Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut pakit itseäsi "alempitasoiselta" mieheltä?

Vierailija
28.11.2017 |

Eli mies on ulkonäöllisesti sinua alempitasoinen esimerkiksi?

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaskaa noi tasot, mulle ei esimerkiksi kelpaa hoikka mies, vaikka itse olen hoikka. Koen kukkakeppimiehet naisellisiksi ja heikoiksi, poikamainen hoikkuus ei viehätä, koske en halua poikaa, vaan miehen.
En toki obeesiakaan, vaan normaalin, mieluummin liian painava kun liian kevyt. Kasvotkin kelpaavat, kun ei ole niin ruma että lapsia pelotta, vaikka omat kasvot ovat pikemminkin kauniit kun rumat.

Tasot on kuulemma jaskaa, mutta sitten viesti ja kriteeristö on kuin tasoteorian käsikirjasta...

Vielä on näkemättä se nainen, jolle tasot olisivat jaskaa ihan oikeasti ja joka ei toteuttaisi niitä kuten ihan jokainen muukin nainen.

Tasoteorian käsikirjasta? Mitkä termit, kaunis ja rumako?

Ja jää varmasti näkemättä ihan kaikenlainen nainen, niitä kun ei näe täällä vauva-palstalla vaan oikeassa elämässä. Kun oikeassa elämässä ihmiset ei onneksi ole noin pinnallisia, vaan tärkeämmät asiat ratkaisevat. Kuten se luonne, onko toinen rehellinen, kohteleeko hyvin perhettään, voiko häneen luottaa.

Me jotka olemme sen ikäisiä että saman puolison kanssa on oltu yhdessä pitkään tiedämme, että aika tekee kepposensa meistä ihan jokaiselle, ai auta vaikka kuinka eläisi pelkillä porkkanoilla punttisalilla, ulkonäkö rapistuu silti. Olennaista onkin se rakkaus (mitä tasoteoria ei ilmiönä tunne lainkaan) ja luonne, pinnallinen naisvihaaja jää ilman hyvästä syystä.

Vierailija
62/99 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki nättiä naista joka jannu haluaa höylätä, mutta joskus on vaan tyydyttävä vähäisempään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä noista tasoista, mutta ilmeisesti lyhyt mies on monen mielestä alempitasoinen kuin normaalipituinen nainen? Mä olen saanut pakit alle 165 senttiseltä mieheltä, onko hän sitten minua alempitasoinen, en tiedä. En ole koskaan ajatellut asiaa noin. Mutta ei kai kumppania ulkonäön perusteella valita, joten onko sillä ulkonäöllä suurta merkitystä pakkienkaan kannalta? Kyseinen mies ei pitänyt minua riittävän kiinnostavana parisuhteen kannalta, joten ihan hyvä syy hänellä oli pakit antaa. En ole aiemmin tullut edes ajatelleeksi ulkonäköjuttuja tässä asiayhteydessä.

Vierailija
64/99 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten, kun oma kiinnostus kohdistuu pelkästään todella lihaviin miehiin, mutta muiden mielestä ne on varmaan alempitasoisia? Minullehan tasoja ei ole, koska olen ulkonäöllisesti kiinnostunut vain yhdenlaisista miehistä.

Vierailija
65/99 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehet on realisteja, ainakin osa.

