Oletko saanut pakit itseäsi "alempitasoiselta" mieheltä?
Eli mies on ulkonäöllisesti sinua alempitasoinen esimerkiksi?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on tyhmä sillä nsiset eivät ylipäätään kiinnostu heitä esimerkiksi ulkonäöllisesti alempi tasoisista miehistä
*naiset siis
Olen juuri saanut pakit itseäni huomattavasti vaatimattomamman näköiseltä mieheltä.
Hauskaa, että joku luulee että on olemassa tasoja. Omaa "paremmuutta" niillä vain haetaan, kun ei voida ihan ketä tahansa ottaa. Voisi tulla yllätyksiä siihen rakkauteenkin, kun se perustuisi muihin asioihin. Ei moiseen pinnallisuuteen.
Olen, ja sehän tässä huvittavaa/hämmentävää onkin, että ne pakit on aina tulleet nimenomaan minua alempitasoisilta miehiltä, ei ylempitasoisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaskaa noi tasot, mulle ei esimerkiksi kelpaa hoikka mies, vaikka itse olen hoikka. Koen kukkakeppimiehet naisellisiksi ja heikoiksi, poikamainen hoikkuus ei viehätä, koske en halua poikaa, vaan miehen.En toki obeesiakaan, vaan normaalin, mieluummin liian painava kun liian kevyt. Kasvotkin kelpaavat, kun ei ole niin ruma että lapsia pelotta, vaikka omat kasvot ovat pikemminkin kauniit kun rumat.
Näetkö vaatteiden läpi kuinka paljon jollakin on lihaksia vai tykkäätkö vain niistä mahakkaista nallekarhumiehistä mitkä hengästyy rappusissa? Hengitys haisee kaljalta ja makkaralta.
Parempi rappusissa hengästyvä, kun sellainen nukkemainen hentomies, joka valittaa jatkuvasti naisten ylipainosta, vaikka ongelma ei ole naiset vaan hän itse. Vastenmielisin on sellainen kapeaharteinen ohutranne jolla on pikkupojan vartalo, en viehäty seksuaalisesti lapsista.
Ne ovat kyllä ylipainoiset miehet, jotka valittavat naisten "ylipainosta". Normaalipainoisetkin naiset ovat heidän mielestään lihavia.
Naiset tekee aloitteita yleensä vain miehille, joiden taso on vähintään 1-2 pykälää niitä korkeampi. Eli ei miehellä ole yleensä edes mahdollisuutta antaa pakkeja itseään ylempitasoiselle naiselle. Siis naiset harvoin tekee aloitteita, mutta silloin kun tekevät, niin mies on yleensä ylempitasoinen. Alempitasoisille ja samantasoisille miehille naisen ei tarvitse tehdä aloitteita, koska miehet tekee sen itse ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annettuani pakit (seksisuhteen jälkeen) noin 9-9.5 leidille, sain kuulla vielä kahdeksan vuoden jälkeen kuinka kyseinen mimmi oli raivonnut pitkään "kuinka sellainen tavisjannu kehtaa pistää poikki sellaisen harmaaharakan takia".
Harmaaharakasta tuli sitten se jonka kanssa tähän asti oltu yhdessä - näin jälkikäteen ajatellen täysidiootti ratkaisu, vaihtaa huippuhyvännäköinen seksihullu nymfomaani pihtaavaan tavismiinus-naiseen. Joskaan en usko että olisin edes pystynyt pitämään tuota jokajampanunelmaa muutamaa kk pidempää aikaa kunnes olisi kyllästynyt ja heivannut meikäläisen.
Miten ihmeessä tähän ratkaisuun alunperin päädyit!?
Miehet on niin omituisia..
Kolme tekijää:
1) Näyttämisen halu. Minulla oli itseäni kovempi panomiehen maine, jota en puheillani edistänyt mutten myöskään tehnyt elettäkään sen korjaamiseksi. Tämän myötä halusin näyttää kundeille että meikäläisessä on munaa vaikka minkälaisen naisen dumppaamiseen, oli vaikka sitten kuinka Jonna Kauppilan näköinen tapaus (kutrn tämä)
2) Harmaaharakka, täysin tissitön ja perseetön,pahasti akneen vaivaama nainen oli toivottoman ihastunut minuun. Ajattelin hänestä hätävarapanoa, jota kävisin vetäsemässä kun muuta ei saisi. Kävi vähän hassusti, tämä olikin niin herkkä & hauska luonne etten voinut porsastella hänen kanssaan. Ja jotenkin omituisesti sääli-ihastuin häneen, enkä päässyt irti enää.
3) raaka realismi, niin upea blondi olisi saanut kenet tahansa mutta yllättävien olosuhteiden myötä hän päätyi kämpilleni jossa kirjaimellisesti panin parastani. Olisin kuitenkin ollut historiaa muutaman kk kuluttua.
AV-mammat peukutti näköjään alas mun kommentin tuossa ylempänä, jossa sanotaan asia niin kuin se on. Naiset ei juuri koskaan tee aloitteita miehille, jotka on ulkonäöllisesti niitä alemmalla tasolla, en tiedä, kuinka joku voi edes väittää muuta. Ne on poikkeustapauksia, kun niin tapahtuu.
Se on luonnollinen ja pohjimmiltaan ihan evoluutiobiologinen juttu: miksi ihmeessä nainen yrittäisi paritella miehen kanssa, joka on heikompaa geeniainesta kuin mitä voi saada? Ja jos nainen on ulkonäöltään vaikka tasoa 9, niin sitä tulee iskemään vaikka kuinka moni 9-tason mies, ei sen käytännössä tarvitse yrittää itse iskeä ketään.
Vierailija kirjoitti:
AV-mammat peukutti näköjään alas mun kommentin tuossa ylempänä, jossa sanotaan asia niin kuin se on. Naiset ei juuri koskaan tee aloitteita miehille, jotka on ulkonäöllisesti niitä alemmalla tasolla, en tiedä, kuinka joku voi edes väittää muuta. Ne on poikkeustapauksia, kun niin tapahtuu.
Se on luonnollinen ja pohjimmiltaan ihan evoluutiobiologinen juttu: miksi ihmeessä nainen yrittäisi paritella miehen kanssa, joka on heikompaa geeniainesta kuin mitä voi saada? Ja jos nainen on ulkonäöltään vaikka tasoa 9, niin sitä tulee iskemään vaikka kuinka moni 9-tason mies, ei sen käytännössä tarvitse yrittää itse iskeä ketään.
Usein naisia tunnutaan syyttävän siitä, että he liian usein vain istuvat persauksillaan ja odottavat miehen tekevän aloitteen. Pitäisikö tämä nyt kuitenkin ajatella sitten niin, että jos naiset jollain biologisella automaattiohjauksella ohjautuisivat joka tapauksessa liian korkeatasoisia miehiä kohti, niin ehkä se persauksilleen jääminen ei olisikaan niin paha juttu?
Olen useinkin, esim suurimmalta osalta deittikumppaneista. Tasoero on ollut kutakuinkin valtava, jos ulkonäköä ajatellaan. Muihin tasoihin sitten ei ole tullut tutustuttua kuin pintapuolisesti. Ja olen antanut myös itsekin pakit itseäni tasokkaammille miehille, mm parille miljonäärille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaskaa noi tasot, mulle ei esimerkiksi kelpaa hoikka mies, vaikka itse olen hoikka. Koen kukkakeppimiehet naisellisiksi ja heikoiksi, poikamainen hoikkuus ei viehätä, koske en halua poikaa, vaan miehen.En toki obeesiakaan, vaan normaalin, mieluummin liian painava kun liian kevyt. Kasvotkin kelpaavat, kun ei ole niin ruma että lapsia pelotta, vaikka omat kasvot ovat pikemminkin kauniit kun rumat.
Näetkö vaatteiden läpi kuinka paljon jollakin on lihaksia vai tykkäätkö vain niistä mahakkaista nallekarhumiehistä mitkä hengästyy rappusissa? Hengitys haisee kaljalta ja makkaralta.
Parempi rappusissa hengästyvä, kun sellainen nukkemainen hentomies, joka valittaa jatkuvasti naisten ylipainosta, vaikka ongelma ei ole naiset vaan hän itse. Vastenmielisin on sellainen kapeaharteinen ohutranne jolla on pikkupojan vartalo, en viehäty seksuaalisesti lapsista.
Ne ovat kyllä ylipainoiset miehet, jotka valittavat naisten "ylipainosta". Normaalipainoisetkin naiset ovat heidän mielestään lihavia.
Tää jos joku on muuten totta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan kyllä. Mies oli jonkun verran ylipainoinen eikä mikään komistus. Pitkä hän tosin oli ja suht hyvässä duunissa. Itse olen urheilullinen ja aika timmissä kunnossa, kauniiksi usein kehuttu... Mies sanoi, ettei minussa vaan ole sitä jotain, että voisi kanssani seurustella. Tiedä sitten mikä, kun luonteetkin kyllä sopi aika hyvin yhteen. En sitten vaan riittänyt. Siinä mielessä paskapuhetta, että miehet muka olisivat kovin pinnallisia :)
Tuohan on ihan normaali ja pätevä syy olla seurustelematta jonkun kanssa. Vaikka kumppaniehdokas olisi ns. paperilla aivan täydellinen mutta tietty kemia puuttuu, niin rehti ihminen kertoo sen suoraan. Älä siis ota asiaa mitenkään henkilökohtaisesti, koska sinussa ei varsinaisesti ollut mitään vikaa tai että mies olisi verrannut sinua johonkin "parempaan" :)
Kyseinen nainen ei antanut anaalia miehelle siksi ei ollut kemiaa. Pakko olla näin.
Annoinpa! Ja olen mies.
Viimeisimmät pakit tuli itseäni 9 vuotta vanhemmalta, kaljuuntuneelta mieheltä. Seksi kyllä kelpasi mutta parisuhde ei.
N40
Mun melkein tekisi mieli kiroilla ( en siis kiroile yleensä) kuinka voi olla niin vaikea ymmärtää, että kaikki ihmiset iästä, ulkonäöstä, painosta, varakkuudesta, koulutuksesta jne. riippumatta ovat samanarvoisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole vieläkään kertonut miten ne tasot menee niin en pysty vastaamaan.
No, ulkonäöllisesti, että mies on esimerkiksi ylipainoinen, mutta nainen hoikka. Kyllä jokainen nyt varmaan ulkonäöllisesti huomaa ovatko samalla tasolla ja miltei kaikki tietää millainen on kaunis nainen ja komea mies tai ruma nainen ja ruma mies.
Ei huomaa.
Eikä kukaan rakastu "tasoihin" vaan ihmiseen.
Mua todella huvittaa joidenkin pikkupoikien sitkeä luulo rahan merkityksestä.
Ensinnäkin nykynainen kykenee tienaamaan miljoonansa itse, vaikka elättämään miehensäkin, jos niikseen tulee.
Toisekseen, nuorina yleensä kellään ei ole paljon rahaa. Ollaan opiskelijoita, tulevaisuus on edessä. Nuorella varakkaalla raha on perittyä, ja ökyrikkaat nuoret jos leveilevät rahoillaan ovat lähinnä naurettavia.
Kolmanneksi, erittäin rikkaat elävät monesti tavallisiakin tallaajia vaatimattomammin.
Heistä ei totisesti päällepäin arvaa, että rahaa on. Ei sitä kuluteta, vaan säästetään pahan päivän varalle, milloin se liekin.
Eli jos tallettelee pennosiaan luullen tekevänsä vaikutuksen (myönteisen) naisiin, voi yhtä hyvin sirotella setelit tuuleen.
Sen sijaan voi opetella käytöstapoja ja hyväksi keskustelijaksi. Lisäksi voi opetella jonkin harrastuksen, josta todella pitää ja hallita sen hyvin. Sitten tanssikurssille.
Enempää vihjeitä en anna. Jotain pitää ottaa selville itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää jos joku on muuten totta
Tää koskee kyllä naisiakin. Kaksi tuttavapiirin pulskinta naista tarjosi vanhoja mekkojaan kolme vaatekokoa pienemmälle kaverilleen (" jos tää nyt mahtuu sulle...") tai otti puheeksi lihavuuden seurueessa, jossa itse oli ainoa selvästi ylipainpainoinen ("se on kyllä totta että suomalaiset on ylipainoisia, kun tässäkin nyt ympärilleen katsoo...")
Oikeesti kirjoitti:
Mun melkein tekisi mieli kiroilla ( en siis kiroile yleensä) kuinka voi olla niin vaikea ymmärtää, että kaikki ihmiset iästä, ulkonäöstä, painosta, varakkuudesta, koulutuksesta jne. riippumatta ovat samanarvoisia!
Eivät ole, kun on kyse pariutumisesta.
Kyllä olen saanut. Jos kyse siis ulkoisista seikoista. Tämä mies oli kyllä muuten hyvin fiksu ja esitti asian suoraselkäisesti, että meillä ei vaan ole yhteistä tulevaisuutta. Hetken se kirpaisi, mutta ehkäpä hän oli oikeassa :)
Kysymys on tyhmä sillä nsiset eivät ylipäätään kiinnostu heitä esimerkiksi ulkonäöllisesti alempi tasoisista miehistä