Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin etten koskaan tule olemaan samanarvoinen perheessäni kuin mies

Vierailija
29.11.2017 |

En tule ansaitsemaan suuria summia, en voi olla pitkiä työpäiviä töissä , en vain ole koska en osaa tehdä samaa työtä kuin mies.

Ajattelin aina että menestyn kun olen hyvä käytöksinen ja autan ihmisiä mutta nyt tajuan että en menesty koska en pääse sellaisiin palkkaluokkiin kuin miehet vaikkka olisi miljoona korkeakoulututkintoa takana.

Lisäksi minua väheksytään töissä ja työni katsotaan toisarvoiseksi.

Oli kurjaa huomata että tässä maailmassa menestyjiä ovat vain johtajat, viis muista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästä käytöksestä ja auttamisesta ei valitettavasti haluta maksaa. 

Vierailija
2/7 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olet niin paska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitää määritellä arvosi jonkun muun mukaan? Olet arvokas kunhan teet mitä haluat, koska siinä olet paras.

Vierailija
4/7 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viis samanarvoisuudesta kunhan olette perheessä tasa-arvoisia.

Vierailija
5/7 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tule ansaitsemaan suuria summia, en voi olla pitkiä työpäiviä töissä , en vain ole koska en osaa tehdä samaa työtä kuin mies.

Ajattelin aina että menestyn kun olen hyvä käytöksinen ja autan ihmisiä mutta nyt tajuan että en menesty koska en pääse sellaisiin palkkaluokkiin kuin miehet vaikkka olisi miljoona korkeakoulututkintoa takana.

Lisäksi minua väheksytään töissä ja työni katsotaan toisarvoiseksi.

Oli kurjaa huomata että tässä maailmassa menestyjiä ovat vain johtajat, viis muista.

Vaihda  duunia, opettele sijoittamaan. Ei  työpäivän pituus takaa tuottavuutta.

Lopeta tuo pessimismi, ala optimistiksi, huomaat että asioita alkaa tapahtua.

Vierailija
6/7 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että et voi työelämässä olla samanarvoinen kuin miehesi. Työelämä on eri asia kuin perhe. Ja jos nyt tuolla työelämässä ei mene nallekarkit tasan niin mitä sitten? Voihan ne kotona tasata. Jos et halua loisia miehen lompakolla niin jätä se.

Vierailija
7/7 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monet naiset tienaavat isoja summia, ei se sukupuolesta ole kiinni. Eikä ihmisen arvo ole kiinni omaisuuden tai palkan määrästä.

Toisaalta jos arvostat voimakkaasti rahaa ja sulla on useita korkeakoulututkintoja niin olet varmasti tarpeeksi fiksu keksimään tavan tienata paljon. Sen ei tarvitse olla nykyinen ammattisi.