Vierailija
66/99 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt viittaa ulkonäköön sen kummemmin, jokainen näyttäköön miltä näyttää, mutta exäni oli kyllä alempitasoinen minua (vaikka nyt ei olekaan sama asia kuin saada pakit) mutta miten perustelen asiani on se kuinka hän oli minua lihavempi ja painavampi, itsellä oli omaan silmään toki muutama liikakilo, ja hänen mielestään minun olisi kuulunut laihduttaa. Samoin meikkiä ei saanut olla liikaa, mutta jos satuin olemaan heillä esim. auihkun jälkeen normaalisti ilman meikkiä, niin yötä vasten oli pakko meikata jotta hän sietäisi naamaani. En saanut värjätä hiuksiani, käyttää saappaita tennareiden sijasta jos siltä tuntui tai pukeutua vartalonmyötäisiin vaatteisiin, kuuluisin kuulemma massaporukkaan muutoin mistä hän ei pitänyt. Enkä muutoinkaan saanut muuttaa suuremmin ulkonäköäni koska hän ei kestänyt mitään uutta, kun taasen itse olen tunnettu lähipiirissä juurikin siitä että rakastan "muutosleikkejä" ja mitä itse sain sietää hänessä? Hän ei käyttänyr deodoranttia, ei pessyt hampaita, ei harrastanut liikuntaa, tuhlasi rahansa mäkkäriin tai muuhun laskujen sijasta (muttei minulle liiennyt edes yhtä kukkaa ostaa joka oli ainoa suuri toiveeni suhteessa että edes kerran sellaisen saisin)... Annoin hänen olla oma itsensä mutta itse en saanut olla oma itseni. Lopulta tajusin tilanteen ja nyt puoli vuotta myöhemmin olen kihloissa paremman kanssa ja lapsikin alulla <3 mutta exäni jos kuka niin olisi tuolla asenteella ketä tahansa alempiarvoinen minun mielestäni.

Vierailija
67/99 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaskaa noi tasot, mulle ei esimerkiksi kelpaa hoikka mies, vaikka itse olen hoikka. Koen kukkakeppimiehet naisellisiksi ja heikoiksi, poikamainen hoikkuus ei viehätä, koske en halua poikaa, vaan miehen.En toki obeesiakaan, vaan normaalin, mieluummin liian painava kun liian kevyt. Kasvotkin kelpaavat, kun ei ole niin ruma että lapsia pelotta, vaikka omat kasvot ovat pikemminkin kauniit kun rumat.

Tasot on kuulemma jaskaa, mutta sitten viesti ja kriteeristö on kuin tasoteorian käsikirjasta...

Vielä on näkemättä se nainen, jolle tasot olisivat jaskaa ihan oikeasti ja joka ei toteuttaisi niitä kuten ihan jokainen muukin nainen.

Ja jää varmasti näkemättä ihan kaikenlainen nainen, niitä kun ei näe täällä vauva-palstalla vaan oikeassa elämässä. Kun oikeassa elämässä ihmiset ei onneksi ole noin pinnallisia, vaan tärkeämmät asiat ratkaisevat. Kuten se luonne, onko toinen rehellinen, kohteleeko hyvin perhettään, voiko häneen luottaa.

Me jotka olemme sen ikäisiä että saman puolison kanssa on oltu yhdessä pitkään tiedämme, että aika tekee kepposensa meistä ihan jokaiselle, ai auta vaikka kuinka eläisi pelkillä porkkanoilla punttisalilla, ulkonäkö rapistuu silti. Olennaista onkin se rakkaus (mitä tasoteoria ei ilmiönä tunne lainkaan) ja luonne, pinnallinen naisvihaaja jää ilman hyvästä syystä.

Mitä ihmettä? Ensin tuuttasit yksityiskohtaisen kriteeristön, minkälainen synnynnäinen ruumiinrakenne miehellä on oltava. Kun tästä oli huomautettu, niin ryhdyitkin julistamaan pinnallisuuden vastaisia arvokysymyksiä.

Vierailija
68/99 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, ja sehän tässä huvittavaa/hämmentävää onkin, että ne pakit on aina tulleet nimenomaan minua alempitasoisilta miehiltä, ei ylempitasoisilta.

Ja kun puhutaan nimenomaan koko paketista. Nykyinen mies on "tasoissani" kaikilla osa-alueilla koulutuksesta urheilullisuuteen. Minulle pakkeja antaneet miehet ovat olleet pääosin alemmin koulutettuja eivätkä niin hyvännäköisiä mitä nykyinen, luonteesta puhumattakaan.

Vierailija
69/99 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen, ja sehän tässä huvittavaa/hämmentävää onkin, että ne pakit on aina tulleet nimenomaan minua alempitasoisilta miehiltä, ei ylempitasoisilta.

Ja kun puhutaan nimenomaan koko paketista. Nykyinen mies on "tasoissani" kaikilla osa-alueilla koulutuksesta urheilullisuuteen. Minulle pakkeja antaneet miehet ovat olleet pääosin alemmin koulutettuja eivätkä niin hyvännäköisiä mitä nykyinen, luonteesta puhumattakaan.

Ovat ehkä tajunneet ettei tule toimimaan.

Vierailija
70/99 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen tason tietää jos saa pakit, eikä ehdi tutustua ihmiseen?

Vierailija
71/99 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut, jos taso lasketaan koulutuksen mukaan. Olen hyvässä duunissa ja akateeminen koulutus on. Sain pakit kaivinkoneenkuljettajalta koska en kuulemma ymmärtänyt hänen työnsä vaativuutta. Tämän hän ilmaisi sen jälkeen kun olin verrannut molempien meidän töiden olevan raskaita eri tavalla.. kuulemma aivotyöläinen ei voi ymmärtää miten raskasta on istua kaivinkoneessa.

Vierailija
72/99 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut, jos taso lasketaan koulutuksen mukaan. Olen hyvässä duunissa ja akateeminen koulutus on. Sain pakit kaivinkoneenkuljettajalta koska en kuulemma ymmärtänyt hänen työnsä vaativuutta. Tämän hän ilmaisi sen jälkeen kun olin verrannut molempien meidän töiden olevan raskaita eri tavalla.. kuulemma aivotyöläinen ei voi ymmärtää miten raskasta on istua kaivinkoneessa.

Koulutus ei nosta naisen tasoa, kuten huomaat.

Vierailija
73/99 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan kyllä. Mies oli jonkun verran ylipainoinen eikä mikään komistus. Pitkä hän tosin oli ja suht hyvässä duunissa. Itse olen urheilullinen ja aika timmissä kunnossa, kauniiksi usein kehuttu... Mies sanoi, ettei minussa vaan ole sitä jotain, että voisi kanssani seurustella. Tiedä sitten mikä, kun luonteetkin kyllä sopi aika hyvin yhteen. En sitten vaan riittänyt. Siinä mielessä paskapuhetta, että miehet muka olisivat kovin pinnallisia :)

Kyllä näin on. Jos kaipaa vierelleen kumppania elämäänsä, ei se onnistu jos toisella on vain kaunis kuori, mutta luonne on itselleen vieras. Sisäisellä kauneudella on se kaikkein suurin merkitys, tai ainakin minulle.

Vierailija
74/99 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole vieläkään kertonut miten ne tasot menee niin en pysty vastaamaan.

No, ulkonäöllisesti, että mies on esimerkiksi ylipainoinen, mutta nainen hoikka. Kyllä jokainen nyt varmaan ulkonäöllisesti huomaa ovatko samalla tasolla ja miltei kaikki tietää millainen on kaunis nainen ja komea mies tai ruma nainen ja ruma mies.

Eihän tämä ota lainkaan huomioon älyä ja luonnetta.

Minulla on ollut miehiä jotka ovat ulkonäöllisesti olleet ihan jumalaisia. Valitettavasti se ei riitä pidemmän päälle parisuhteessa.

Vai etkö tarkoittanutkaan parisuhdetta, vain saisinko heidät sänkyyn? Sori, en harrasta sellaista, että käyttäisin ihmisiä dildona tai muuhun pätemiseen.

