Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut pakit itseäsi "alempitasoiselta" mieheltä?

Vierailija
28.11.2017 |

Eli mies on ulkonäöllisesti sinua alempitasoinen esimerkiksi?

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta voisin vastata kysymyksiin, sinun pitäisi määritellä erittäin selkeästi 1) oma ulkonäöllinen tasoni ja 2) miesten ulkonäön tason määräytyminen kussakin ikäluokassa.

Eli lyhyesti: kysymyksesi on idioottimainen (kuten tasojutut yleensäkin).

Vierailija
2/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Mies oli minua hieman lyhyempi ja oli vatsakas. En kelvannut seurustelukumppaniksi mutta sänkyseuraksi vaan, mutta lopetin suhteen kun tajusin pointin. Mies ei ollut päässyt yli exästään.

Vierailija
4/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole vieläkään kertonut miten ne tasot menee niin en pysty vastaamaan.

Vierailija
5/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useilta.

Vierailija
6/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan kyllä. Mies oli jonkun verran ylipainoinen eikä mikään komistus. Pitkä hän tosin oli ja suht hyvässä duunissa. Itse olen urheilullinen ja aika timmissä kunnossa, kauniiksi usein kehuttu... Mies sanoi, ettei minussa vaan ole sitä jotain, että voisi kanssani seurustella. Tiedä sitten mikä, kun luonteetkin kyllä sopi aika hyvin yhteen. En sitten vaan riittänyt. Siinä mielessä paskapuhetta, että miehet muka olisivat kovin pinnallisia :)

Vierailija
7/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ulkonäöllisesti, että mies on esimerkiksi ylipainoinen, mutta nainen hoikka. Kyllä jokainen nyt varmaan ulkonäöllisesti huomaa ovatko samalla tasolla ja miltei kaikki tietää millainen on kaunis nainen ja komea mies tai ruma nainen ja ruma mies.

Vierailija
8/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ulkonäöllisesti, että mies on esimerkiksi ylipainoinen, mutta nainen hoikka. Kyllä jokainen nyt varmaan ulkonäöllisesti huomaa ovatko samalla tasolla ja miltei kaikki tietää millainen on kaunis nainen ja komea mies tai ruma nainen ja ruma mies.

Tässä esimerkki omasta mielestäni komeasta miehestä. Kouluarvosanalla 9.

http://disneyinternationaldubbings.weebly.com/uploads/5/5/8/3/55831083/…

Oletko samaa mieltä?

Vierailija
9/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

M45

Vierailija
10/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muunlaisia miehiä?

Vierailija
11/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miten sitten ne kaikki muut joita suurin osa maailman ihmisistä on? Ei ole vain lihavia/hoikkia ja rumia/kauniita.

Vierailija
12/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listaan tähän miehiltä saamani pakit, jokainen voi sitten omassa päässään päättää, mikä oli tasoeromme.

Itse olen kauniiksi kehuttu (omastakin mielestä ihan nätti naamaltani), isorintainen, reilu, suorapuheinen, huumorintajuinen ja rento tyyppi, pakkien saamisen aikaan normaalipainoinen. Miinuspuolena, että puuttuu vakituinen työ (pätkätöitä olen kyllä tehnyt), mahdollisena sellaisena myös erikoinen luonne ja harrastukset (niin oli kyllä deittailemillani miehilläkin) ja olin näitä miehiä vanhempi ja kokeneempi.

1. Nuori alkoholin ja pilven suurkuluttaja, joka pääasiassa istuu himassa tietokoneella. Melko lyhyt, kasvoiltaan minusta ihan komea. Hintelä, muttei alipainoinen. Ei halunnut alkaa seurustelemaan ja seksiin suhtautui hyvin vastahakoisesti, melkein vastineeksi siitä, että ostin hänelle viinaa. Asui vanhempiensa luona. Ei työelämässä, eikä koulukaan maistunut.

2. Reilusti ylipainoinen ja isokokoinen, äkäisen äkkipikaisen luonteen omaava, asui vanhempiensa talossa, viihtyi lähinnä himassa tietokoneella, kävi joskus viihteellä kavereiden kanssa. Jutut sellaista karkeaa äijähuumoria. Meillä oli yhden yön juttu, muttei ollut tämän jälkeen enää kiinnostunut näkemään.

3. Vähän epäterveen laihassa kunnossa oleva, ei mikään komistus, asui vanhempiensa luona, viihtyi tietokoneella enimmän aikaa. Seurustelimme vähän aikaa, kunnes jätti minut selittämättä syytä. Semmoinen kiltti, mukava ja syvällinen luonne, rento ja huumorintajuinen. Koin, että viihdyimme hyvin toistemme seurassa.

Nykyään seurustelen itseäni 2v vanhemman ja jos tasoihin uskoo niin itseäni parempitasoisen miehen kanssa. Hän on sellainen AV-mamman ihannemies, 185 cm pitkä, miehekäs, uskollinen, työssäkäyvä, tekee osansa kotitöistä, minun silmääni tosi hyvän näköinen mm. kasvoiltaan. Tupakointi ja ajoittainen mustasukkaisuus ehkä ainoat huonot puolet, mutta ainakin haluaa olla minun kanssani. Huolimatta siitä, että olen vähän lihonut parisuhteemme aikana ja masennuin aiemmin, kun seurusteluelämäni meni huonommin.

Vierailija
13/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaskaa noi tasot, mulle ei esimerkiksi kelpaa hoikka mies, vaikka itse olen hoikka. Koen kukkakeppimiehet naisellisiksi ja heikoiksi, poikamainen hoikkuus ei viehätä, koske en halua poikaa, vaan miehen.

En toki obeesiakaan, vaan normaalin, mieluummin liian painava kun liian kevyt. Kasvotkin kelpaavat, kun ei ole niin ruma että lapsia pelotta, vaikka omat kasvot ovat pikemminkin kauniit kun rumat.

Vierailija
14/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, tai olen varma että AP:n tavoin ajateleva nainen saa pakit hyvin pikaisesti jopa Uuno Turhapuron tyyppiseltäkin mieheltä.

Vierailija
15/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaskaa noi tasot, mulle ei esimerkiksi kelpaa hoikka mies, vaikka itse olen hoikka. Koen kukkakeppimiehet naisellisiksi ja heikoiksi, poikamainen hoikkuus ei viehätä, koske en halua poikaa, vaan miehen.

En toki obeesiakaan, vaan normaalin, mieluummin liian painava kun liian kevyt. Kasvotkin kelpaavat, kun ei ole niin ruma että lapsia pelotta, vaikka omat kasvot ovat pikemminkin kauniit kun rumat.

Näetkö vaatteiden läpi kuinka paljon jollakin on lihaksia vai tykkäätkö vain niistä mahakkaista nallekarhumiehistä mitkä hengästyy rappusissa? Hengitys haisee kaljalta ja makkaralta.

Vierailija
16/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies on ulkonäöllisesti sinua alempitasoinen esimerkiksi?

Sillä oli kaksoisleuka ja roikkuva peppu.

Vierailija
17/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, tai olen varma että AP:n tavoin ajateleva nainen saa pakit hyvin pikaisesti jopa Uuno Turhapuron tyyppiseltäkin mieheltä.

Ap on mies

Vierailija
18/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan kyllä. Mies oli jonkun verran ylipainoinen eikä mikään komistus. Pitkä hän tosin oli ja suht hyvässä duunissa. Itse olen urheilullinen ja aika timmissä kunnossa, kauniiksi usein kehuttu... Mies sanoi, ettei minussa vaan ole sitä jotain, että voisi kanssani seurustella. Tiedä sitten mikä, kun luonteetkin kyllä sopi aika hyvin yhteen. En sitten vaan riittänyt. Siinä mielessä paskapuhetta, että miehet muka olisivat kovin pinnallisia :)

Tuohan on ihan normaali ja pätevä syy olla seurustelematta jonkun kanssa. Vaikka kumppaniehdokas olisi ns. paperilla aivan täydellinen mutta tietty kemia puuttuu, niin rehti ihminen kertoo sen suoraan. Älä siis ota asiaa mitenkään henkilökohtaisesti, koska sinussa ei varsinaisesti ollut mitään vikaa tai että mies olisi verrannut sinua johonkin "parempaan" :)

Vierailija
19/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on ihan normaali ja pätevä syy olla seurustelematta jonkun kanssa. Vaikka kumppaniehdokas olisi ns. paperilla aivan täydellinen mutta tietty kemia puuttuu, niin rehti ihminen kertoo sen suoraan. Älä siis ota asiaa mitenkään henkilökohtaisesti, koska sinussa ei varsinaisesti ollut mitään vikaa tai että mies olisi verrannut sinua johonkin "parempaan" :)

Kyseinen nainen ei antanut anaalia miehelle siksi ei ollut kemiaa. Pakko olla näin.

Vierailija
20/99 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan me ollaan alempitasoisia sen jälkeen, kun ollaan annettu pakit. Pienimunaisia narsisteja jne.