Työsi/ammattisi ja palkka/kk
Alkanut vähän tympimään oma työ, nyt siis kertokaa ammatti tai työtehtävä ja paljonko saat kuukaudessa bruttona.
Aloitan tekstinkäsittelijä (kolmivuorotyö) brutto (vaihtelee kuukausittain) n. 2800 e/kk
Kommentit (219)
Talouspäällikkö julkisella sektorilla. 4300 e brutto. Teen viikossa n. 36 tuntia töitä, itsenäinen asema ja saan itse määrätä työajat ja lomat. Noin kolme kuukautta vuodessa teen 40-50 tuntia töitä viikossa, mutta pidän ylityöt vapaana pois jouluna ja kesällä. Lomaa 38 pv vuodessa. Käytännössä ei matkustamista koskaan. Perheellisenä ihmisenä arvostan enemmän työn vapautta kuin palkkaa.
Vaihdoin tähän työhön toisesta päällikkövirasta julkiselta sektorilta. Siellä sain 5300 e palkkaa. Joka viikkoa 1-2 matkapäivää, ylitöitä koko ajan, joten viikon työtunnit oli yleensä 45 h. Lomista, työajoista ja ylityötuntien pois pitämisestä ei saanut päättää itse lähes ollenkaan. Niuho suhtautuminen koulutuksiin. Lomaa 30 pv vuodessa.
Psykologi. Peruspalkka päivätyössä 3570 ilman vielä yhtään korotusta. Lisäksi teen yrittäjänä toiminimellä lisätunteja yleensä n. 20/kk. Siitä tulee lisätienestejä nettona noin 1000-1500 e.
Ihan jees, mutta maksan esim. toimitilan vuokran 200 e kuussa tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Yhdistyksen toiminnanjohtaja ja 1800€/kk. Paska palkka nähtynä työmäärään ja vastuuseen. Vaihtais jos olisi mihin vaihtaa.
Ja yhdistyksesi vapaaehtoistyöntekijät ovat varmaan ihan sairaan innostuneita kaikkiin niihin projekteihin, mitä heität piiri- tai keskustasolta heidän niskaansa, jotta saat revittyä palkkasi heidän selkänahastaan.
t. SPR:n jäsen (toistaiseksi)
Lukion koeviikkoe päättelevä mafyke-ope 4100 e. Ei ikälisiä, mutta jäätävä pino erilaisia vastuutehtäviä.
Vientipäällikkö, Insinööri AMK, 4000 eur / kk brutto + matka ja ylityökorvaukset n. 500 kuussa, Ikä 31v
Mua vaan alkoi kiinnostaa aloittajan 3-vuorotyö.. mihin ihmeeseen tarvitaan tekstinkäsittelijää noin paljon, että pitää öisinkin työskennellä? Tai siis eikös tuo sitä tarkoita?
Eikä ole vittuilua, mikä tuohon on pohjakoulutus? Yksinkertaisesti kiinnostaa :D
Yrittäjä. Nettona noin 3000e/kk.
koodari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkanut vähän tympimään oma työ, nyt siis kertokaa ammatti tai työtehtävä ja paljonko saat kuukaudessa bruttona.
Aloitan tekstinkäsittelijä (kolmivuorotyö) brutto (vaihtelee kuukausittain) n. 2800 e/kk
Koodari mm. seuraavat sitet:
Liksa 6400 noin kuussa
No et kyllä tienaa tuota tuon tasoisella tekemisellä.
Kirjanpitäjä ja brutto noin 4800e
Toimistosihteeri ja brutto 2100e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä tekstinkäsittelijä voi tehdä kolmivuorotyötä???
Ja toinen missä ihmeessä enää nykyään on tekstinkäsittelijöitä???
Kirjoitan päivystyksen tekstejä koko HUS:in alueelta ja vieläpä kotoota käsin. Eli kyllä niitä potilaita tulee hoitoon ihan kellon ympäri.
tyätöm
jotai 450e kuukauvessa vuokram jälkeem
Ammattiaineiden opettaja amiksessa 3900€/kk brutto. Opetusta 22h/vko ja lomaa saman verran kuin peruskouluissakin. Olen tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Mua vaan alkoi kiinnostaa aloittajan 3-vuorotyö.. mihin ihmeeseen tarvitaan tekstinkäsittelijää noin paljon, että pitää öisinkin työskennellä? Tai siis eikös tuo sitä tarkoita?
Eikä ole vittuilua, mikä tuohon on pohjakoulutus? Yksinkertaisesti kiinnostaa :D
Toimisto Helsingissä, mahdollisuus myös etätyöhön. päivystyksen tekstit arkena (toimistoaikaan) lähinnä seuraavien paikkojen: Lastenklinikka, Naistenklinikka, Meilahti (päivystys pkl) + teho-osastot, Porvoo, Peijas, Jorvi, Tapaturma-asema (Töölö)... Sitten illalla, yöllä ja viikonloppuna mukaan tulee Hyvinkää, Lohja......jne. Ja töitä riittää.
Verkko-oppimisen asiantuntija, brutto 8000 eur/kk. En asu suomessa.
Ruokakaupan myyjä, keskimääräinen brutto tälle vuodelle tulee olemaan noin 2600-2700€/kk
Vierailija kirjoitti:
Teksinkäsittelijä, brutto 2050, netto 1700 että kyllä vituttaa kuule täälläkin. Ja nyt varsinkin kun luin ap sinun palkkasi, melkein tonni enemmän kun mulla ja samaa työtä tehdään! Missä noin hyvin maksetaan tekstinkäsittelijälle? Itse olen sairaalalla.
Työskentelen HUS:illa. Ennen olimme sairaaloissa kirjoittamassa. Digiaika (sanelut) ovat mahdollistaneet työn teon erillisessä toimistossa (ei sairaalassa) tai etätyönä kotona. Ja peruspalkka aika samaa luokkaa kuin sinulla, noin 2100 e/kk ja kolmivuorotyön lisät nostavat palkan korkeammaksi.
Asiantuntija vakuutusalalla 3700 e/kk brutto.
Liiketoimintakonsultti it-alalla. Brutto 5100. Koulutus yo-merkomi, datanomi. Alalla yli 20 vuotta.