Ummetus ja virtsan karkailu. Apua!
Eli minun suoli ei toimi kunnolla ja paine alapäässä on usein voimakas. Vatsa toimii huonosti vaikka olisi ihan löysällä. Nyt ongelmaan on tullut myös virtsankarksilu. Eli pidätyskyky heikkenee merkittävästi, kun suoli on täynnä. Tänään ja eilen kotiin päästyä pussit pääsi housuun, kun mahdotonta pidätellä. Jos saan jotenkin suolen tyhjäksi, mitään vaivaa ei ole? Onko apuja?
Kommentit (5)
Tässä on jo neljättä päivää vaivannut todella löysät ulosteet tai oikeastaan ehkäpä jo ripuli olisi oikea termi.
Outoa tässä on se, että aamuisin kun herään, niin pitää juosta vessaan ja suoli tyhjenee todella ärhäkästi miltei kerralla. Aamuisin vessassa tarvitsee rampata noin 2-4 kertaa. Ja tämän ripuloinnin jälkeen joskus tulee melko heikko olo.
Kuitenkin kun suoli on jo ihan täysin tyhjä, niin pystyn kuitenkin syömään ja juomaan ihan normaalisti, eikä vatsa tunnu siihen reakoivan mitenkaan huonosti, mutta kuitenkin sitten päivän mittaan ei tarvitse käydä lainkaan vessassa, vaan sitten taas seuraavana aamuna ja kaikki sitten tyhjeneekin taas ripulina ulos.
Olisiko mitään konsteja miten tämän vaivan voisi saada jotenkin kuriin? Olisi melko kiusallista jos tämä vaiva ehtisi jatkua ensi viikkoon saakka, kun työtkin alkaisi silloin, enkä todellakaan haluaisi mahdollisesti myöhästyä ripulin takia tai sitten siellä töissä käyttää aikaana vessassa ramppailuun.
Enemmän kuituja ja kasviksia. Vähemmän rasvaa, vähemmän mausteita, vähemmän sokeria ja tarpeeksi vettä. Lantiopohjalihasten treenausta.
Syön sekä aamupalaksi, että iltapalaksi puuroa. Vatsa ei toimi vaikka olisi ihan tosi löysää ulostetta. Ihan kuin suolessa olisi jokin este. Olen kyllä menossa tästä lääkäriin. Lantionpohjan lihaksia olen treenannut aina. Ap
😂😂😂 joillain on pussit housuissa ja toisilla kassit ja joillain vissiin pissit. Repesin!!