Vierailija
75/99 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekee aloitteita yleensä vain miehille, joiden taso on vähintään 1-2 pykälää niitä korkeampi. Eli ei miehellä ole yleensä edes mahdollisuutta antaa pakkeja itseään ylempitasoiselle naiselle. Siis naiset harvoin tekee aloitteita, mutta silloin kun tekevät, niin mies on yleensä ylempitasoinen. Alempitasoisille ja samantasoisille miehille naisen ei tarvitse tehdä aloitteita, koska miehet tekee sen itse ensin.

Aloitteen mihin?

Jutteluun? Ehdottaa treffejä? Vai pitääkö se olla heti ehdotus seksiin ventovieraalle?

Vierailija
76/99 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaskaa noi tasot, mulle ei esimerkiksi kelpaa hoikka mies, vaikka itse olen hoikka. Koen kukkakeppimiehet naisellisiksi ja heikoiksi, poikamainen hoikkuus ei viehätä, koske en halua poikaa, vaan miehen.En toki obeesiakaan, vaan normaalin, mieluummin liian painava kun liian kevyt. Kasvotkin kelpaavat, kun ei ole niin ruma että lapsia pelotta, vaikka omat kasvot ovat pikemminkin kauniit kun rumat.

Tasoilla on silti isoin merkitys sillä ne ohjaavat minkälaisten ihmisten kanssa alunperin ihastutaan/rakastutaan. Kaunis nainen esimerkiksi tuskin aloittaa seurustelun alempitasoisen (ruman) miehen kanssa

Vierailija
77/99 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan kyllä. Mies oli jonkun verran ylipainoinen eikä mikään komistus. Pitkä hän tosin oli ja suht hyvässä duunissa. Itse olen urheilullinen ja aika timmissä kunnossa, kauniiksi usein kehuttu... Mies sanoi, ettei minussa vaan ole sitä jotain, että voisi kanssani seurustella. Tiedä sitten mikä, kun luonteetkin kyllä sopi aika hyvin yhteen. En sitten vaan riittänyt. Siinä mielessä paskapuhetta, että miehet muka olisivat kovin pinnallisia :)

Kyllä näin on. Jos kaipaa vierelleen kumppania elämäänsä, ei se onnistu jos toisella on vain kaunis kuori, mutta luonne on itselleen vieras. Sisäisellä kauneudella on se kaikkein suurin merkitys, tai ainakin minulle.

Tais tuo urheilullisuus olla juurisyy pakkeihin, kun mies on itse erilainen.

Vierailija
78/99 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, jos pakeiksi luetaan sellainen, että ko. henkilö ei halua jutella kanssani tai lähtee pois seurastani, vaikka oli hetkeä aiemmin vaikuttanut kiinnostuneelta.

1. Olin 19- vuotias ihan nätti ja muodokas ja tuolloin blondikin. Yliopistolla luennolla ulkomailla vieressäni istui todella hintelä ja itseäni ehkä 10 cm lyhyempi silmälasipäinen, pienileukainen ja hiirulaismainen poika, joka alkoi vältellä mua, kun yritin jutella hänelle. Tuli erittäin paha fiilis, sillä yritin jutella ihan vain small talkia / kaverina.

2. Parikymppisenä edelleenkin ihan nättinä, hoikkana ja nätistipukeutuneena laivalla juttelin sellaisen kolmekymppisen, ylipainoisen, kaljupäisen ja hieman yksinlertaisen oloisen (se pahin turn-off) duunarimiehen kanssa ja se mies vaikutti kiinnostuneelta.

Ehkä tuntia-paria myöhemmin ko. miehen lyhytkasvuinen bestis tuli jotain naureskelemaan, että ko. mies juttelee liian ruman naisen kanssa ja että "lähdetään etsimään paremmannäköisiä naisia" ja kyseiset miehet lähtivät siitä pois.

Se hölmönoloinen mies hyväuskoisesti uskoi heti kaverinsa juttuja ja muutti mielensä minusta sen kommentin perusteella. Itse en ollut kiinnostunut siitä miehestä muuten kuin ihan vain juttuseurana sinänsä. Tuli aika huono fiilis jälleen silti.

Oikeita pakkeja olen saanut elämäni aikana vain kahdesti, tosin enpä ole aloitteitakaan juurikaan tehnyt. Siis jos oikeiksi aloitteiksi määritellään pyyntö lähteä treffeille tai aloittaa seurustelu tms. Joihin siis voi saada "oikeat" pakit.

Vierailija
79/99 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekee aloitteita yleensä vain miehille, joiden taso on vähintään 1-2 pykälää niitä korkeampi. Eli ei miehellä ole yleensä edes mahdollisuutta antaa pakkeja itseään ylempitasoiselle naiselle. Siis naiset harvoin tekee aloitteita, mutta silloin kun tekevät, niin mies on yleensä ylempitasoinen. Alempitasoisille ja samantasoisille miehille naisen ei tarvitse tehdä aloitteita, koska miehet tekee sen itse ensin.

Aloitteen mihin?

Jutteluun? Ehdottaa treffejä? Vai pitääkö se olla heti ehdotus seksiin ventovieraalle?

Treffeille, seksiin, parisuhteeseen... kaikkien noiden kohdalla pätee pitkälti tuo periaate, ei nainen tee aloitteita itseään alempitasoisille miehille a) koska ei tarvitse ja b) koska siinä ei ole mitään järkeä tavoitella alempitasoista miestä kuin minkä voi saada. Miehet tekee muutenkin ylivoimaisesti suurimman osan aloitteista, mutta kun nainen joskus tekee, niin tekee sen itseään korkeampitasoiselle miehelle. Tämä on ihan pätevä yleistys.

Vierailija
80/99 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, jos pakeiksi luetaan sellainen, että ko. henkilö ei halua jutella kanssani tai lähtee pois seurastani, vaikka oli hetkeä aiemmin vaikuttanut kiinnostuneelta.

1. Olin 19- vuotias ihan nätti ja muodokas ja tuolloin blondikin. Yliopistolla luennolla ulkomailla vieressäni istui todella hintelä ja itseäni ehkä 10 cm lyhyempi silmälasipäinen, pienileukainen ja hiirulaismainen poika, joka alkoi vältellä mua, kun yritin jutella hänelle. Tuli erittäin paha fiilis, sillä yritin jutella ihan vain small talkia / kaverina.

2. Parikymppisenä edelleenkin ihan nättinä, hoikkana ja nätistipukeutuneena laivalla juttelin sellaisen kolmekymppisen, ylipainoisen, kaljupäisen ja hieman yksinlertaisen oloisen (se pahin turn-off) duunarimiehen kanssa ja se mies vaikutti kiinnostuneelta.

Ehkä tuntia-paria myöhemmin ko. miehen lyhytkasvuinen bestis tuli jotain naureskelemaan, että ko. mies juttelee liian ruman naisen kanssa ja että "lähdetään etsimään paremmannäköisiä naisia" ja kyseiset miehet lähtivät siitä pois.

Se hölmönoloinen mies hyväuskoisesti uskoi heti kaverinsa juttuja ja muutti mielensä minusta sen kommentin perusteella. Itse en ollut kiinnostunut siitä miehestä muuten kuin ihan vain juttuseurana sinänsä. Tuli aika huono fiilis jälleen silti.

Oikeita pakkeja olen saanut elämäni aikana vain kahdesti, tosin enpä ole aloitteitakaan juurikaan tehnyt. Siis jos oikeiksi aloitteiksi määritellään pyyntö lähteä treffeille tai aloittaa seurustelu tms. Joihin siis voi saada "oikeat" pakit.

Naisten ajatusmaailma paljastuu kerta toisensa jälkeen tällaiseksi, mutta sitten tasojen mainitseminen saa monet vauhkoksi täällä. Tuossakin kriteeristö on TÄSMÄLLEEN sen mukainen, mitä tasoteoriasta innostuneet miehet täällä aina toistelevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan