Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut pakit itseäsi "alempitasoiselta" mieheltä?

Vierailija
28.11.2017 |

Eli mies on ulkonäöllisesti sinua alempitasoinen esimerkiksi?

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä. En muutenkaan ole saanut pakkeja, paitsi kerran nuorena kun itse olin varattu, niin silloisen poikaystävän kaverilta jolla oli joku moraalivinkaus.

Vierailija
22/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Mies oli minua hieman lyhyempi ja oli vatsakas. En kelvannut seurustelukumppaniksi mutta sänkyseuraksi vaan, mutta lopetin suhteen kun tajusin pointin. Mies ei ollut päässyt yli exästään.

Miksi harrastit seksiä itseäsi lyhyemmän vatsakkaan miehen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaskaa noi tasot, mulle ei esimerkiksi kelpaa hoikka mies, vaikka itse olen hoikka. Koen kukkakeppimiehet naisellisiksi ja heikoiksi, poikamainen hoikkuus ei viehätä, koske en halua poikaa, vaan miehen.
En toki obeesiakaan, vaan normaalin, mieluummin liian painava kun liian kevyt. Kasvotkin kelpaavat, kun ei ole niin ruma että lapsia pelotta, vaikka omat kasvot ovat pikemminkin kauniit kun rumat.

Näetkö vaatteiden läpi kuinka paljon jollakin on lihaksia vai tykkäätkö vain niistä mahakkaista nallekarhumiehistä mitkä hengästyy rappusissa? Hengitys haisee kaljalta ja makkaralta.

Parempi rappusissa hengästyvä, kun sellainen nukkemainen hentomies, joka valittaa jatkuvasti naisten ylipainosta, vaikka ongelma ei ole naiset vaan hän itse. Vastenmielisin on sellainen kapeaharteinen ohutranne jolla on pikkupojan vartalo, en viehäty seksuaalisesti lapsista.

Vierailija
24/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annettuani pakit (seksisuhteen jälkeen) noin 9-9.5 leidille, sain kuulla vielä kahdeksan vuoden jälkeen kuinka kyseinen mimmi oli raivonnut pitkään "kuinka sellainen tavisjannu kehtaa pistää poikki sellaisen harmaaharakan takia".

Harmaaharakasta tuli sitten se jonka kanssa tähän asti oltu yhdessä - näin jälkikäteen ajatellen täysidiootti ratkaisu, vaihtaa huippuhyvännäköinen seksihullu nymfomaani pihtaavaan tavismiinus-naiseen. Joskaan en usko että olisin edes pystynyt pitämään tuota jokajampanunelmaa muutamaa kk pidempää aikaa kunnes olisi kyllästynyt ja heivannut meikäläisen.

Vierailija
25/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin juuri, etten ole koskaan saanut pakkeja. Hmmm. 

Vierailija
26/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaskaa noi tasot, mulle ei esimerkiksi kelpaa hoikka mies, vaikka itse olen hoikka. Koen kukkakeppimiehet naisellisiksi ja heikoiksi, poikamainen hoikkuus ei viehätä, koske en halua poikaa, vaan miehen.

En toki obeesiakaan, vaan normaalin, mieluummin liian painava kun liian kevyt. Kasvotkin kelpaavat, kun ei ole niin ruma että lapsia pelotta, vaikka omat kasvot ovat pikemminkin kauniit kun rumat.

Just. Mikäköhän siinä on, että oli nainen sitten ulkomuodoltaan minkä muotoinen tahansa, niin hän voi silti olla 'naisellinen'. Mies taas ei ole oikea mies, ellei ole pitkä harteikas jne.

Vierailija
27/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

M47

Vierailija
28/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ei vaan sovittu yhteen.

Vierailija
29/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Listaan tähän miehiltä saamani pakit, jokainen voi sitten omassa päässään päättää, mikä oli tasoeromme.

Itse olen kauniiksi kehuttu (omastakin mielestä ihan nätti naamaltani), isorintainen, reilu, suorapuheinen, huumorintajuinen ja rento tyyppi, pakkien saamisen aikaan normaalipainoinen. Miinuspuolena, että puuttuu vakituinen työ (pätkätöitä olen kyllä tehnyt), mahdollisena sellaisena myös erikoinen luonne ja harrastukset (niin oli kyllä deittailemillani miehilläkin) ja olin näitä miehiä vanhempi ja kokeneempi.

1. Nuori alkoholin ja pilven suurkuluttaja, joka pääasiassa istuu himassa tietokoneella. Melko lyhyt, kasvoiltaan minusta ihan komea. Hintelä, muttei alipainoinen. Ei halunnut alkaa seurustelemaan ja seksiin suhtautui hyvin vastahakoisesti, melkein vastineeksi siitä, että ostin hänelle viinaa. Asui vanhempiensa luona. Ei työelämässä, eikä koulukaan maistunut.

2. Reilusti ylipainoinen ja isokokoinen, äkäisen äkkipikaisen luonteen omaava, asui vanhempiensa talossa, viihtyi lähinnä himassa tietokoneella, kävi joskus viihteellä kavereiden kanssa. Jutut sellaista karkeaa äijähuumoria. Meillä oli yhden yön juttu, muttei ollut tämän jälkeen enää kiinnostunut näkemään.

3. Vähän epäterveen laihassa kunnossa oleva, ei mikään komistus, asui vanhempiensa luona, viihtyi tietokoneella enimmän aikaa. Seurustelimme vähän aikaa, kunnes jätti minut selittämättä syytä. Semmoinen kiltti, mukava ja syvällinen luonne, rento ja huumorintajuinen. Koin, että viihdyimme hyvin toistemme seurassa.

Nykyään seurustelen itseäni 2v vanhemman ja jos tasoihin uskoo niin itseäni parempitasoisen miehen kanssa. Hän on sellainen AV-mamman ihannemies, 185 cm pitkä, miehekäs, uskollinen, työssäkäyvä, tekee osansa kotitöistä, minun silmääni tosi hyvän näköinen mm. kasvoiltaan. Tupakointi ja ajoittainen mustasukkaisuus ehkä ainoat huonot puolet, mutta ainakin haluaa olla minun kanssani. Huolimatta siitä, että olen vähän lihonut parisuhteemme aikana ja masennuin aiemmin, kun seurusteluelämäni meni huonommin.

Onko sinulla hikky-fetissi? :D

Vierailija
30/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasot on kuulemma jaskaa, mutta sitten viesti ja kriteeristö on kuin tasoteorian käsikirjasta...

Vielä on näkemättä se nainen, jolle tasot olisivat jaskaa ihan oikeasti ja joka ei toteuttaisi niitä kuten ihan jokainen muukin nainen.

Vierailija
31/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just. Mikäköhän siinä on, että oli nainen sitten ulkomuodoltaan minkä muotoinen tahansa, niin hän voi silti olla 'naisellinen'. Mies taas ei ole oikea mies, ellei ole pitkä harteikas jne.

Tämä Oikea Mies -ajattelu on ihmetyttänyt aina itseäni. Hanakasti ollaan määrittämässä, kuka on Mies ja kuka on poika, mikkihiiri tai mikä milloinkin. Naisten osalta tasa-arvopyrkimykset ovat edenneet jo naurettavuuksiin asti (esimerkkeinä Pörssiklubi-kohu ja miesten istuma-asento), mutta miehen rooli se ei hellitä sitten millään.

Vierailija
32/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No periaatteessa joo. Mies työtön ja duunari ja minä akateeminen ja töissä. Mies jätti, kun uskoi mun lähtevän heti kun löydän töistä jonkun paremman ja rikkaamman. En kyllä ois, vielä näin 2 vuotta tuon eron jälkeen oon sinkkuna, kun en halua muita miehiä. Exä naimisissa ja isä.

Vierailija
33/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Listaan tähän miehiltä saamani pakit, jokainen voi sitten omassa päässään päättää, mikä oli tasoeromme.

Itse olen kauniiksi kehuttu (omastakin mielestä ihan nätti naamaltani), isorintainen, reilu, suorapuheinen, huumorintajuinen ja rento tyyppi, pakkien saamisen aikaan normaalipainoinen. Miinuspuolena, että puuttuu vakituinen työ (pätkätöitä olen kyllä tehnyt), mahdollisena sellaisena myös erikoinen luonne ja harrastukset (niin oli kyllä deittailemillani miehilläkin) ja olin näitä miehiä vanhempi ja kokeneempi.

1. Nuori alkoholin ja pilven suurkuluttaja, joka pääasiassa istuu himassa tietokoneella. Melko lyhyt, kasvoiltaan minusta ihan komea. Hintelä, muttei alipainoinen. Ei halunnut alkaa seurustelemaan ja seksiin suhtautui hyvin vastahakoisesti, melkein vastineeksi siitä, että ostin hänelle viinaa. Asui vanhempiensa luona. Ei työelämässä, eikä koulukaan maistunut.

2. Reilusti ylipainoinen ja isokokoinen, äkäisen äkkipikaisen luonteen omaava, asui vanhempiensa talossa, viihtyi lähinnä himassa tietokoneella, kävi joskus viihteellä kavereiden kanssa. Jutut sellaista karkeaa äijähuumoria. Meillä oli yhden yön juttu, muttei ollut tämän jälkeen enää kiinnostunut näkemään.

3. Vähän epäterveen laihassa kunnossa oleva, ei mikään komistus, asui vanhempiensa luona, viihtyi tietokoneella enimmän aikaa. Seurustelimme vähän aikaa, kunnes jätti minut selittämättä syytä. Semmoinen kiltti, mukava ja syvällinen luonne, rento ja huumorintajuinen. Koin, että viihdyimme hyvin toistemme seurassa.

Nykyään seurustelen itseäni 2v vanhemman ja jos tasoihin uskoo niin itseäni parempitasoisen miehen kanssa. Hän on sellainen AV-mamman ihannemies, 185 cm pitkä, miehekäs, uskollinen, työssäkäyvä, tekee osansa kotitöistä, minun silmääni tosi hyvän näköinen mm. kasvoiltaan. Tupakointi ja ajoittainen mustasukkaisuus ehkä ainoat huonot puolet, mutta ainakin haluaa olla minun kanssani. Huolimatta siitä, että olen vähän lihonut parisuhteemme aikana ja masennuin aiemmin, kun seurusteluelämäni meni huonommin.

Onko sinulla hikky-fetissi? :D

Hah hah, voi olla. :D

Vierailija
34/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasot on kuulemma jaskaa, mutta sitten viesti ja kriteeristö on kuin tasoteorian käsikirjasta...

Vielä on näkemättä se nainen, jolle tasot olisivat jaskaa ihan oikeasti ja joka ei toteuttaisi niitä kuten ihan jokainen muukin nainen.

Ei vaan tuokin puhui vain jotain ääripäistä. Ei selvinnyt vieläkään miten ne tasot menee. Sitäkö pelkästään ne tasot on on? Ihmisten jakamista ääripäihin ja unohdetaan kaikki siltä väliltä? Minä en siis tavallisena ihmisenä kuulu mihinkään tasoon.

Vierailija
35/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä Oikea Mies -ajattelu on ihmetyttänyt aina itseäni. Hanakasti ollaan määrittämässä, kuka on Mies ja kuka on poika, mikkihiiri tai mikä milloinkin. Naisten osalta tasa-arvopyrkimykset ovat edenneet jo naurettavuuksiin asti (esimerkkeinä Pörssiklubi-kohu ja miesten istuma-asento), mutta miehen rooli se ei hellitä sitten millään.

Minusta "perinteinen miehekkyys" ei edes ole kovin puoleensa vetävää.

t. tuo hikkyfetissinen

Vierailija
36/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, tai olen varma että AP:n tavoin ajateleva nainen saa pakit hyvin pikaisesti jopa Uuno Turhapuron tyyppiseltäkin mieheltä.

Ap on mies

Näinköhän on, kysymys on suoraan kuin ämmien suusta.

Vierailija
37/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole vieläkään kertonut miten ne tasot menee niin en pysty vastaamaan.

No, ulkonäöllisesti, että mies on esimerkiksi ylipainoinen, mutta nainen hoikka. Kyllä jokainen nyt varmaan ulkonäöllisesti huomaa ovatko samalla tasolla ja miltei kaikki tietää millainen on kaunis nainen ja komea mies tai ruma nainen ja ruma mies.

Itse kuolasin yhtä naista ja pidin häntä erittäin hyvännäköisenä. Kaverini kommentoi että hyi saatana. Niin kumpi meistä nyt sitten on oikeassa? :D

Vierailija
38/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. tuo hikkyfetissinen

Mutta kuitenkin elät parisuhteessa tämän tyyppisen miehen kanssa...?

Vierailija
39/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. tuo hikkyfetissinen

Mutta kuitenkin elät parisuhteessa tämän tyyppisen miehen kanssa...?

Klassikko. Samaa sarjaa kuin että "olet monille naisille heidän unelmiensa täyttymys" (mutta minä itse haluan klassisia jännämiehiä, tai miksi niitä haluaakaan kutsua).

Vierailija
40/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annettuani pakit (seksisuhteen jälkeen) noin 9-9.5 leidille, sain kuulla vielä kahdeksan vuoden jälkeen kuinka kyseinen mimmi oli raivonnut pitkään "kuinka sellainen tavisjannu kehtaa pistää poikki sellaisen harmaaharakan takia".

Harmaaharakasta tuli sitten se jonka kanssa tähän asti oltu yhdessä - näin jälkikäteen ajatellen täysidiootti ratkaisu, vaihtaa huippuhyvännäköinen seksihullu nymfomaani pihtaavaan tavismiinus-naiseen. Joskaan en usko että olisin edes pystynyt pitämään tuota jokajampanunelmaa muutamaa kk pidempää aikaa kunnes olisi kyllästynyt ja heivannut meikäläisen.

Miten ihmeessä tähän ratkaisuun alunperin päädyit!?

Miehet on niin omituisia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi