Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olemmeko miehen kanssa liian erilaisia

27.11.2017 |

Elikkäs. Olen tavannut pari kuukautta sitten aivan ihanan pari vuotta vanhemman miehen. Olemme molemmat parinkympin ikäisiä. Hän on aivan ihana, huolehtii että kaikki on minulla hyvin, tekee kaikkensa mun eteen että mulla olisi hyvä olla. Juttelemme paljon viesteillä, milteinpä aina koko illat aina töiden jälkeen. Ongelmaksi minulla on muodostunut se että olemme aivan erilaisia. Olen erittäin sosiaalinen ja välillä liian energinen persoona, mies taas todella rauhallinen ja hiljainen. Puhuu ERITTÄIN hiljaisella äänellä, niin että en kuule melkein ikinä mitä hän sanoo jos on jotain taustamelua tms ja muutenkin miettii ilmeisesti todella paljon mitä vastaa tai vastaako ollenkaan. Tämä ei niinkään haittaa kun vietämme kahden aikaa, mutta julkisilla paikoilla joudun hävetä, että mitä jos muutkaan ei kuule ja mitä muutenkaan miettivät näin hiljaisesta miehestä. Miehellä ei ole aikaisempia suhteita tms joten pelkään myös seksissä epäonnistumista. Eli olemme täysin yö ja päivä. En ole kellekkään ystävälleni vielä uskaltanut näytille viedä, sekä perheelle esittelystä tulisi erittäin hankalaa, pelkään tuomiota ja sen myötä lisääntyvää epävarmuutta. Onneksi asumme molemmat jo omillamme niin ei toistaiseksi mikään kiire esittelemään, mutta perhe jo innolla odottaa hänen tapaamistaan, aina keksittävä tekösyy miksen häntä näytille tuo. Tämä asia painaa minua paljon, joten HELP!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin sanoisin että sinä et ole tarpeeksi kypsä sitoutumaan, jos ekana mietit mitä muut kumppanistasi ajattelevat (etenkin kun kyseessä noinkin pinnalliset "ongelmat").

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä