Inhoatteko olla naisia menkkojen takia?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Jos saisit päättää olisitko mielummin mies?
En haluaisi olla mies mistään hinnasta tai syystä.
En minä menkoista mitenkään nauti, ne on välttämätön paha mihin olen jo tässä parinkymmenen vuoden aikana tottunut (jestas, onko siitä niin kauan?). Menkoista huolimatta olen silti mieluummin nainen kuin mies.
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnu enää missään - kohtu leikattu pois jo kauan sitten. :-)
P.s Ja sitäpaitsi minusta on mahtavaa olla nainen!
Olen niin värikkäästi pukeutuva, räväkkä persoona etten voisi kuvitellakaan, etten voisi meikata, pitää isoja korviksia, värikkäitä vaatteita ym ym. Enkä olisi ikinä voinut mennä inttiin, sillä en kestä komentelua ja huutamista tyhjän vuoksi.
Ei miehetkään kestä olla miehiä.
Melkein jokainen pukeutuu salaa tai julkisesti naisten vaatteisiin.
Ei tule mieleen samaa toistepäin. Mutta ymmärrän kyllä: onhan miesten vaatteet tylsyyden huipentuma. Ainoa millä voi ilmaista itseään, on kaulassa roikkuva kangassuikale.
Ja kukapa nainen haluaisi kehon ulkopuolella heiluvia elimiä hankaloittamaan liikkumistaan.
Entäs parta. Sitä pitää höylätä pois joka päivä.
Pisteenä iin päälle kaljuuntuminen ja möhömaha.
Thank God en ole mies!!
Vierailija kirjoitti:
Inhoan ja tuntuu niin likaiselta.
ulimies päätti osallistua kuukautisgallupiin
No eipä noista menkoista nyt paljon vaivaa ole. Kivut pysyy kuurissa ibuprofeenilla, ovat melko niukat ja kestävät yleensä noin 5 päivää. Eivät oikeastaan vaikuta elämääni millään muulla tavalla kuin, että matkalle lähtiessä täytyy kalenterista tarkistaa, pitäisikö pakata tamponeja mukaan. Eli en nyt ainakaan menkkojen takia haluaisi mies olla.
Oikeastaan ainoa asia naiseudessa, josta en ole pitänyt. Onneksi ovat ohi, enkä edes laske kuinka kauan niistä kärsin, runsaat, joita ei edes hormonikierukka kokonaan lopettanut.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehetkään kestä olla miehiä.
Melkein jokainen pukeutuu salaa tai julkisesti naisten vaatteisiin.
Ei tule mieleen samaa toistepäin. Mutta ymmärrän kyllä: onhan miesten vaatteet tylsyyden huipentuma. Ainoa millä voi ilmaista itseään, on kaulassa roikkuva kangassuikale.Ja kukapa nainen haluaisi kehon ulkopuolella heiluvia elimiä hankaloittamaan liikkumistaan.
Entäs parta. Sitä pitää höylätä pois joka päivä.
Pisteenä iin päälle kaljuuntuminen ja möhömaha.
Thank God en ole mies!!
Luulenpa kyllä, että rinnat hankaloittavat liikkumista, ainakin urheilemista, huomattavasti enemmän kuin miesten sukuelimet. Munat saa kuriin tavallisilla kalsareilla, kun taas naiset tarvitsevat sitä paremmin tukevia urheiluliivejä mitä isommat rinnat tai liikkuvampi laji on.
Vastaisin että en halua olla mies, mutta rehellisesti olisi kiva kokea miltä tuntuu olla mies elämässä jotta sitten oikeasti voisi sanoa kumpaa sukupuolta haluaa olla.
Ainahan kaikki 99% sanovat haluavansa pysyä omassa sukupuolessaan. Eikä voi odottaa muuta kun ei
ole sitä toista kokenut.
Olen kovin utelias ja haluaisin kokea miehenkin elämän. Esim kaikki se seksuaalisuus :D (dOnt diss me)
En olisi mieluummin mies. Kieriskelen mieluummin vain 4 päivää kuukaudesta lattialla tuskasta ulisten kuin ulisisin koko kuukauden etten saa pimppaa ja pallit räjähtää... Miehillä ei ole minkäänlaista itsekontrollia. O.o
Hoidin homman hormonikierukalla = ei kuukautisia 26 vuoteen.
Käytä tamponia tai kuukuppia, niin olo ei tunnu likaiselta!