Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista työtä/opiskelupaikkaa hakisitte tällä työkokemuksella? Apua

Vierailija
29.11.2017 |

Olen parikymppinen nainen. Työskentelin lukioajoista lähtien eräässä yrityksessä, jossa lopulta päädyin ns. pomon assistentiksi. Työnkuvani oli todella laaja, eikä työaikoja periaatteessa ollut, mutta tämä näkyi myös palkassa, jonka lisäksi minulla oli työauto työtehtävien suorittamista varten. Olin pomon silmät ja korvat ja kädet ja hommailin ihan kaikkea erinäisistä toimistohommista asiakastapaamisiin ja pomon asioilla juoksemiseen. Hoidin yrityksessä avustavia hallinnollisia tehtäviä, työni oli erittäin vapaata mutta myös vastuuta oli todella paljon, ja hallitsen mm. palkanhallinnan ja laskutuksen tehtävät. Aina ei tarvinnut tulla toimistolle ollenkaan, mutta vastavuoroisesti usein olinkin sitten töissä kellon ympäri ja joskus piti lentää lähes varoitusajatta toiselle puolelle Suomea hoitamaan joku homma.

Kyseinen henkilö jäi nyt eläkkeelle, ja yrityksen sisällä tapahtui muitakin muutoksia, joiden myötä päädyin myös itse hakemaan uusia töitä. En vain oikein keksi, että minkälaisia töitä tässä kannattaisi edes hakea, mua ei varsinaisesti ole koulutettu mihinkään. Onko Suomessa mitään työmarkkinoita esim. personal assisenteille?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä ilman koulutusta duunia saa nykyään. Koulunpenkille!

Vierailija
2/2 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hallitset palkanlaskennan ja laskutuksen tehtävät? Vai osaat käyttää niitä ohjelmia jotka siinä firmassa oli käytössä? On hieman eri asia. Suosittelen opiskeluja ellet halua jäädä pitkäaikaistyöttömäksi. Jos yritteliäisyyttä ja asennetta on voit vain mennä töihin mutta täällä asiasta ruikuttaminen antaa vaikutelman ettei oikeaa asennetta ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan