaleat taipuvat, olkapäiden yli kasvatetut hiukset. Kasvoilta nätti. Pyöreät rinnat, kapea lantio. Olen opettaja. Meitä on varmaan aika monta muutakin. En ole kuitenkaan leski.
Vierailija kirjoitti:
En varsinaisesti pidä opettajaa akateemisena. Kasvatustieteiden tutkijaa kylläkin.
Sehän nyt ei varsinaisesti ole mielipideasia.
Vierailija kirjoitti:
Moikka vaan! Kyselen vaan, kun ei ole nyt muutakaan tekemistä. Minulla on kapea vyötärö ja suuret rinnat, muuten olen melko lihaksikas/jäntevä. Ei siis mitään läskirengasta missään. Minulla on luonnonkiharat vaaleat olkapäille ulottuvat hiukset, olen opettaja ammatiltani, olen leski. Luonteeltani olen valoisa, en mökötä koskaan, pidän seksistä, minulla on kaksi teini-ikäistä lasta. Kasvoni ovat söpöt, siitä olen saanut vuosien varrella useinkin kuulla. Silmäni ovat kirkkaanvihreät, minulla on pitkät ripset, ja olen ystävieni mielestä parasta seuraa. Silti mietin, että koska en käy baareissa, ja mieheni poismenosta on nyt kulunut jo kolme vuotta, niin mistä ihmeestä voisin löytää itselleni miespuolisen ystävän?
Kyllä kelpaa ja kutsu mua rehtoriks!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varsinaisesti pidä opettajaa akateemisena. Kasvatustieteiden tutkijaa kylläkin.
Sehän nyt ei varsinaisesti ole mielipideasia.
Sivuaineeni proffa sanoi puoliammatillisena mielipiteenään meille tuoreille dippsinsseille, että vasta tusinan verran tieteellistä tarkastelua kestävää julkaisua antaa oikeuden kutsua itseään akateemiseksi. Siihen asti on vain akateeminen hang-around.
Koska minulla on vain yksi artikkeli (ja siitäkin valtaosa mitattu & kirjoitettu ollessani vielä AMK-inssi), en myöskään kutsu itseäni akateemiseksi.
Mulla kun sitä on korkeakoulu tutkinto, niin mä olen tarpeeksi älykäs tajuamaan, ettei kannata syödä liikaa. Ja mä kun olen siksi hoikka, niin mulla on elämässä asiat hyvin, hyvä työ, hyvä asunto ja hyvä auto. Ja mulla on myös hyvä hoikka vaimo, mulla kun on niitä naisten haluamia ominaisuuksia.
Lyhyt ja punkero ja lisäksi lapsellinen, kun kyselet täällä. Et ole oikeasti akateeminen, olet vain suorittanut jonkun tutkinnon.
Läski olet (ellei sulla ole isot tissit).
Vierailija kirjoitti:
Olenko mielestäsi läski? Vanha? Ruma? Tyhmä?
Huomiohakuinen. Trolli.
Riittääkö?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hieman heikon itsetunnon omaava?
Muuten kyllä lähtisin kaffeelle.
t. maajussi
Tää voisi olla hyvä mätsi, kun opettajalla on kesät lomaa. Voisi pyörittää siellä farmilla vaikka jotain majoitustoimintaa tai leirejä kaupunkilaislapsille, jotka haluavat tutustua maatalon elämään.
Olet tyhmä narsisti joka tykkää katella ja ihailla itseään peilistä! Harva mies ihastuu tuollaiseen tyhjään kuoreen!