Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pääse miehen lupaamalle brysselin matkalle koska miehen poika esittää kipeää

Vierailija
28.11.2017 |

Miehen pojalle tuli joku uhma ja inho minua kohtaan päälle, ja hän ehkä kateellisena miehen minulle antamalle huomiolle ja rakkaudelle päätti esittää kipeää. Kävi jopa valeoksentamassa tiedän tämän koska tarkistin oksennuksen värin se oli vaaleanpunainen hänen juomansa mansikkapirtelönsä väristä kun taas oikeasti sairaan oksennus on läpikuultavaa tai keltaista. Tiedän tämän koska nuorena kävin puol vuotta lähihoitaja koulua. Nyt mies päätti jäädä hoitamaan häntä koska hänen äitinsä on muka töissä. Joo kiva mies oli vielä sovitelevana sanonu että lennot ja hotelli on maksettu että voisin mennä sinne yksin mutta hei kiva pelkällä toimeentulotuella on shoppailla ja muutenkin ne on minun rahoja ja minulle luvattiin TARJOTA matka. Mies osti vielä pojalle ps4 ja 3 peliä kun minä taas en pääse edes reissuun. Heitin kyllä kostoksi yhden niistä peleistä menemään kun mulle vitt''llaan saa saman verran takasin. Nytkin makoilee mieheni vieressä etten pääse puhumaan ja sovitelemaan asiaa. Onko muilla näin inhottavia lapsia kumppanilla?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea tekin uskotte

Vierailija
42/47 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tänään olitte lähös brysseliin, oot miehen uus ja poika 11........ Haha tunnistan sut joo on kyl sun tekstiis :) älä huoli en kerro kellekään

Kiva että tuttuja käy palstalla.

T.puoltuttu

No hei ei v'ttuukaan kiinnosta jos joku tunnistaa

Ap

Sullon ruma v'ttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä 1.sivulla ap:n "tunnistanut" kuuluu tähän surkeaan esitykseen

Vierailija
44/47 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi satu "lompakkoloisista." Hoh hoijakkaa

Vierailija
45/47 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa provon kirjoittaa vois nähdä vähän vaivaa sen eteen!Surkeä yritys!

Vierailija
46/47 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bryssel sinänsä on yllättävän kiva matkakohde eikä tule monellekaan mieleen kun vaihtoehtoja pohditaan. Olen asunut täällä yli 20 vuotta ja kaikki ystävät ja sukulaiset jotka ovat käyneet ovat tykänneet paljon enemmän kuin odottivat. Joten kannattaa matkustaa vaikka sitten ilman miestä. Minkä hotellin miehesi oli varannut?

Vierailija
47/47 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole mistään pikkupojasta kyse vaan 11v esiTEINISTÄ

ap

Et sitten keksinyt omaa trollausta vaan kopsasit vanhan?

Ketju on lukittu.