Onko muita, jotka luomuna ihan hirveän näköisiä, mutta hieman laittautumista ja onkin hyvännäköinen? :D
Mulla on ihan hirveät, lättänät ja ohuet hiukset, kalpea naama, huono ryhti ym. kun olen luomu (veikkaan, että tuo huono ryhti tulee ihan vain siitä totuudesta jonka peilistä näen), mutta pikkasen meikkiä ja hiusaineita + jonkinlainen kampaus, niin ihan simpsakka leidi kuoriutuu. Ja siis meikkiä ei tarvitse paljoa! menee joku 10min. yhteensä meikkaus + hiukset.
Kommentit (25)
Täällä harmahtava kuolema-olmi, joka myös kevyellä (5 min!) meikillä näyttää oikein mukiinmenevältä. Tukkani on luomuna tyyliä papintytär lestadiolaisalueelta vuonna 1940. Siksi leikkasin sen lopulta lyhyeksi, ei niin kammottavaa lirua kehdannut enää pitää päässä.
Kerran avasin tutulle oven ilman meikkiä naamassani ja sain kuulla useiden viikkojen ajan huhuja "syövästäni" ja "rankoista sädehoidoista" 😳
Olen myös erittäin pienirintaiselle, todella pitkä hujoppi ja vielä rillipäinenkin. Ja kuitenkin on vientiä riittänyt, jos sellaista olen kaivannut. Kai se pilke silmäkulmassa sitten riittää.
Itse kuulun mielestäni juuri näihin. En käytä kovin paljoa meikkiä, mutta vähän tasoitusta ihon sävyyn, tummennusta kulmiin ja silmiin, ja ero on omasta mielestäni todella huomattava. Silti just mies sanoi että ihmettelee kuinka voin näyttää ihan samalta juuri heränneenä kuin illalla sänkyyn mennessä! <3
Minä kans. Olen ilman meikkiä "ihan nätti", mutta kyllähän sen eron huomaa itsekin kun laittautuu.
Esmes viime vkl pyörin kotona pieruverkkareissa, tukka paskaisena, väsyneenä ja krapulaisena. Karmea näky.
Hiusten pesu, meikkivoidetta ja silmämeikkiä, vaatteiden vaihto ja korvakorut ja kas; mieskin nauroi että katos sustahan tuli taas ihminen 😂
Aikaa ei mullakaan meikkaamiseen mene kuin max. vartti. Vaatteet tekee myös tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Olen tumma. Ikää jo vähän yli 40. Viime vuosina sen olen huomannut. Näytän paljon paremmalta ilman meikkiä ja hiukset mahdolliusimman luonnollisina. Liekkö ikä sen tekee. Nuorempana kyllä käytin runsaasti meikkiä ja olin meikin kanssa mielestäni ihmisen näköinen ja jopa kaunis. Ilman meikkiä kalpea ja mitään sanomaton. Nykyisin jos sellaiset maskit vedän naamaan niin näytän ihan hirveltä. Kumma.
Olisko jo ikänäköä.....
Täällä! Ihan valkoiset kulmat ja ripset, sairaan näköinen ilman meikkiä, mutta meikillä oikeinkin hyvännäköinen ja tähän ei siis vaadita muutakuin kulmakynä ja ripsari.