Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etelänmatka ja raskaus. Kuinka sujuu?

Vierailija
12.07.2008 |

Mietin mikä olisi paras ajankohta lentää Kanarialle loman viettoon...

Rv 27-28, Rv28-29 vai Rv29-30.

Kuinka oleellisesti nuo viikot toisistaan eroavat?

Edessä olisi 6:n tunnin lento, mitenköhän sen jaksaa.

Kokemuksia kuulisin tosi mielelläni.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitset rv 28 jälkeen lääkärintodistuksen, että saat lentää, joten jos mahdollista menisin itse ennen sitä.

Vierailija
2/14 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen matkustanut aivan raskauden alussa ja sitten kun vauva on ollut noin 4kk vanha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli rv 24 tai jotain sinne päin ja hyvin meni, miksei menisi? Lentomatka nyt oli vähän hankala osaksi istua taaperon kanssa, mutta kävely ja veden juominen auttoi turvotukseen

Vierailija
4/14 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta olisi pysyä kotona koko raskausaika!!

Vierailija
5/14 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/14 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä raskaan 31 viikolla. kaikki meni loistavasti. Ihanan rentouttavaa ja helppoa. Ainoa ongelma oli lentokoneen ruokapöytä joka ei amhtunut laskeutumaan alas mun valtavan mahan kanssa=)

Vierailija
7/14 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

menette mahd aikaisin. Ongelmat tuppaa tulemaan (jos on tullakseen) raskauden loppuvaiheessa

Vierailija
8/14 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissattiin ekan raskauden aikana 3 viikon kaukoloma ja kaikki meni hyvin, kuumuudesta tai muustakaan en kärsinyt, jaksoin hyvin.

Tokan raskauden aikana kävimme vajaan viikon euroopan kaupunkioman, ja olin ihan puhki.Voimat ei olisi riittäneet mihinkään..Ei siitä kauheasti nauttinut..

molemmat reissut keskiraskaudessa.

Vierailija
9/14 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla keskenmeno tai joku muu komplikaatio. Aika hankalaa ulkomailla. Lisäksi ulkomailla on suurempi vaara saada ruuasta sikiölle vaarallisia pöpöjä. Esim a-hepatiitti.

Vierailija
10/14 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

elät raskauden parasta aikaa. Vatsa ei ole vielä jättisuuri, alkuraskauden vaivat ovat ohi.

Itse olen reissannut Euroopassa viikoilla 17 Lontoossa ja kaksi kertaa noin viikoilla 23 tai 24 Italiassa. Todella hyvin on sujunut.

Viikosta 28 alkaen olenkin sitten ollut vuodelevossa ... kohtu on herkkä supistelemaan. Ihan noilla viikoilla, mitä ajattelet, en enää reissaisi ulkomaanmatkalle.

Vierailija
11/14 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamme matkan ilmaiseksi, joten mieli tekee kovasti lähteä, mutta yllättävän moni teistä sanoo, ettei kannata.

Aikaisemmat raskauteni ovat sujuneet hyvin. Rv 30 lähtien olo on vain ollut jo melko tukala ja raskas.

ap

Vierailija
12/14 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari viikkoa sitten. Kanarialla oltiin ja raskausviikot 28-29. Ihan hyvin meni, matkalla mukana myös 4 ja 1 vuotiaata tyttömme. Ekassa raskaudessa lensin vielä viikolla 32 yli 24 tuntia. (siis vaihtoineen) Ja sillonkin meni hyvin. Toisessa raskaudessa kävin Lontoossa viikolla 19 ja hyvin meni. Tämä kolmas reissu meni ihan yhtä hyvin, vaikka taaperollamme ei ollutkaan omaa paikkaa koneessa, joten oli vuoroin minun ja isänsä sylissä. Kotiin tultaessa olin väsynyt, mutta ainahan sitä väsyy matkustaessa. Veden juonti ja jaloittelu koneessa kannattaa muistaa.

Vierailija
13/14 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että olisi ollut vaikeampaa jos olisitte reissanneet viikon myöhemmin, eli 29-30?

Kuulostaa ehkä oudolta kysymykseltä kun on kyse vain viikon erosta, mutta tuona loppuaikana tapahtuu niin paljon, että viikkokin on pitkä aika.

Onko siis turhaa toivoa, että lähtisimme jo 28-29, vaikka mieheni haluaisi matkustaa 29-30?

ap

pari viikkoa sitten. Kanarialla oltiin ja raskausviikot 28-29. Ihan hyvin meni, matkalla mukana myös 4 ja 1 vuotiaata tyttömme. Ekassa raskaudessa lensin vielä viikolla 32 yli 24 tuntia. (siis vaihtoineen) Ja sillonkin meni hyvin. Toisessa raskaudessa kävin Lontoossa viikolla 19 ja hyvin meni. Tämä kolmas reissu meni ihan yhtä hyvin, vaikka taaperollamme ei ollutkaan omaa paikkaa koneessa, joten oli vuoroin minun ja isänsä sylissä. Kotiin tultaessa olin väsynyt, mutta ainahan sitä väsyy matkustaessa. Veden juonti ja jaloittelu koneessa kannattaa muistaa.

Vierailija
14/14 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on varaa reissata raskaana. Meillä oli tarkoitus lähteä kaupunkilomalle syksyllä, mutta nyt olen raskaana, ja loma peruttiin sen takia, että ne rahat tarvii sitten kun olen kotona vauvan kanssa hoitovapaalla...

Jotain 1500 euroa olis reissuun mennyt. Olis se kiva ollut mennä, mutta ei auta, parempi laittaa sekin raha säästöön, sitten tarvii kun on hoitovapaalla ja tulot putoaa äippälomatuloista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan