Nainen, milloin siivosit uuden miehen poikamiesboxin?
Oliko miehen asunto missä kunnossa ja miten otit asian esille että haluat siistiä paikkoja? Pitikö mies tungettelevana vai oliko innoissaan?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
:-D
En ole koskaan siivonnut poikamiesboksia!
Milloin voisit tulla siivoamaan omani, haastava tapaus - 80 neliön kotiseutumuseo / autotalli. Tervetuloa!
Siisti koti oli siivoojan jäljiltä.
Siis pyyhkinyt pölyt ja imuroinut, vai järkännyt huonekalut uudelleen ja ostanut söpöjä koristetyynyjä ja mietelausetauluja? Ensin mainitun tein muutaman kuukauden jälkeen ja oli mielestäni ihan reilua, kun siellä vietettiin yhdessä suurin osa ajasta.
Vierailija kirjoitti:
Tänne ei yksikään akka tule siivoamaan tai järjestelemään tavaroitani. Yksi kerran yritti, mutta yritykseksi jäi.
Eiköhän me akat osata välttää seuraasi jo muutenkin ettei tuota tilannetta pääse uudestaan syntymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En siivoa muiden kämppiä.Enkä kokkaa tai pyykkää kuin kotona.Jos olen kylässä, olen siellä vieraana.
Tämä...
Oli kyllä ihan hauskasti luotu aloitus tällä kertaa. Samanlaista ei ole ollut aiemmin.
Kaffebullan standardi annos.
Vierailija kirjoitti:
Oliko miehen asunto missä kunnossa ja miten otit asian esille että haluat siistiä paikkoja? Pitikö mies tungettelevana vai oliko innoissaan?
En ole siivonnut koska hänen koti on siistimpi kuin minun, pikemmin hän auttelee välillä minua.
Kun olen hänen luonaan, minulle on ruuat odottamassa ja lakanat vaihdettu.
Yhdessä nyt kolme vuotta.
Siivosin aikoinaan erään miesystäväni yksiön kiitokseksi hänen maksamastaan etelänmatkasta. Minusta se oli reilu diili.