Onko muita jotka keskeyttää koulutuksen koska työharjoittelu on tehtävä palkatta?
Täällä on yksi. Viimeistään välipäivinä lähden viemään eroilmoitukseni.
Kommentit (11)
Miten niin palkatta? Kai teille jotain tukea maksetaan vai ettekö muka saa mitään mistään? Minusta kannattaisi hoitaa homma hyvin koska siinä voi samalla aueta työpaikka.
Hae oppisopimuskoulutukseen niin saat palkan jokaisesta tunnista.
Voi jeesus... tottakai ne tehdään palkatta. Se on osa sitä koulutusta, erittäin tärkeä osa vieläpä. Typerä syy jättää kesken.
Sitäpaitsi, jos yrityksellä on taloustilanne kunnossa ja tekee harjoittelunsa hyvin niin voi saada jonkunlaisen palkan, joko rahana tai tavarana.
Vierailija kirjoitti:
Sitäpaitsi, jos yrityksellä on taloustilanne kunnossa ja tekee harjoittelunsa hyvin niin voi saada jonkunlaisen palkan, joko rahana tai tavarana.
Ja sitten lennetään kuuhun louhimaan juustoa.
Vaihdan yliopistoon alalle jossa ei ole pakollista harjoittelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan yliopistoon alalle jossa ei ole pakollista harjoittelua.
No siinäpähän vaihdat, laiskuri. Itse sain 5viikon harjoittelusta tonnin puhtaana käteen.
Ap, käsitinkö oikein: mielestäsi siis yrittäjän pitäisi vielä maksaa siitä ilosta, että hän tai joku hänen alaisensa saa käyttää työaikaansa sinun harjoittelusi ohjaamiseen?
Lähde opiskelemaan DI:ksi. Teekkarit tekee harjoittelunsa ja diplomityönsä lähes aina palkattuina työntekijöinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan yliopistoon alalle jossa ei ole pakollista harjoittelua.No siinäpähän vaihdat, laiskuri. Itse sain 5viikon harjoittelusta tonnin puhtaana käteen.
Itse olisin ottanut vähintään kolme.
Kyllä harjoittelu kannattaa viedä kunnialla läpi. Kuten joku jo mainitsi harjoittelu saattaa poikia töitä! Seuraan Trainee Globalin blogia ja sieltä löysin tämän: https://www.traineeglobal.com/blog/n%C3%A4ill%C3%A4-neuvoilla-ty%C3%B6h…
Tattakai kannattaa, jos EI halua koulutusta