Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaako teitä muita liikenteessä?

Vierailija
29.11.2017 |

Minua pelottaa, etenkin näin liukkaalla ja pimeällä kelillä. Pelottaa että vastaan tuleva auto tai rekka ajautuu päin minun autoani. En ymmärrä mistä tällainen pelko on tullut. En niinkään pelkää sitä että itse möhlisin jotain (mikä sekin on tietenkin ihan mahdollista), vaan että joku muu törmää minuun tai tapahtuu jokin kamala onnettomuus, niinkuin juuri Tuusniemellä kävi kahden rekan kanssa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota.

Inhottaa kyllä ajaa tuolla pimeässä märillä teillä ja sokaistua vielä autojen valoista.

Vierailija
2/12 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa olla muiden kyydissä. Pahenee vain iän myötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tee meille kaikille palvelus äläkä aja. Pelkäävä kuski on yhtä iso riski, kuin esim. liukkaus.

Vierailija
4/12 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa olla muiden kyydissä. Pahenee vain iän myötä.

Tämä on muuten totta. Nuorempana saatoin mennä huoletta kenen tahansa kaverin tai tutun kyytiin. Nykyään pelottaa mennä oikeastaan kenenkään kyytiin, vaikka olisi kuinka tuttu.

Vierailija
5/12 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tee meille kaikille palvelus äläkä aja. Pelkäävä kuski on yhtä iso riski, kuin esim. liukkaus.

Ajettava on töihin, bussilla ei pääse. Pelko ei kuitenkaan näy mitenkään, on ainoastaan mun päässä. En esimerkiksi aja hiljempaa, säikähtele tai aja muutenkaan epävarmasti. Mutta tuossa olen sun kanssa samaa mieltä, että pelkäävät kuskit ovat lähes aina vaaraksi liikenteessä, eivät uskalla ajaa ja keskittyminen menee epäolennaisiin asioihin.

t.ap

Vierailija
6/12 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajettava on töihin, bussilla ei pääse. Pelko ei kuitenkaan näy mitenkään, on ainoastaan mun päässä. En esimerkiksi aja hiljempaa, säikähtele tai aja muutenkaan epävarmasti. Mutta tuossa olen sun kanssa samaa mieltä, että pelkäävät kuskit ovat lähes aina vaaraksi liikenteessä, eivät uskalla ajaa ja keskittyminen menee epäolennaisiin asioihin.

t.ap

Ihminen on yleensä sokea omille tekemiselleen. En minä, mutta muut...

Vierailija
7/12 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.ap

Aloitus on siitä oikein oivallinen esimerkki. :D

Vierailija
8/12 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni oikeasti pystyy myöntämään liikenteessä tekemänsä virheen? Törmäsin viikonloppuna parkkipaikalla lähtiessäni vasemmalta tulevaan ajoneuvoon ja tiesin välittömästi että virhe oli minun minkä sitten myönsin heti. Toinen ajoneuvo ajoi ehkä hieman reipasta vauhtia mutta koko tilanne oli kokonaan minun havainnointivirheen seurausta. Täten emme kutsuneet paikalle poliisia ja hoidimme asian vakuutusyhtiön kautta. Vastapuoli sai autonsa korjaamoon ja minä paikkailen oman auton omalla kustannuksella. So what se on vaan peltiä eikä haittaa kun ei tullut henkilövahinkoja. Vastedes olen tarkkaavaisempi ja toivottavasti en tee ainakaan samaa virhettä uudelleen.

Vierailija
9/12 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittelemalla oppii.

Joskus juuri kortin saaneena jossain Helsingissä muka oli vilkas liikenne ja ajettiin niin kovaa...

Nykyään ei sakealla lumisateella, Porschen huippunopeudella ajaminen Saksassa tai Los Angelesin moottoriteillä sompailu tunnu miltään, oli keli tai vuorokaudenaika mikä vaan.

Vierailija
10/12 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.ap

Eihän minun auto voi ajautua vastaantulevien kaistalle, mutta muiden kylläkin.

Vierailija
11/12 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harjoittelemalla oppii.

Joskus juuri kortin saaneena jossain Helsingissä muka oli vilkas liikenne ja ajettiin niin kovaa...

Nykyään ei sakealla lumisateella, Porschen huippunopeudella ajaminen Saksassa tai Los Angelesin moottoriteillä sompailu tunnu miltään, oli keli tai vuorokaudenaika mikä vaan.

Helsingissä on ehkä suomen joustavin liikenne, kun siellä ajataan juurikin kovaa eikä pelätä.

Vierailija
12/12 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pelottaa, kun siellä ajelee kaiken maailman itsemurhakandeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä