Työsi/ammattisi ja palkka/kk
Alkanut vähän tympimään oma työ, nyt siis kertokaa ammatti tai työtehtävä ja paljonko saat kuukaudessa bruttona.
Aloitan tekstinkäsittelijä (kolmivuorotyö) brutto (vaihtelee kuukausittain) n. 2800 e/kk
Kommentit (219)
MENE TÖIHIN VITUN KIMITTÄVÄ HIPSTERI!
Tuotantovastaava. Brutto yleensä noin 3000-3500.
Reiska Raumalta kirjoitti:
MENE TÖIHIN VITUN KIMITTÄVÄ HIPSTERI!
Opettele lukemaan, kretiini. Ap on töissä.
Yrittäjä, kuusta riippuen tulos 3000-4000e josta nostan itselleni "palkkaa" 1800e.
Henkilöstöasiat/palkat. Reilut 3000 brutto. Tykkään tosi paljon työstäni, sitä voi tehdä missä vaan missä läppäri toimii. Pidän etätyöpäiviä pari, kolme viikossa.
Teksinkäsittelijä, brutto 2050, netto 1700 että kyllä vituttaa kuule täälläkin. Ja nyt varsinkin kun luin ap sinun palkkasi, melkein tonni enemmän kun mulla ja samaa työtä tehdään! Missä noin hyvin maksetaan tekstinkäsittelijälle? Itse olen sairaalalla.
Tarjouspäällikkö (DI), bruttopalkka 4700 e/kk.
Sosiaaliala 2300/kk brutto.
Välillä tuntuu tilipäivänä kuin talkootöitä tekis.
Maksattais vuokran, vakuutuksen, sähkön ja tukun lääkkeitä kelalalla plus välillä harkinnanvaraista sossulta, niin sama 450€/kk jäis käteen ns. pakollisten menojen jälkeen.
Tähän on Suomessa tultu ainakin pk-seudulla.
Lukion opettaja. Ilman kokemuslisiä todella ison tuntikehyksen kanssa brutto 4 400
Tuotantovastaava / insinööri, 3350e/kk
Myyjä. 24 vuotta alalla. Brutto 1200-1600e.
Insinööri, mutta teen piirtotöitä. Brutto 2600e/kk
Maatalousalan sekatyöläinen. Vaihteleva työ on plussaa. Pitkää miinusta siitä, että ei oikein koskaan tiedä koska on vapaata tai lomaa. Vaihtuvat työnantajat, itse täytyy pitää tarkasti kirjaa, koska on ollut töissä ja kenellä, että osaa karhuta palkat oikein. Ei lisiä, palkka maksetaan tuntiperusteisesti olit mihin vuorokauden aikaan tahansa töissä. Työpäivät venyy välillä ihan tautisen pitkiksi. En osaa tarkkaan sanoa paljonko tästä lystistä saa kuukaudessa, kun se vaihtelee ihan joka kuukausi, mutta alle 2000e ei ole koskaan tilille kilahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitaja / 3700 (brutto)
Lähihoitaja myöskin samalla palkalla. Teen yötyötä, josta nautin. Kaupungin palveluksessa, pääkaupunkiseudulla.
Sosiaalinen elämä tahtoo jäädä työvuoroputken aikana.
Siis 3700.
It-asiantuntija. Palkka 2400e/kk/brutto.
Tämän 7 vuoden aikana ei ole tullut ainuttakaan palkankorotusta, ainoastaan idenksiyms. korotukset.
Hei sinä lentoemäntä siellä ketjun alussa! Minä todella ymmärrän sinua. Itse olen laivatyöntekijä. Paljon poissa kotoa, se on rankkaa ja suhteet maissa kärsii, alanvaihto täälläkin suunnitelmissa. Palkka brutto 2650 josta käteen 2000€
Lentoemäntä.
N. 2500-2800e netto.
Alanvaihtoa olen miettinyt paljon.. palkka ok. Lentämisestä todella tykkään.. Mutta olen enemmän pois kotoa kuin kotona. Oikeasti rankkaa!! Sosiaalista elämää ei ole työn ulkopuolella. Eikä mitään rytmiä elämässä.. aikamoisen pahan uniongelman olen onnistunut kehittämään.. Tätä "harvoin kotona" puolta ei monikaan alan ulkopuolinen ota huomioon, se ohitetaan tyystin.. eli hyvällä palkalla on rankka kääntöpuolensa.. enkä muuten lentele eksoottisiin kohteisiin, enkä makaa pooleilla. Minimi "resti" hotellissa ja taas eteenpäin kovalla tahdilla.. paljon epäterveellistä ruokaa. Onneksi asiakkaat ja työkaverit on mahtavia!