Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteilla olet valinnut nykyisen asuinkaupunkisi?

Vierailija
28.11.2017 |

?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Se oli sattuman sanelema juttu, hän oli mulle pelkkä puolituttu.”

Vierailija
2/14 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäisyys molempien työpaikoille sopiva, kulkuyhteydet hyvät molempiin. Myös kaupungin imagolla oli väliä siinä mistä ylipäänsä etisittiin (pk-termein Espoo kyllä, Vantaa ei). Harrastusmahdollisuudet ja etäisyys niihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kaupungin *hih*

Vierailija
4/14 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiinpaha joku kämppä ja ihastuttiin meidän neuvolantätiin niin paljon etten nyt enään raskaana halua muuttaa. Sitten synnytyksen korvilla muutto.

Vierailija
5/14 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

työn perässä muutto ja sitten lähiseudulta parhaimman imagon kaupunki ilman Grankullalisää

Vierailija
6/14 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin nykyisen mieheni luo.

Vierailija
7/14 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella oli ainoana yliopistokaupunkina tarjolla just mua kiinnostava opiskelupaikka. Hain, pääsin ja jäin.

Vierailija
8/14 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraisäntäni,yksityinen,huijasi rankasti. Piti saada nopeasti yleiseltä,julkiselta puolelta nopeasti kämppä ilman kynnysrahaa. 1.vapaa kämppä pk-tai kehyskunnista radan varresta. 2.vaihtoehtoa, otin paremman. Ikävä Helsinkiä mutta asumistaso ja hinta paranivat.

Vierailija
9/14 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin työttömäksi kun ikää oli 54. Myin kämpän Helsingistä ja muutin takaisin kotipitäjääni.

En jaksa vehdata TE-toimiston kanssa joten nyt olen ilman tukia ja istun mökissäni ja kulutan säästöjäni.

Vierailija
10/14 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon syntynyt tänne. T. oululainen

Vierailija
11/14 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaa. Mies sai työpaikan Keravalta, Helsinkiin en halunnut takaisin ja ei löydetty Keravalta yhtä edullista asuntoa kuin tämä saunallinen rivari täältä. Tampereelta siis jouduttiin muuttamaan pois, kun mies ei siellä saanut alansa töitä.

Vierailija
12/14 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ajatellut muuttaa muualle opintojen perässä. Hain yliopistoon, kun en muutakaan keksinyt. En päässyt hakemaani kouluun ja tapasinkin välivuodella nykyisen miesystäväni. Haaveenikin muuttuivat ajan kanssa, minulle syntyi toisenlaisia urahaaveita ja kappas - urahaaveeni koulutus järjestyikin täältä! On se hassua tuo elämä :)

Vierailija
13/14 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin päästä Heinolaan!

Vierailija
14/14 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monimutkainen juttu, ei niin kivakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan